Kaczyński pokochał "opcję niemiecką"

Data: 2011-07-02 16:04:49
Autor: Zennon
Kaczyński pokochał "opcję niemiecką"
Oczywiście chwilowo, na czas kampanii wyborczej.

Zennon

Data: 2011-07-02 16:20:11
Autor: Marek Czaplicki
Kaczyński pokochał "opcję niemiecką"
Zennon pisze w wiadomości 201107021404.UTC.iun8i4$38s$1@tioat.net na pl.soc.polityka w dniu sobota 02 lipiec 2011 16:04:

Oczywiście chwilowo, na czas kampanii wyborczej.

Zennon

W jego przypadku "kampania wyborcza" trwa cały czas. Nie ma przerw na takie prozaiczne rzeczy jak rządzenie. :)

Data: 2011-07-02 14:23:26
Autor: obserwator
Kaczyński pokochał
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
W jego przypadku "kampania wyborcza" trwa cały czas. Nie ma przerw na takie prozaiczne rzeczy jak rządzenie. :)

a to Kaczynski rzadzi nadal? No patrzecie panstwo co propaganda postkomusza,
moze zrobic z mozgu:)

Data: 2011-07-02 16:25:56
Autor: Marek Czaplicki
Kaczyński pokochał
 obserwator pisze w wiadomości iun9ku$fga$1@inews.gazeta.pl na pl.soc.polityka w dniu sobota 02 lipiec 2011 16:23:

[...]

Jak rządził to "kampania wyborcza" przyjęła niespotykane w cywilizowanych krajach formy. Uprawiano politykę poprzez konferencje prasowe. :)

Data: 2011-07-02 14:45:00
Autor: obserwator
Kaczyński pokochał
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

Jak rządził to "kampania wyborcza" przyjęła niespotykane w cywilizowanych krajach formy. Uprawiano politykę poprzez konferencje prasowe. :)

 a co ty mozesz wiedziec o krajach cywilizowanych? --

Data: 2011-07-02 16:49:13
Autor: Marek Czaplicki
Kaczyński pokochał
 obserwator pisze w wiadomości iunatb$l1a$1@inews.gazeta.pl na pl.soc.polityka w dniu sobota 02 lipiec 2011 16:45:

[...]

Jak rozumiem, skoro mieszkam w Polsce to, wg słów jednego zakonnika nie mieszkam w "cywilizowanym kraju"? :)

Data: 2011-07-02 15:12:33
Autor: obserwator
Kaczyński pokochał
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

Jak rozumiem, skoro mieszkam w Polsce to, wg słów jednego zakonnika nie mieszkam w "cywilizowanym kraju"? :)

dobrze rozumiesz.

 W cywilizowanym kraju nie przesladuje sie partii opozycyjnej
i jej lidera. Spoleczenstwo i masmedia, kontroluja i rozliczaja oraz domagaja sie
konsekwentnego ukarania przekretow partii aktualnie rzadzacej, a nie ciagle krytykuja i obciazaja za nieudolnosc tej partii rzadzacej- partii opozycyjnej.

Takie absurdy, maja miejsce tylko w panstwach totalitarnych.

Data: 2011-07-02 17:20:55
Autor: Marek Czaplicki
Kaczyński pokochał
 obserwator pisze w wiadomości iunch0$sf7$1@inews.gazeta.pl na pl.soc.polityka w dniu sobota 02 lipiec 2011 17:12:

[...]

Na całe szczęście takie diagnozy sytuacji w krajach faktycznie "totalitarnych" nie miałyby prawa istnienia i rozpowszechniania. Zakonnik ów uznał nawet że sytuacja w PRL była lepsza. Więc co: "komuno wróć"? :)

Data: 2011-07-02 16:24:33
Autor: obserwator
Kaczyński pokochał
[...]

neokomune zainstalowano juz przy *okraglym stole* (vide link do wypowiedzi
Herberta, ktory tu podalem niedawno - trzeba uwazniej sledzic grupe, a nie zmuszac kogos do wklejania kolejny raz linkow, tylko dlatego,
ze czytamy tylko to co nam odpowiada. Poszukaj na grupie tego linku, albo w
sieci).

