Kaczyński przegrał dwie sprawy.

Data: 2010-06-16 04:29:49
Autor: zbig
Kaczyński przegrał dwie sprawy.
Ostatni tydzień to dobra pasa komorowskiego i baty dla jarosława.
Wydaje się, ze kaczyński wyczerpał potencjał, jeśli chodzi o walkę z
komorowskim.

Data: 2010-06-16 14:33:04
Autor: wekon
"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote in message news:0604442c-178b-46ae-9806-283b35f0aa8ax21g2000yqa.googlegroups.com...
>Wydaje się, ze kaczyński wyczerpał potencjał, jeśli chodzi o walkę z komorowskim.

Właśnie, wydaje ci się zbysiu.

Co do twojego potencjału, to jest za to pewne, że dawno ci się wyczerpał, więc przestań smrodzić grupę.

wekon

Data: 2010-06-16 06:01:37
Autor: zbig
On 16 Cze, 14:33, "wekon" <we...@op.pl> wrote:
"zbig" <zbigni...@gazeta.pl> wrote in message

> [...]

Właśnie, wydaje ci się zbysiu.

Co do twojego potencjału, to jest za to pewne, że dawno ci się wyczerpał,

Raczej nie wzbudzają mojego zainteresowania popierdywania jakich tam
niktów. A teraz grzecznie rozpręż pośladki, masz u mnie wychodne.

Data: 2010-06-16 15:12:09
Autor: Konrad

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:0604442c-178b-46ae-9806-283b35f0aa8ax21g2000yqa.googlegroups.com...
Ostatni tydzień to dobra pasa komorowskiego i baty dla jarosława.
Wydaje się, ze kaczyński wyczerpał potencjał, jeśli chodzi o walkę z
komorowskim.

Miałem w ogóle nie głosowac bo nie ma na kogo - jednak po takim bezczelym rozstrzygnięciu sadu zagłosuje wbrew sobie na Kaczora - bo to po prostu juz jest przegięcie.
I myślę że nie ja jeden.

Konrad

Data: 2010-06-16 06:29:42
Autor: zbig
On 16 Cze, 15:12, "Konrad" <k...@poczta.onet.pl> wrote:
>U ytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisa w wiadomo ci
>Ostatni tydzie to dobra pasa komorowskiego i baty dla jaros awa.
>Wydaje si , ze kaczy ski wyczerpa potencja , je li chodzi o walk z
>komorowskim.

Mia em w og le nie g osowac bo nie ma na kogo - jednak po takim bezczelym
rozstrzygni ciu sadu zag osuje wbrew sobie na Kaczora - bo to po prostu juz
jest przegi cie.
I my l e nie ja jeden.

Konrad

Wyrok był pewny, choćby dlatego, że niemal identyczne rozstrzygnięcie
dotyczące tego samego tematu było przez sąd podjete przy okazji
wcześniejszych wyborów. Nie dziwię sie jednak sztabowi piS. Polegając
na opiniach prawnych kogoś takiego jak "mecenas" Rogalski, PiS może
tylko strzelać sobie w stopę.
Oglądałem tego pana ostatnio kilka razy. Trudno sobie wyobrazić
bardziej adekwatną osobę dla ilustracji nie wzbudzającego zaufania
prawnika. Czy ci ludzie nie mają oczu? Jak można sprawy prawne
powierzyć komuś, kto jest tak odstręczający ze względu na swoją
powierzchowność. Głupawy, nieszczery uśmieszek, mówienie przez
zaciśnięte krzywe zęby, fanatyzm w oczach. Kaczyński sam się skazał na
ostracyzm w środowisku prawniczym i chyba nie ma z czego wybierać. Jak
się zestawi tego młodziana z takimi szlachetnym postaciami jak mec.
mec. Wende, Siła-Nowicki, Szczuka, czy choćby Jan Olszewski z czasów
jego praktyki adwokackiej to widać jak nisko upadł Kaczyński. I to
wszystko w pogoni za władzą.

Data: 2010-06-16 21:00:15
Autor: the_foe
W dniu 2010-06-16 15:29, zbig pisze:
[...]

Problem z ta sytuacja jest taki ze PIS i jego elektorat mysli ze komercjalizacja to jest to samo co prywatyzacja. Do dzis duza czasc Polakow swiecie wierzy ze Balcerowicz prywatyzowal (zlodziejsko oczywiscie) - a on tylko "powiedzial" panstwowym firmom, ze jak beda przynosic straty to budzet tego juz nie bedzie pokrywal.

--
the_foe

Data: 2010-06-16 15:17:28
Autor: Lorn
Konrad pisze:

[...]

"Nikt nam nie wmówi, że białe jest białe, a czarne jest czarne."

                                                 — Jarosław Kaczyński

Data: 2010-06-16 15:27:05
Autor: Konrad

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hvaith$pae$1news.onet.pl...

