"Kaczyński podjął decyzje o przekazaniu partii Ziobrze".

Data: 2010-11-06 22:05:04
Autor: Jarek nie obronił kżyża
"Kaczyński podjął decyzje o przekazaniu partii Ziobrze".
- Jarosław Kaczyński dziś oddał partię - mówiła w programie "Fakty po Faktach" w TVN 24 Elżbieta Jakubiak, jedna z dwóch posłanek - obok Joanny Kluzik-Rostkowskiej, która w piątek została wyrzucona z Prawa i Sprawiedliwości. Jak dodała posłanka: "druga strona przystąpiła do wypychania nas z PiS". - Jarosław Kaczyński podjął decyzje o przekazaniu partii Zbyszkowi Ziobrze - zaznaczyła.
Według Jakubiak, partia została zepchnięta do narożnika i zajmuje miejsce przeznaczone dla LPR.

Drugi z gości programu, Joanna Kluzik-Rostkowska, mówiła, iż o decyzji partii dowiedziała się, kiedy jechała na jedno ze spotkań wyborczych, od dziennikarki TVN.- To będzie kłopot dla kandydatów, którym udzieliłam wsparcia. Stało się coś, co wisiało w powietrzu. Przyjęłam to ze spokojem - relacjonowała Kluzik-Rostkowska.

Polityk zaznaczyła, że nie czuje się wykorzystana. - Jestem zadowolona z wyniku w kampanii. Po udanej kampanii prezydenckiej PiS miał znakomitą trampolinę do wyborów samorządowych, ale partia nie skorzystała z tej szansy - mówiła. Dodała, iż prezes PiS, Zbigniew Ziobro oraz ścisłe kierownictwo partii podjęło decyzję, aby postawić na konfrontację.

- To rozejście miedzy mną a Jarosławem rozpoczęło się wtedy, gdy odrzuciłam stanowisko wiceprezesa partii. Po kampanii nastąpiła radykalna zmiana. W tej kampanii byłam szczera od początku do końca. Prowadziłam ją przy pełnej zgodzie Jarosława Kaczyńskiego i nie spodziewałam się takiego nagłego zwrotu po zakończeniu - mówiła.

Jak z kolei zaznaczyła Jakubiak: "Wykluczenie (dwóch posłanek-red.) jest po to, by jedna grupa w PiS miała 100 procent akcji. Jedna grupa chce mieć te akcje na własność i pozostały akcjonariat nie jest jej potrzebny".

Komitet PiS podjął w sprawie wykluczenia dwóch posłanek jednogłośną decyzję. - Nie chodzi o kampanię prezydencką. Chodzi o działalność aktualną, o działanie na szkodę partii. Nikt by nie tolerował sytuacji, że w trakcie kampanii ktoś swoimi zachowaniami i wypowiedziami naraża na szwank interesy partii - powiedział poseł PiS, Jarosław Zieliński.

http://wiadomosci.onet.pl/raporty/roszady-w-pis/kaczynski-podjal-decyzje-o-przekazaniu-partii-ziob,1,3774898,wiadomosc.html

Przemysław Warzywny

--

Dupowaty Hitler już się potknął w swoim nieudolnym marszu do władzy,
 o Joannę Kluzik-Rostowską i chłopkę Elżbietę Jakubiak.

"Kaczyński podjął decyzje o przekazaniu partii Ziobrze".