Polska jeszcze nie jest krajem w pelni totalitarnym, ale rezim Tuska w tym
kierunku ewidentnie zmierza. Dlatego ludzie ktorzy wiedza co to totalitaryzm, potrafia zauwazyc i ocenic
juz pierwsze sygnaly tej tendencji.

W/g Raportu The Economist - rządy Tuska sa &#8222;demokracja wadliwą &#8222;

The Economist", który umieścił Polskę na 48 miejscu w rankingu państw pod
względem rozwoju demokracji.- Polska w tymże indeksie niestety została
zaliczona nie tyle do demokracji, co do wadliwych demokracji.
 Zaczęło się od wcale nie odkrywczych słów Rydzyka o stosowanej prze rząd
dyskryminacji oraz o panującym w Polsce totalitaryzmie. Tu chciałbym
przypomnieć, że system panujacy w Polsc epod rządami Platformy zwany jest
miękkim totaliaryzm . Ten sam The Economist ukuł termin putynizacja na
określenie tego typu przemian.
 Tusk jak członek władz każdego z zamordystycznych systemów , jak chociażby
Rosja Putina za wszelką cenę nie chce dopuścić do tego aby stłamszona opozycja
zaczęła się za granicą domagać przestrzegana praw człowieka oraz zapewnienia
minimum , elementarnej demokracji . Tusk swoją reakcją wykreował Rydzyka na
odważnego obrońce praw człowieka i demokracji . Pierwszego polskiego dysydenta
III RP , który publicznie zwrócił się do Zachodu o pomoc w ratowaniu wolności
słowa i swobód obywatelskich zagrożonych przez rząd Tuska. http://mojsiewicz.salon24.pl/318790,raport-the-economist-rzady-tuska-demokracja-wadliwa

A pod ponizszym linkiem mozna sobie sprawdzic jaki jest Democracy Index, dla
Polski i zobaczyc, ze zaliczono ja do flawed democracy:

http://en.wikipedia.org/wiki/Democracy_Index

Data: 2011-07-02 18:44:43
Autor: Marek Czaplicki
Kaczyński pokochał
 obserwator pisze w wiadomości iungo1$hk8$1@inews.gazeta.pl na pl.soc.polityka w dniu sobota 02 lipiec 2011 18:24:

[...]

Trzeba uważnie śledzić co jeszcze? Uważasz, że ludzie na grupie są do Twojej dyspozycji i tylko Twojej? "Jak będę chciał", przychodzi mi tylko odpowiedzieć. To że Ty jesteś przykręcony do fotela przed kompem na stałe nie upoważnia Cię do myślenia że z innymi przypadkami ludzi na grupie jest tak samo.

Data: 2011-07-02 17:08:31
Autor: obserwator
Kaczyński pokochał
[...]

to po co tu siedzisz od rana do wieczora od wielu lat, skoro nie czytasz
waznych postow, a pozniej wypisujesz przerozne brednie bo kompletnie pojecia o
niczym nie masz? Jak mnie cos nie intersuje, to nie siedze na grupie, ktorej tematyka mi nie
odpowiada.

Idz na spacer, bo pogoda niezla, a nie slecz przy komputerze.

Data: 2011-07-02 19:11:39
Autor: Marek Czaplicki
Kaczyński pokochał
 obserwator pisze w wiadomości iunjaf$t81$1@inews.gazeta.pl na pl.soc.polityka w dniu sobota 02 lipiec 2011 19:08:

to po co tu siedzisz od rana do wieczora od wielu lat, skoro nie czytasz
waznych postow,

Twoje posty są "ważne"? Bez jaj.

Data: 2011-07-02 17:16:44
Autor: obserwator
Kaczyński pokochał
> [...]

