Kaczyński odżegnuje się od Kobylańskiego - Tfu!

Data: 2011-03-31 21:40:11
Autor: boukun
Kaczyński odżegnuje się od Kobylańskiego - Tfu!
Parlamentarzyści PiS obecni na zjeździe organizacji polonijnego biznesmena Jana Kobylańskiego złożą pisemne wyjaśnienia. Ich sprawą może się zająć komitet polityczny partii - zapowiedział prezes PiS Jarosław Kaczyński.

Tfu, farbowani patrioci z PiSu...
Zawsze mówiłem, że Kaczyński nigdy nie wypowie słów "prawdziwi Polacy"..., bo z prawdziwymi Polakami nie chce mieć nic do czynienia...
http://www.youtube.com/watch?v=_ms608bY3k0&feature=channel_video_title

boukun

Data: 2011-03-31 23:15:30
Autor: Ptica

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:in2l7r$pfi$1mx1.internetia.pl...
[...]

Bekon, ja ty cos pierdolniesz...

Data: 2011-03-31 23:32:08
Autor: boukun

Użytkownik "Ptica" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:in2qtm$2tq$1inews.gazeta.pl...

[...]

Do sprawy odniósł się również poseł PiS Bogusław Kowalski. Według niego, reakcja polityków PiS obecnych na zjeździe była "natychmiastowa". - Myśmy wystąpili i zabrali głos. Powiedzieliśmy, że te wypowiedzi są wypowiedziami niesprawiedliwymi, że słowa trzeba dobierać właściwie, bo mogą ranić. I generalnie się odcięliśmy od tego stanowiska - zaznaczył poseł. Kowalski dodał, że Kazimierz Świtoń to "starszy, schorowany człowiek". - Później podszedł w kuluarach i przepraszał za te swoje sformułowania, że one zostały źle odebrane - podkreślił Kowalski. - Daliśmy świadectwo naszej postawy. Jednoznacznie żeśmy się odcięli od tego typu postaw. Zareagowaliśmy tak jak trzeba - przekonywał Kowalski.
Tfu! Brak słów...

boukun

Data: 2011-03-31 21:40:12
Autor: obserwator
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]

 że Kazimierz Świtoń to "starszy, schorowany człowiek". - Później podszedł w kuluarach i przepraszał za te swoje sformułowania, że one zostały źle odebrane - podkreślił Kowalski. - Daliśmy świadectwo naszej postawy. Jednoznacznie żeśmy się odcięli od tego typu postaw. Zareagowaliśmy tak jak trzeba - przekonywał Kowalski.

to idz i wywolaj wojne z Zydami. Tylko dlaczego nawet tych z GW nie potraficie
z tymi z tej Partii Narodowej zalatwic?

Zydzi dzisiaj wypracowali sobie dzieki wlasnie solidarnosci narodowej, taka pozycje na swiecie, ze kazdy kraj z nimi sie musi liczyc.

A Kobylanski w sumie rozrabia i nie orientuje sie w polskiej sytuacjia
kompletnie. Niech wygra najpierw z Michnikiem i tymi ktorzy go oczerniali.

To sprawdzian jego  mozliwosci na mala skale.

Data: 2011-04-01 11:10:50
Autor: boukun

-
[...]

Dalej, dalej tak, wcześniej czy później polscy narodowcy przejmą władzę od Żydów z PiSu i PO...
Jak ma Kobylański wygrać, skoro nawet Żydzi z PiSu się od Kobylańskiego odżegnują i wielki patriota został tylko przez Radio Maryja wycyckany z kasy...

boukun

Kaczyński odżegnuje się od Kobylańskiego - Tfu!