Kaczynski porownany do Putina

Data: 2012-03-09 15:36:26
Autor: u2
Kaczynski porownany do Putina
.... przez dra Migalskiego. Dziwne, bo Putina przypomina mi Tusk, z
ktorym sie namietnie sciskal do kamer w Smolensku, no i ostatnio
straszyl sadami obywateli w sprawie niemieckiego ciecia :

http://migal.salon24.pl/397958,co-naprawde-oznacza-secesja-gibaly#comment_5829288

@Marek Migalski
Tusk nie może oddać władzy, bo wie, że w takim przypadku Kaczyński
wsadzi do go więzienia.

Już kilka razy, zdarzyło się Panu popełnić podobne zdanie.
Ono jest chyba dostosowane do miejsca w którym je Pan umieszcza, bo
analizy politologicznej w nim tyle, co kot napłakał...

Niech mi Pan powie, który polityk w Polsce po 1989r. poniósł
odpowiedzialność polityczną, nie mówiąc już o karnej, która to
odpowiedzialność skutecznie i trwale, rugowałaby go z polityki i wpływu
na nią.

Jak do tej pory najskuteczniejszym i najbardziej surowym sędzią, był w
cyklach 2, 4 i 5 letnich najwyższy suweren, czyli sami wyborcy w akcie
głosowania.

Pan zakłada, że Jarosław Kaczyński będzie kiedykolwiek miał taką władzę,
albo prerogatywy, albo ambicje, aby zastępować prokuraturę, niezawisłe
sądy razem wzięte?
I w dodatku uważa Pan, że będzie mógł tego typu "decyzje", podejmować,
ot tak sobie?

Wnioskuję, że tym, z pozoru informacyjnie i zupełni niewinnie brzmiącym
zdaniem, stawia Pan Kaczyńskiego na równi z Łukaszenką, czy Putinem.
Przyrównuje go Pan do satrapów niedemokratycznych państw, gdzie ich
widzi mi się, decyduje o losie polityków, dziennikarzy i zwykłych obywateli.

Jeśli natomiast jest Pan tak pewien winy Tuska, jeśli chodzi o
katastrofę w Smoleńsku, proszę się nie krępować i przedstawić obszerne
zeznania, już teraz w prokuraturze.
Wyręczy Pan przynajmniej w tym niełatwym zadaniu samego Prezesa.

Mogę się pokusić o inną i wielce prawdopodobną prognozę.

Nikt z liczących się na polskiej scenie politycznych graczy, z
Jarosławem Kaczyńskim na czele, nie będzie chciał wziąć na swoje listy
do europarlamentu w 2014 r. politologa Marka Migalskiego.

I to jest prawdziwy dramat ;)

Wydaje mi się także, zgadzając się z niektórymi punktami Pańskiej
koncepcji powolnego rozpadu układu rządzącego, iż Pański i formacji
przez Pana firmowanej dramat polega na tym, że nawet w takich
okolicznościach, Wy nie potraficie się przebić ze swoim programem,
ludźmi, pomysłem na Polskę. Słowem z niczym.

I to jest bardzo smutna konstatacja Panie Marku.

Bo przy całym krytycyzmie wobec Pana i Pana kolegów, wolałbym w czynnej
polityce widzieć Pana i np. Pawła Kowala, niż populistycznego i
bezproduktywnego Palikota.

Jak to jest, że Palikot, który nie opiera się na żadnym programie, a
cały jego pomysł na działalność polityczną to wrzutki i wodzenie za nos
strasznie miernych mediów, może mieć 12%, a Wy nie przekroczycie nawet 5%?

Niech Pan, nim po raz 1896 będzie wieszczył koniec PO, PiS, czy kogo tam
jeszcze, spróbuje odpowiedzieć na to pytanie, gdyż odpowiedź na nie,
jest i powinna być z Pańskiego punktu widzenia o wiele ważniejsza i
ciekawsza.

Pozdrawiam
PARTYZANT

Data: 2012-03-09 17:32:27
Autor: Leprechaun
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f5a156d$0$1264$65785112news.neostrada.pl...
... przez dra Migalskiego. Dziwne, bo Putina przypomina mi Tusk, z
ktorym sie namietnie sciskal do kamer w Smolensku, no i ostatnio
straszyl sadami obywateli w sprawie niemieckiego ciecia :

Ty mi przypominasz jakiegoś Mongoła.

BomBel

Kaczynski porownany do Putina