Kaczyński ponoć zmiażdżył Lisa...

Data: 2011-10-04 11:03:35
Autor: boukun
Kaczyński ponoć zmiażdżył Lisa...
Nie oglądałem, nie interesuja mnie wybory bandy czworga..., ale ponoć Kaczyński zdrowo punktował tego fircyka...

Prezes Prawa i Sprawiedliwości Jarosław Kaczyński powiedział, że chce być premierem państwa niezależnego i suwerennego.

W czasie całego programu dało się zauważyć niezwykłe opanowanie i przygotowanie Jarosława Kaczyńskiego. "Niezależne Forum Publicystów" aż huczy od komentarzy na ten temat. "Gospodarz programu potrafił jedynie drasnąć Kaczyńskiego w trzech wątkach: stosunkach z Komorowskim, z o. Rydzykiem i poręczeniem Kempy za Starucha" - czytamy między innymi.

Prezes PiS zapewnił, że jeśli zostanie premierem, jego relacje z Bronisławem Komorowskim będą "formalne", takie, jakie wymagają konstytucja i ustawy.

Spór o Angelę Merkel

Był też spór o Angelę Merkel - Lis pytał, o co Kaczyńskiemu chodziło gdy w książce "Polska naszych marzeń" napisał o Angeli Merkel, że jej kanclerstwo "nie było wynikiem czystego zbiegu okoliczności".

- Czy pan nie zna polskiego? Było wynikiem, że połączyły się dwie części Niemiec, pojawiły się napięcia i potrzebna była osoba ze wschodniej części Niemiec. Resztę zostawmy politykom. Stanie na baczność przed jakąkolwiek inną stolicą nie przystoi polskiemu premierowi. Polski premier nie powinien się obawiać kanclerza Niemiec, premiera i prezydenta Rosji, pisząc to co uważa za stosowne. Ja to właśnie zrobiłem, nie chcę być premierem państwa dużego, ale klienckiego, które jest degradowane przez własne kierownictwo - powiedział Kaczyński. - Pan się strasznie obawia tych z zewnątrz. Żal mi pana - dodał.

Data: 2011-10-04 03:32:01
Autor: J-23
Kaczyński ponoć zmiażdżył Lisa...
On 4 Paź, 11:03, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Nie ogl da em, nie interesuja mnie wybory bandy czworga..., ale pono Kaczy ski
zdrowo punktowa tego fircyka...

Prezes Prawa i Sprawiedliwo ci Jaros aw Kaczy ski powiedzia , e chce by
premierem pa stwa niezale nego i suwerennego.

W czasie ca ego programu da o si zauwa y niezwyk e opanowanie i przygotowanie
Jaros awa Kaczy skiego. "Niezale ne Forum Publicyst w" a huczy od komentarzy na
ten temat. "Gospodarz programu potrafi jedynie drasn Kaczy skiego w trzech
w tkach: stosunkach z Komorowskim, z o. Rydzykiem i por czeniem Kempy za
Starucha" - czytamy mi dzy innymi.

Prezes PiS zapewni , e je li zostanie premierem, jego relacje z Bronis awem
Komorowskim b d "formalne", takie, jakie wymagaj konstytucja i ustawy.

Sp r o Angel Merkel

By te sp r o Angel Merkel - Lis pyta , o co Kaczy skiemu chodzi o gdy w
ksi ce "Polska naszych marze " napisa o Angeli Merkel, e jej kanclerstwo "nie
by o wynikiem czystego zbiegu okoliczno ci".

- Czy pan nie zna polskiego? By o wynikiem, e po czy y si dwie cz ci
Niemiec, pojawi y si napi cia i potrzebna by a osoba ze wschodniej cz ci
Niemiec. Reszt zostawmy politykom. Stanie na baczno przed jak kolwiek inn
stolic nie przystoi polskiemu premierowi. Polski premier nie powinien si
obawia kanclerza Niemiec, premiera i prezydenta Rosji, pisz c to co uwa a za
stosowne. Ja to w a nie zrobi em, nie chc by premierem pa stwa du ego, ale
klienckiego, kt re jest degradowane przez w asne kierownictwo - powiedzia
Kaczy ski. - Pan si strasznie obawia tych z zewn trz. al mi pana - doda .

bo ja wiem? gadal jak nakrecony, czyli mowil wyuczone teksty. w ogole
nie odpowiedal na zadawane pytania.

Data: 2011-10-04 12:56:24
Autor: boukun

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:5c131aaa-3994-4110-b7be-b85da73ccf0di33g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Bo tym razem Lis zachowywał się jak upiór, był stronniczy i wyszedł na prymitywa. Wszyscy publicyści tak to ocenili...

boukun

Data: 2011-10-04 06:42:21
Autor: J-23
On 4 Paź, 12:56, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:5c131aaa-3994-4110-b7be-b85da73ccf0di33g2000yqm.googlegroups.com...
On 4 Pa , 11:03, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

> [...]

> Kaczy ski. - Pan si strasznie obawia tych z zewn trz. al mi pana - doda .

bo ja wiem? gadal jak nakrecony, czyli mowil wyuczone teksty. w ogole
Bo tym razem Lis zachowywa si jak upi r, by stronniczy i wyszed na
prymitywa. Wszyscy publicy ci tak to ocenili...

boukun

skad wiesz skoro nie ogladales, jak twierdzisz?

Data: 2011-10-05 08:42:40
Autor: boukun

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:fc8e5086-5eb3-4ff6-a437-22aa8f483f44g29g2000yqh.googlegroups.com...
> [...]

prymitywa. Wszyscy publicy ci tak to ocenili...

boukun

skad wiesz skoro nie ogladales, jak twierdzisz?

W międzyczasie oglądałem, niejaki "wekon" puścił linka w wątku pt. "Prezio u Lisa"...

boukun

Data: 2011-10-04 16:58:59
Autor: Tomaszek
W dniu 2011-10-04 12:56, boukun pisze:
Bo tym razem Lis zachowywał się jak upiór, był stronniczy i wyszedł na
prymitywa. Wszyscy publicyści tak to ocenili...

Sam zobacz:
http://www.tvp.pl/publicystyka/polityka/tomasz-lis-na-zywo

Jak Ci nie odpowiada syfiasty Silverlight to masz strumień w WMV poniżej troszkę.

Ja nie wiem co się stało Lisowi, ale Kaczyński go zniszczył. Zobaczymy co na to sondaże.

Data: 2011-10-04 14:36:11
Autor: jadrys
Kaczyński ponoć zmiażdżył Lisa...
W dniu 2011-10-04 11:03, boukun pisze: