Kaczyński prof. Pawła Śpiewaka nazywa "ostrym żydowskim profesorem"

Data: 2019-01-29 10:04:58
Autor: boukun
Kaczyński prof. Pawła Śpiewaka nazywa "ostrym żydowskim profesorem"
Działania Śpiewaka stały się przyczyną niepowodzenia inwestycji, o której pod koniec lipca 2018 r. Jarosław Kaczyński rozmawiał z austriackim biznesmenem Geraldem Birgfellnerem. Chodzi o budowę w Warszawie bliźniaczych wieżowców przez powiązaną ze środowiskiem Prawa i Sprawiedliwości spółkę Srebrna. Z nagrania wynika, że projekt został wstrzymany z powodu właśnie kampanii Jana Śpiewaka, wówczas kandyadata na prezydenta stolicy. Kaczyński na ujawnionym nagraniu o ojca miejskiego działacza - prof. Pawła Śpiewaka nazywa "ostrym żydowskim profesorem".

- Cieszy mnie to, że Jarosław Kaczyński się mnie boi i, że mogłem być tą cegiełką, która przeszkodziła. Pokazuje to też, że potrafię zjednoczyć PiS i PO, bo byłem wspólnym wrogiem. To oznacza, że byłem jedynym niezależnym kandydatem - powiedział Jan Śpiewak w programie Tłit, pytany, czy czuje się "hamulcowym dobrej zmiany".

W rozmowie z Markiem Kacprzakiem zaznaczył, że konieczne jest wyjaśnienie działania byłej prezydent Warszawy Hanny Gronkiewicz-Waltz w procesie wydawania decyzji dot. warunków zabudowy inwestycji spółki Srebrna.
"Wzorce azjatyckie"

- PiS jest beneficjentem kompromisu, który zawarto na początku lat 90. Partie uwłaszczyły się wówczas - stwierdził, wskazując na siedzibę PiS przy ul. Nowogrodzkiej.

- To patologia. Nie wydaje mi się, że partie polityczne powinny budować wieżowce. To są wzorce azjatyckie. Kosmos. To jest budowa oligarchii politycznej - mówił gość programu Wirtualnej Polski.

- Takie jest zadanie ludzi, którzy nie są zaangażowani w tę walkę plemion - stwierdził Jan Śpiewak, wyjaśniając, że jego środowisko od lat krytykował działania warszawskiego magistratu ws. bliźniaczych wieżowców.

Jan Śpiewak powiedział też, że po nagłośnieniu sprawy inwestycji spółki Srebrna zaczął być - jako kandydat na prezydenta Warszawy - ignorowany przez media, przede wszystkim publiczne. - Z dnia na dzień przestali mnie zapraszać. To pokazuje jak Kaczyński się bał - mówił. Podkreślił, że sprawy nie podchwycili także Rafał Trzaskowski i Patryk Jaki.

- To obywatele mamy prawo decydować, co powstanie w danym miejscu, a nie politycy. Miasto jest nasze - powiedział gość Wirtualnej Polski.

Śpiewak pytany był również o ocenę pierwszych miesięcy prezydentury Trzaskowskiego. - Nie interesuje się problemami Warszawy - ocenił i dodał, że pracę - za kontrowersyjne wpisy w mediach społecznościowych - powinien stracić rzecznik włodarza stolicy Kamil Dąbrowa.

Prawnicy Birgfellnera - Roman Giertych i Jacek Dubois - złożyli w warszawskiej prokuraturze zawiadomienie o "uzasadnionym podejrzeniu popełnienia przestępstwa przez Jarosława Kaczyńskiego". Austriacki biznesmen zarzuca prezesowi PiS "oszustwo wielkich rozmiarów".

https://wiadomosci.wp.pl/jan-spiewak-o-tasmach-kaczynskiego-to-jest-budowa-oligarchii-6343667144545921a

zagubiona Ilona
40 min. temu

sorki, ale jak pan Żyd Śpiewak słowa Kaczyńskiego, że na wszystko muszą być rachunki i najlepiej iść z tym do sądu, nazywa oligarchią, to ja już się gubię

wyszło że kaczyński jest uczciwy
2 min. temu

hgw w zębach by przyniosła papiery gdyby inwestorem było PO

Architek
4 min. temu

Jak czytam że Giertych składa pozew to jest to cienutkie Ale będzie gardlowal ze to przekręt stulecia Jak zwykle to potrafi Ale jak Kaczyński chciał iść do sądu to gdzie przekręt?

tom
4 min. temu

A co mnie obchodzą geszefty w środowisku scyzorykiem chrzczonych. Śpiewak- Kaczyński- Michnik- jeden drugiemu podkłada i to "świnię" - o zgrozo niekoszerną

robowykop
4 min. temu

Nie trawie tego Śpiewaka. Nie służy on polakom.