"Nikt nam nie wmówi, że białe jest białe, a czarne jest czarne."

Nie - nikt nam nic nie wmówi bo mamy mózg i pamięć.

Kon

Data: 2010-06-16 20:56:16
Autor: the_foe
W dniu 2010-06-16 15:27, Konrad pisze:

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości

"Nikt nam nie wmówi, że białe jest białe, a czarne jest czarne."

Nie - nikt nam nic nie wmówi bo mamy mózg i pamięć.

Kon

mozg to bardzo zawodna maszyna a ludzka pamiec jest do dupy. Potrafisz z pamieci powiedziec jak wygladaja Twoje skarpetki co masz wlasnie na nogach?

--
the_foe

Data: 2010-06-16 15:57:53
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Konrad" <kon1@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hvainh$7mr$1mx1.internetia.pl...

[...]

No jasne. Bo sąd sądem, ale sprawiedliwość musi być po naszej stronie! No nie?

Data: 2010-06-16 16:55:34
Autor: Konrad

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c18d866$1news.home.net.pl...

No jasne. Bo sąd sądem, ale sprawiedliwość musi być po naszej stronie! No nie?

To nie jest i nigdy nie była "nasza" strona - po prostu sa pewne granice robienia z ludzi durniów.

Kon

Data: 2010-06-16 17:05:09
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Konrad" <kon1@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hvaope$ibg$1mx1.internetia.pl...

[...]

Jak nie, jak tak. Pierdolenie! Wyrok jest wyrokiem!

Data: 2010-06-16 10:30:08
Autor: Hans Kloss
On 16 Cze, 17:05, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:

Jak nie, jak tak. Pierdolenie! Wyrok jest wyrokiem!
Podobnie myślisz o wyrokach "za zaśmiecanie ulic" wobec rozdających
ulotki za jaruzela? Ten wyrok to skandal i granda w biały dzień,
sędzina odrzuciła WSZYSTKIE materiały dowodowe strony pozwanej pod
idiotycznymi pretekstami w rodzaju braku poświadczenia zgodności z
oryginałem.
J-23

Data: 2010-06-16 19:32:31
Autor: u2
W dniu 2010-06-16 19:30, Hans Kloss pisze:
 Ten wyrok to skandal i granda w biały dzień,
sędzina odrzuciła WSZYSTKIE materiały dowodowe strony pozwanej pod
idiotycznymi pretekstami w rodzaju braku poświadczenia zgodności z
oryginałem.

Podobnie uniewinniono Bolka ;)

Data: 2010-06-16 19:34:02
Autor: u2
W dniu 2010-06-16 19:32, u2 pisze:

Podobnie uniewinniono Bolka ;)

Dorzucę jeszcze Olka, który wyłgał się ze znajomości z Gałganowem ;)

Data: 2010-06-16 21:00:48
Autor: the_foe
W dniu 2010-06-16 16:55, Konrad pisze:

[...]

jak rozumiem chociaz tego mgr prawa masz?

--
the_foe

Data: 2010-06-16 17:48:30
Autor: precz z PO
zbig pisze:
Ostatni tydzień to dobra pasa komorowskiego i baty dla jarosława.
Wydaje się, ze kaczyński wyczerpał potencjał, jeśli chodzi o walkę z
komorowskim.

Tylko wybitny dureń uwierzy w to co mówi i obiecuje PO i głupek którego
wystawili jako kandydata, to samo dotyczy sądów w Polsce, wystarczy
spojrzeć na tzw. orzeczenie tego sądu:

"Sędzia Agnieszka Matlak, uzasadniając środowe postanowienie, mówiła, że Bronisław Komorowski opowiada się za komunalizacją, a nie za prywatyzacją służby zdrowia."

Co oznacza ta komorowska komunalizacja? Zerknijmy do słownika:
"komunalizacja - przejmowanie prywatnego mienia przez gospodarkę komunalną"

http://sjp.pwn.pl/slownik/2472899/komunalizacja

Bananowa republika kolesi i oszustów. Precz z PO!!!! Precz z Komorowskim!!!

Data: 2010-06-16 19:17:32
Autor: precz z PO
precz z PO pisze:
zbig pisze:
[...]

Bananowa republika kolesi i oszustĂłw. Precz z PO!!!! Precz z Komorowskim!!!

P.S.Cytat z programu politycznego Platformy Obywatelskiej z 2007 roku,
w rozdziale “Narodowy program ochrony zdrowia” stoi czarno na białym:

“Szpitale rządzą się takimi samymi zasadami rachunku ekonomicznego jak inne podmioty gospodarcze. Niestety, podobnie jak w przypadku np. przedsiębiorstw państwowych nadzór właścicielski sprawowany przez podmioty państwowe nie sprzyja efektywnemu zarządzaniu w służbie zdrowia. Prywatyzacja będzie służyła poprawie efektywności, a więc podniesieniu jakości usług oraz obniżaniu ich kosztu. Nie ma powodów, aby szpitale nie były normalnymi przedsiębiorstwami nadzorowanymi przez właścicieli za pośrednictwem rad nadzorczych, które – w trosce o zapewnienie wysokiej rentowności – zatrudniałyby najlepszych dostępnych menedżerów”."