> to po co tu siedzisz od rana do wieczora od wielu lat, skoro nie czytasz

Twoje posty są "ważne"? Bez jaj.

...te o ktorych wspomnialem byly bardzo wazne, bo zawieraly linki do nagran
domunentalnych zarowno o tzw. transformacji ustrojowej jak i opinii Herberat o
niej.

Zreszta zazwyczaj staram sie zamieszczac informacje solidnie udokumentowane, a
nie brednie i urojenia w wykonaniu funkcjonariuszy z GazWyb.

Data: 2011-07-02 19:21:23
Autor: Marek Czaplicki
Kaczyński pokochał
 obserwator pisze w wiadomości iunjpr$203$1@inews.gazeta.pl na pl.soc.polityka w dniu sobota 02 lipiec 2011 19:16:

> [...]

Zreszta zazwyczaj staram sie zamieszczac informacje solidnie udokumentowane,
a nie brednie i urojenia w wykonaniu funkcjonariuszy z GazWyb.

Może dla Ciebie? Ja z zasady nie ufam "tworom" zamieszczonym przez ludzi, którzy wstydzą się podpisać ich swym imieniem i nazwiskiem. :)

Data: 2011-07-02 17:41:40
Autor: obserwator
Kaczyński pokochał
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
Może dla Ciebie? Ja z zasady nie ufam "tworom" zamieszczonym przez ludzi, którzy wstydzą się podpisać ich swym imieniem i nazwiskiem. :)

minelo wlasnie trzy godziny od rozpoczecia tego watku, abys napisal kolejne
brednie, zamiast polemizowac w sposob przyzwoity.

Mijasz sie z prawda, z tym ufaniem....bowiem komu tutaj ufasz w sposob
zupelnie bezkrytyczny to juz wieleokrotnie dalo sie zauwazyc.

Wielu dziennikarzy i nawet pisarzy, korzystalo i nadal korzysta z pseudonimow.

Tylko zwolennicy totalitarnych systemow sa przeciwni anonimowosci.

Ponadto jaka mamy gwarancje, ze ktos uzywajacy nicku w ktorym podane jest imie
i nazwisko, jest rzeczywiscie osoba za ktora sie podaje?

Na tej np. grupie roi sie od klonow pewnych osob i jakos im ufasz.

Data: 2011-07-02 17:52:30
Autor: obserwator
Kaczyński pokochał

ba...jeszcze cos sobie przypomnialem w zwiazku z ta bzdura ktora napisales.

zarwono warzywny jak i cirrus, bardzo czesto zamieszczaja teksty z GazWyb,
ktore sa podp[isane tylko inicjalami. Cholera wie kto jest ich autorem. Ja sie nie spotkalem z czyms podobnym w zadnym powaznym dzienniku ktory
uwazany jest za opiniotworczy. A to jest dziennik ktorego takie anonimowe teksty trafiaja do ogromnych grup
spoleczenstwa. Ci anonimowi pseudodziennikarze ksztaltuja poglady pokaznej
czesci spoleczenstwa. Ponadto, dalej te teksty spoldzone przez anonimow,
przekazuja postkomunistyczne masmedia.

Zasieg oddzialywanie tych anonimow z GW, jest nieporownywalny z zasiegiem tej
niszowej grupy internetowej.

Data: 2011-07-02 19:50:23
Autor: Marek Czaplicki
Kaczyński pokochał
 obserwator pisze w wiadomości iunl8k$8ah$1@inews.gazeta.pl na pl.soc.polityka w dniu sobota 02 lipiec 2011 19:41:

[...]

Więc korzystaj. Skoro uważasz się za pisarza, czy innego?

Data: 2011-07-02 17:59:40
Autor: obserwator
Kaczyński pokochał
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
Więc korzystaj. Skoro uważasz się za pisarza, czy innego?

przeczytaj tekst ze zrozumieniem. Kolejny raz potwierdzasz, ze masz albo
bardzo powazne problemy ze zrozumieniem nawet prostego tekstu, albo ze jestes
tutaj po to aby nie dopuscic do normalnej dyskusji i celowo ja wekslujesz na
manowce. A to juz brzydko pachnie.