Data: 2019-01-29 12:58:40
Autor: Pajdak
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:q2p4vs$3q3$1gioia.aioe.org...
[...]

Nie ma to jak rodzina ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-01-29 13:49:30
Autor: Lord Donald
W dniu 29.01.2019 o 10:04, boukun pisze:
[...]

No i dlatego Polacy cenią PiS, są uczciwi, nie było mowy o załatwianiu czegoś pod stołem, wszystko legalnie a rzeczy nie jasne musi wyjaśnić sąd, jedyne co może zrobić to poświadczyć prawdę przed sądem. POsrańcy po tylu latach afer zaczęli brać uczciwość za coś nienormalnego, w ogóle te wystąpienie PO to jedynie dowodzi, że ta partia nie ma pojęcia o uczciwości i nie zna Polskiego prawa, banda złodziei, którzy oszustwo traktują jako praworządność, a uczciwość jako łamanie prawa. To tylko dowodzi że POsrańcy zatracili się we swoim łajdactwie i zaczęli to traktować jako normę, nie mają pojęcia o praworządności.

Data: 2019-01-29 05:11:50
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 29 stycznia 2019 13:49:33 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:
> [...]

No i dlatego Polacy cenią PiS, są uczciwi, nie było mowy o załatwianiu czegoś pod stołem, wszystko legalnie a rzeczy nie jasne musi wyjaśnić sąd, jedyne co może zrobić to poświadczyć prawdę przed sądem.

A sądem dla pewności będzie rządził BACZNOŚĆ!!! Naczelnik SPOCZNIJ!!! rękami Ziobry.

Z nagrań wynika jedno: jak Kaczyński mówi, że nie da, to nie da. Jak mówi, że da, to mówi.

"Myśmy to wszystko kupili w czasie gdy rządzili komuniści" Dobre, dobre. OIDP to od 1989roku, zresztą przy dużym wkładzie Jarosława Kaczyńskiego, rządziła koalicja Solidarności z ZSL i SD.

--
Bruno

Data: 2019-01-29 14:35:17
Autor: boukun
Użytkownik "Bruno Brunowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
> [...]

"Myśmy to wszystko kupili w czasie gdy rządzili komuniści" Dobre, dobre. OIDP to od 1989roku, zresztą przy dużym wkładzie Jarosława Kaczyńskiego, rządziła koalicja Solidarności z ZSL i SD.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Prezes nie dał się w chuja zrobić Austriakowi, chciał zapłacić, ale tamten
nie miał żadnych rachunków i faktur, zaproponował iść z tym do sądu :) Jest
uczciwy!

boukun

Data: 2019-01-29 06:03:56
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 29 stycznia 2019 14:35:42 UTC+1 użytkownik boukun napisał:

> [...]

nie miał żadnych rachunków i faktur, zaproponował iść z tym do sądu :) Jest

Najwyraźniej miał, ale nie wystawione na "Srebrną" sp. z o.o..
Wygląda na to że Austriak został z rachunkami i wydmuszką "Nuneaton" sp. z o.o.
"Wiem, że ta robota była robiona dla nas, i wiem o tym, że trzeba zapłacić, a ja innej możliwości w tym niż właśnie tego rodzaju droga."

Po raz kolejny potwierdza się, że z rodziną wychodzi się najlepiej na zdjęciu. Szkoda, że pisiory nie dbają z takim zapałem o pieniądze publiczne i wszędzie widzą podstawy do napychania kieszeni.

--
Bruno

Data: 2019-01-29 15:31:09
Autor: Lord Donald
[...]