Data: 2011-07-02 20:07:24
Autor: Marek Czaplicki
Kaczyński pokochał
 obserwator pisze w wiadomości iunmab$d06$1@inews.gazeta.pl na pl.soc.polityka w dniu sobota 02 lipiec 2011 19:59:

[...]

A co mnie to? Czy ja mam czytać wszystko co niejaki "obserwator" zamieści? :)

Data: 2011-07-02 18:25:12
Autor: obserwatpr
Kaczyński pokochał
> [...]

> wekslujesz na manowce.

A co mnie to? Czy ja mam czytać wszystko co niejaki "obserwator" zamieści? :)

ale jedna czytasz o czym swiadczy ten kolejny tekst, ale od prawie 4 godzin
nie potrafisz zrozumiec prostych i rzetelnych postow. Jakos z anonimem zennonem, zrozumiales sie w ciagu 5 minut i w ten sposob
dales suport dla rozpowszechnianych przez niego dezinforamcji.

c.b.d.o --

Data: 2011-07-02 18:29:18
Autor: obserwator
Kaczyński pokochał

 Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a): facet, starciles 4 (slownie: cztery godziny) na wekslowanie tematu.
Nie wierze, ze robisz to z glupoty i za darmo. --

Data: 2011-07-02 20:44:09
Autor: Marek Czaplicki
Kaczyński pokochał
 obserwator pisze w wiadomości iuno1u$kja$1@inews.gazeta.pl na pl.soc.polityka w dniu sobota 02 lipiec 2011 20:29:

 Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

facet, starciles 4 (slownie: cztery godziny) na wekslowanie tematu.
Nie wierze, ze robisz to z glupoty i za darmo.

Wiesz co "facet" przyjrzyj się swojej pisaninie i osądź kto tu weksluje temat? To Ty chcesz aby czytano Twoje inne posty zamieszczane pod innymi wątkami. :)

Data: 2011-07-02 18:53:55
Autor: obserwator
Kaczyński pokochał
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
Wiesz co "facet" przyjrzyj się swojej pisaninie i osądź kto tu weksluje temat? To Ty chcesz aby czytano Twoje inne posty zamieszczane pod innymi wątkami. :)

 za 15 min. minie 5 godz. twojego wekslowania tematu na manowce.
Kto ci powiedzial, ze chce aby czytano? Ten ludzik ktory siedzi w twojej
glowie i ci cos szepce?

To ty sobie przesledz ten watek dokladnie, to moze zauwazysz (chociaz watpie,
bo nie pierwszy raz probuje z toba dyskutowac na tej grupie), ze ja tylko
odpowiadam na twoje pytania i wekslarskie usilowania rozwlalenia powaznego
tematu, a ktorym zapocztkowal ewidentnie dezinformacyjny i klamliwy tekst
niejakiego zennona z ktorym zrozumieliscie sie w ciagu doslownie 5 minut. Nie ma zgody w klamstwa i oczernianie partii opozycyjne w systemie
demokratycznym. I ani ty ani zennon, ani inny pluto tego nie zmienia.

Data: 2011-07-03 15:40:50
Autor: Marek Czaplicki
Kaczyński pokochał
 obserwator pisze w wiadomości iunpg3$qqo$1@inews.gazeta.pl na pl.soc.polityka w dniu sobota 02 lipiec 2011 20:53:

[...]

to może mały cytacik?

Data: 2011-07-02 20:35:48
Autor: Marek Czaplicki
Kaczyński pokochał
 obserwatpr pisze w wiadomości iunnq7$jh7$1@inews.gazeta.pl na pl.soc.polityka w dniu sobota 02 lipiec 2011 20:25:

To może zamieszczę link do wg Ciebie dezinformacji. Będą to słowa Twojego guru politycznego http://www.pis.org.pl/article.php?id=18960 .

Data: 2011-07-02 18:46:09
Autor: obserwator
Kaczyński pokochał
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

To może zamieszczę link do wg Ciebie dezinformacji. Będą to słowa Twojego guru politycznego http://www.pis.org.pl/article.php?id=18960 .

mija wlasnie 4godziny i 30 min,i co sie okazuje, wmawiasz mi teraz, ze
Kaczynski jest moim guru.

Nie, Kaczynski nie jest moim guru, ale jest liderem partii opozycyjnej, ktora
rezim Tuska (ktory wlasnie jest twoim guru, bo tylko guru sekty moze miec takie zufanie u bezkrytycznie mu wierzacych i ufajacych jak ty, a nie
obiektywnie oceniajacych dzialania lidera ugrupowania partyjnego), non stop
szkaluje i autentycznie w ten sposob probuje zniszczyc.

I wlasnie tego typu dzialania Tuska, swiadcza o jego zapedach totalitarnych.
Dlatego tez Polska nie jest i nie bedzie panstwem demokratycznym, dopoki tego typu postepowanie ekipy rzadzacej bedzie tolerowane.

Data: 2011-07-02 20:00:02
Autor: pluton
Kaczyński pokochał
Polska jeszcze nie jest krajem w pelni totalitarnym, ale rezim Tuska w tym
kierunku ewidentnie zmierza.

I dlatego ja bede na Tuska glosowal. Wyzwalanie Polski z totalitaryzmu
po kaczkach musi trwac...

Nullification

Data: 2011-07-02 16:28:00
Autor: pluton
Kaczyński pokochał

a to Kaczynski rzadzi nadal? No patrzecie panstwo co propaganda
postkomusza,
moze zrobic z mozgu:)

Nie wiedziales ? On nadal jest premierem, jednoczesnie prezydentem,
rozsyła rozne fotygi do kontaktow z zaswiatami, wyglasza oredzia do
narodu...

Nullification

Data: 2011-07-02 14:46:33
Autor: obserwator
Kaczyński pokochał
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
Nie wiedziales ? On nadal jest premierem, jednoczesnie prezydentem,
rozsyła rozne fotygi do kontaktow z zaswiatami, wyglasza oredzia do
narodu...

nie wiedzialem. A co na te twoje urojenia, psychiatra?

Data: 2011-07-03 03:56:00
Autor: cirrus
Kaczyński pokochał
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iun9ku$fga$1inews.gazeta.pl...
[...]

Rządzi kretynami jak ty.

--
stevep

Data: 2011-07-03 16:08:03
Autor: u2
[...]

No prosze, to Tusk jednak nie rzadzi ? tak podejrzewalem :)

Data: 2011-07-02 16:24:32
Autor: pluton
Kaczyński pokochał "opcję niemiecką"
Oczywiście chwilowo, na czas kampanii wyborczej.

On to nawet gierka pokocha.

Pytanie , czy opcja niemiecka kopnie go w dupsko mocno, czy bardzo mocno.

Nullification

Data: 2011-07-02 14:48:47
Autor: obserwator
Kaczyński pokochał
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
On to nawet gierka pokocha.

Pytanie , czy opcja niemiecka kopnie go w dupsko mocno, czy bardzo mocno.

Gierek, opcja niemiecka, dupsko? no niezle. A myszki tez juz widzisz?

Data: 2011-07-02 21:50:34
Autor: pluton
Kaczyński pokochał
 A myszki tez juz widzisz?

Dwie. jedna calkiem wydepilowana, a druga z paseczkiem.

Nullification

Data: 2011-07-03 03:55:32
Autor: cirrus
Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:201107021404.UTC.iun8i4$38s$1tioat.net...
Oczywiście chwilowo, na czas kampanii wyborczej.
Zennon

A to zdrajca, jak można popierać Niemców.

--
stevep

Data: 2011-07-03 09:42:50
Autor: Leprechuan

[...]