Srajdaczku to takie dziwne dla ciebie, że jak ubiegasz się o zwrot kosztów to musisz mieć na to fakturę? Jak nie masz to musisz mieć podkładkę w postaci orzeczenia sądu cywilnego. Po za tym Kaczyński sam zapowiedział że poświadczy w sądzie prawdę, ale bez glejtów nie może wypłacić niczego bo to nie zgodne z prawem. Nie ma mowy o szybkim załatwieniu pod stołem, także nie było mowy, że unika odpowiedzialności, zachował się uczciwie i profesjonalnie, zgodnie z obowiązującym prawem i zasadami etyki.  Wiem że za POsrańców były inne standardy byle gnida drenowała publiczną kasę ale już tak nie jest, co się chwali. Nawet widzisz wasza GW sama dowodzi, że standardy uczciwości wzrosły u nas w kraju, rozmowa była nagrywana w zaskoczenia, nie ma mowy aby Kaczyński mógł by się przygotować i odegrać rolę uczciwego człowieka, bez wątpienia to człowiek uczciwy, nawet nie próbował załatwić na szybcika aby mieć to z głowy mimo, że sam uznał że zapłata się należy i chce to wypłacić, ale u niego prawo i procedury są na pierwszym miejscu, nawet jak wie że i tak to zapłaci i tylko zmarnuje swój czas chodząc po sądach poświadczając rację interesanta, to ma prawo na pierwszym miejscu. Kompromitujecie się tutaj srajdaczku ze swoją PO, nie rozumiejąc uczciwego podejścia do przepisów. Zapewne wasz Tusk lub inny POsraniec zaproponował by szybkie załatwienie sprawy po cichu, karząc zwiększyć kwotę roszczenia dzieląc się przy tym pół na pół z interesantem, bo takie były standardy za waszych czasów.

Data: 2019-01-29 06:49:34
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 29 stycznia 2019 15:31:11 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:

> [...]
> Srajdaczku to takie dziwne dla ciebie, że jak ubiegasz się o zwrot kosztów to musisz mieć na to fakturę?
[Ciach reszta bełkociku]

"Zawiadomienie dotyczy Jarosława Kaczyńskiego. - Osobą, która wprowadziła w błąd, była naszym zdaniem ta osoba, która prowadziła rozmowy i zapewniała, że ma pełną decyzyjność w sprawie projektu. Z informacji naszego klienta wynika, że inicjatywa realizacji projektu była od Jarosława Kaczyńskiego. On uczestniczył we wszystkich etapach, wydawał polecenia. Podejmował wszystkie decyzje w tym zleceniu. Składał gwarancję, że umowa zostanie opłacona - podkreślił Dubois. Z dokumentów, jak mówił pełnomocnik biznesmena, wynika, że jego klient został wprowadzony w błąd przez prezesa Prawa i Sprawiedliwości.
- Świadomie poproszono mojego klienta (Geralda Birgfellnera - red.) o wystawienie dokumentów, które nie umożliwiały mu otrzymania zapłaty - podkreślił prawnik na konferencji. - Zgodnie z oświadczeniem klienta, kiedy domagał się on zapłaty, poinformowano go, żeby wystawił fakturę na podmiot, który okazał się nie mieć środków. Na tej podstawie odmówiono zapłaty, bo zleceniodawcą był zupełnie inny podmiot - podkreślił Dubois. Prawnik oświadczył, że jego klient prace dla Srebrnej wykonywał przez rok. Dziś domaga się zapłaty. - Mówimy o kwocie 4 mln zł - poinformowano. - Złożyliśmy zawiadomienie, czekamy na decyzję prokuratury.
(...)
Pytany, dlaczego klient Duboisa nagrywał spotkania z Jarosławem Kaczyńskim, prawnik odpowiedział, że nie zna odpowiedzi na to pytanie, ale "może się domyślać. - Jeśli ktoś wykonywał pracę i nie otrzymał za nią zapłaty, to zaczyna dokumentować przebieg kontaktów - dodał."

https://wiadomosci.onet.pl/kraj/tasmy-kaczynskiego-pelnomocnik-geralda-birgfellnera-doszlo-do-oszustwa/zbyks2l

Szary poseł bez majątku zarządza wielomilionowym interesem którego nie wykazuje w oświadczeniu majątkowym i oszukuje wspólnika. Po prostu wzór cnót i prawości.

--
Bruno

Data: 2019-01-29 16:12:49
Autor: Lord Donald
[...]

No widzisz jak wasz niby szary Owsiak zarządza fundacją to wielki święty i biedny człowiek. Oczywiście, że przez spółki biznesowe złoty melon, mrówka, i huj co tam jeszcze Owsiak nie wymyśli ją okrada do zera to drobny szczegół. A tu fundacja okazuje się wielomilionowy interes. Coś ci się srajdaczku miesza, widać debil z ciebie nie masz o tym pojęcia, a te twoje TVN i GW to wykorzystuje aby mieć głupiego trolla w internecie. Posłuchaj srajdaczku nagrania, jasno Kaczyński mówi że pieniądze się im należą, tylko muszą doprowadzić sprawę do zgodności z prawem, daje im prawniczą radę i to za darmo i oferuje siebie w charakterze świadka, praktycznie lepszej dobrej woli nie idzie wykazać, w interesie kontrahenta złożyć jedynie pozew cywilny aby sąd wydał orzeczenie po którym bez problemów wypłaci należną sumę. Srajdaczku jaby ktoś trafił na twoją szwabską firmę, albo firmę jakiegoś POsrańca, to raczej sam musi dbać o rachunki i paragony, raczej nie ma mowy aby po zgubieniu lub błędach w rachunku, paragonie można było się ubiegać choćby o reklamacje, itp... strona zaraz wykorzysta to na nie korzyść klienta, a tu masz Kaczyński robi wszystko aby pomóc doprowadzić swojemu kontrahentowi dokumenty do zgodności z prawem aby otrzymać zapłatę, nie dość że szanuje nasze prawo to jeszcze zachowuje wysoki standardy. Bez wątpienia ta firma jest manipulowana przez waszych POsrańców, wystarczy jakby postąpili zgodnie ze wskazówkami to dawno mieli by wyrok sądu cywilnego i otrzymali by swoją zapłatę bez wątpliwości w dokumentacji.

Data: 2019-01-29 07:18:10
Autor: japanizer
On Wednesday, January 30, 2019 at 12:12:51 AM UTC+9, Lord Donald wrote:

> [...]
> No widzisz jak wasz niby szary Owsiak zarządza fundacją to wielki święty i biedny człowiek.

Ciach bełkot.

I cytat:

  Jarosław Kaczyński na nagraniach ujawnionych przez "Wyborczą" przyznaje m.in.,
  że spółka Srebrna działa w imieniu oraz interesie Prawa i Sprawiedliwości.
  Stwierdza tym samym, że świadomie i celowo łamie ustawę, która zakazuje
  partiom prowadzenia działalności gospodarczej. Art. 24. Majątek partii politycznych

 3. Partia polityczna nie może prowadzić działalności gospodarczej.

Data: 2019-01-29 21:21:37
Autor: Lord Donald
W dniu 29.01.2019 o 16:18, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Coś ci się srajdaczku pomieszało. Gdzie tu mowa, że to spółka czy fundacja założona przez PiS. Po prostu Kaczyński zasiada w radzie nadzorczej fundacji. Nie wiem czy zarabia, czy ogóle zarabia, czy żyje z tego że sprzedaje zdjęcia swojego kota w internecie i mam to w d... dopóki uczciwie żyje sobie w naszym kraju. Od kiedy członkostwo w jakiej kolwiek partii nakazuje u nas w kraju przyjęcie szat nędzarza i życie z jałmużny pod kościołem? Po prostu nie jest, żadnym posłem, premierem, prezydentem itp... musi gdzieś pracować zarabiać na życie, dopóki to jest uczciwe to nie ma problemu. Po prostu jego prywatne sprawy w tej fundacji. Jedyna afera jaka tu wyłazi, to właśnie wątek POsrańców, z jakiej przyczyny blokują inwestycje w rozwój warszawy, bo tu nie mieli żadnych podstaw, tylko to aby dojebać kaczorowi, byle luj na absurdalną fikcję okrada Warszawę, a rządzący nią POsrańcy palą głupa że to niedopatrzenie, a jak ktoś próbuje zainwestować i rozbudować Warszawę, to jest celowo robią wszystko aby mu dojebać bo nie smaruje kieszeni POsrańców. Warszawa zawsze będzie krajem trzeciego świata w centrum Europy dopóki nie wypierdzieli się z niej POsranych złodziei. Jedyne co można zarzucić pisuarom to że jeszcze POsrańcy nie są za kratami, bo to obiecali i Polacy czekają aż spełnią tą obietnicę.

Data: 2019-01-30 09:18:57
Autor: Pajdak
Faktury prezesa?
Prezes nie dał się w chuja zrobić Austriakowi, chciał zapłacić, ale tamten
nie miał żadnych rachunków i faktur, zaproponował iść z tym do sądu :)
Jest
uczciwy!

Powiedz więc skąd to skromny poseł jakim chce uchodzić prezes ma tyle kasy
by zapłacić uwaga! uwaga! kuzynowi za usługę której to kuzyn na rzecz
prezesa nie wykonywał! Przecież prezes nie mam nic wspólnego ze spółką
"Srebrna"! Dlaczego więc w swojej "uczciwości" chce opłacić jakieś FV
wystawione na kogoś innego?

Po co prezes powołał wydymuszkę "Nuneaton" sp. z o.o. skoro od początku było wiadomo, że blizniacze wieże będzie budować spółka "Srebrna"?

Czujesz przekręt?

Powiedz dlaczego prezes wystraszył się syna Śpiewaka mówiąc, że ten twierdzi, że wieże buduje partia PiS? Gdyby tak nie było olałby go.

Czujesz przekręt?

--
Pajdak

Data: 2019-01-30 10:00:13
Autor: boukun
Faktury prezesa?
Użytkownik "Pajdak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Pomyśl, jak Kiszczak i SB to zaaranżowali, że odrodziła się twoja "wolna Polska"   :)

boukun

Data: 2019-01-30 01:07:57
Autor: japanizer
Faktury prezesa?
On Wednesday, January 30, 2019 at 6:00:17 PM UTC+9, boukun wrote:
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Pomyśl, jak Kiszczak i SB to zaaranżowali, że odrodziła się twoja "wolna Polska"   :)

Kiszczak umarł bidny, jego żona jakieś kradzione akta musiała sprzedawać, by mieć na jedzenie.

Wygląda na to, że z uczestników okrągłego stołu tylko Kaczyński się uwłaszczył - tu jakaś spółka Srebrna, tam jakieś biurowce K-Towers w centrum za 1,3 miliarda złotych... Ot, esencja dojnej zmiany.

Data: 2019-01-30 10:22:17
Autor: Pajdak
Faktury prezesa?
pajac "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

G...wno mnie obchodzi jakiś Kiszczak. To nie moja tylko twoja bajka.

Odpowiedz mi na pytanie.

Powiedz więc skąd to skromny poseł jakim chce uchodzić prezes ma tyle kasy
by zapłacić uwaga! uwaga! kuzynowi za usługę której to kuzyn na rzecz
prezesa nie wykonywał! Przecież prezes nie ma nic wspólnego ze spółką
"Srebrna"! Dlaczego więc w swojej "uczciwości" chce opłacić jakieś FV
wystawione na kogoś innego?

Odpowiesz czy będziesz mi pieprzył o swoich braciach komunistach?!

--
Pajdak

Data: 2019-01-30 10:36:19
Autor: boukun
Faktury prezesa?
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Twoja bajka, wszak Kiszczaka chwalisz jako założyciela twojej "wolnej Polski", ojca chrzestnego wraz z Jaruzelem twojego ulubionego obecnego systemu.. POmyśl, jak PO 1989 roku za przysłowiową złotówkę bonzowie uwłaszczali się na wielopokoleniowym majątku narodowym Polaków... :) Czas POnownie ten majątek znacjonalizować :)

boukun

Data: 2019-01-30 10:40:23
Autor: Pajdak
Kiszczak z Jaruzelskim założyli PC/PiS?
pajac "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:q2rr6l$8l7$1gioia.aioe.org...
[...]

Co ćpasz?

[...]

Masz na myśli PC/PiS?

Czas POnownie ten majątek znacjonalizować :)

Przekazać spółce "Srebrna" ? ;-)))

ODPOWIEDZ NA PYTANIA:

Data: 2019-01-30 10:44:54
Autor: boukun
[...]

Na pewno uczciwy i sprawiedliwy Jarosław Kaczyński nie chciał tego interesu zawiązywać tak, jak to robiła złodziejska platforma, która dostawała kredyty na swoje przekręty, nie mając żadnego majątku osobistego i zabezpieczenia, lub mieli tylko grosze, a wcześniej doprowadzali do ruiny bądź zaniżali wartość pozyskiwanego majatku narodowego Polaków...! Twój system, Kiszczaka system :)

boukun

Data: 2019-01-30 13:59:35
Autor: Pajdak
[...]

MASZ COŚ DO POWIEDZENIA W TYM TEMACIE?!

--
Pajdak

Data: 2019-01-30 14:02:30
Autor: u2

te kupa, sam napisałeś, że kaczka nie nic wspólnego ze spółką Srebrna:)))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

George Orwell :

Data: 2019-01-30 14:40:49
Autor: boukun
[...]

Od PO i Lewandowskiego i Michała Bąka się uczył, ale jest super inteligentny i nie dał się złapać :)

boukun

Data: 2019-01-30 20:01:12
Autor: Pajdak
pajac "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:q2s9h2$d67$1gioia.aioe.org...
[...]

[...]

[...]