Precz z oszustami z PO!!!!

Data: 2010-06-16 18:01:31
Autor: Matt
On Jun 17, 2:17 am, precz z PO <precz-z-e...@onet.pl> wrote:
[...]

No i zgadza sie - prywatyzacja placowek/szpitali a nie sluzby zdrowia
jak klamal JK. Byc moze nie wiesz, ale w Polsce od wielu lat dzialaja
prywatne placowki swiadczace uslugi w ramach kontraktu z NFZ. I jakims
dziwnym trafem sa w nich duzo lepsze warunki niz w panstwowych.

--
Matt

Data: 2010-06-16 22:14:37
Autor: precz z PO
Matt pisze:
[...]

Co jeszcze poza szpitalami wchodzi w skład państwowej służby zdrowia?
Wystarczy poczytać prasę z okresu ostatnich dwóch lat, żeby bez
problemu zauważyć, że dyskusje toczą się na temat sytuacji szpitali,
bo tam leży kasa i tam można ukraść, reszta pełowkich bzdur to zwykła
retoryka. Głupek Komorowski, twierdzi że jest za komunalizacją, nie rozumiejąc nawet co to słowo znaczy.

Byc moze nie wiesz, ale w Polsce od wielu lat dzialaja
prywatne placowki swiadczace uslugi w ramach kontraktu z NFZ. I jakims
dziwnym trafem sa w nich duzo lepsze warunki niz w panstwowych.

Być może wiem co w Polsce działa, ale ty być może nie wiesz, że nikt
nikomu nie zabrania budowania za własne pieniądze prywatnych placówek
służby zdrowia, zamiast szukać możliwości przejmowania za grosze tych
placówek które złodzieje i oszuści z PO uznają za korzystne do kręcenia lodów.

Data: 2010-06-16 19:50:06
Autor: cytryna
Sąd wygrał dwie sprawy.
Ostatni tydzień to dobra pasa komorowskiego i baty dla jarosława.
Wydaje się, ze kaczyński wyczerpał potencjał, jeśli chodzi o walkę z
komorowskim.

Nawet za komuny sądy nie były tak stronnicze i bezczelne - ale do czasu! Będą nagrody i awanse - też do czasu! Myk Komorowskiego polega na tym, że za rok powie, iż ponownie zmienił program i wraca do koncepcji prywatyzacji szpitali -
 chamy bez cienia przyzwoitości, typowe cwaniaczki z podwórka.

Data: 2010-06-16 11:16:23
Autor: zbig
Sąd wygrał dwie sprawy.
On 16 Cze, 19:50, "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote:
> Ostatni tydzie to dobra pasa komorowskiego i baty dla jaros awa.
> Wydaje si , ze kaczy ski wyczerpa potencja , je li chodzi o walk z
> komorowskim.

Nawet za komuny s dy nie by y tak stronnicze i bezczelne - ale do czasu! B d
nagrody i awanse - te do czasu! Myk Komorowskiego polega na tym, e za rok
powie, i ponownie zmieni program i wraca do koncepcji prywatyzacji szpitali -
 chamy bez cienia przyzwoito ci, typowe cwaniaczki z podw rka.

--
Wys ano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl

czy jest ktoś na PSP, oprócz debili z PiS , kto zmienia tytuły wątków
swoich adwersarzy?
Cz y to rozpaczliwy wyraz bezradności i braku argumentów?

Data: 2010-06-16 22:06:56
Autor: Adam
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Wbrew pzoromo - to Kaczyńskiemu może pomóc. Ludzie jednak umieją czytać i wiedzą, że PO była i jest za prywatyzacją placówek służby zdrowia. Na codzień zwykli pacjenci spotykają się z pazernością lekarzy.
Teraz zobaczyli na własne oczy, jak "oczywistą oczywistość" PO przekształca w rzekome kłamstwo.
Widzą, że pokazanie prawdy o PO kończy się zmanipulowaną sprawą w sądzie - aby tylko pognębić przeciwnika, który może ich obronić. No i pewnie pokażą wała Komorowskiemu.
Miałem nie isć na wybory - ale dzisiejsza relacja z tej sądowej parodii przekonała mnie, że ten desperacki gest skierowany przeciwko Kaczyńskiemu świadczy jedynie o jego racji. Dlatego w niedzielę jednak pójdę na wybory - po raz pierwszy od 30 lat i zagłosuję na Kaczyńskiego.
AC

Data: 2010-06-18 15:34:32
Autor: Konrad
Kaczyński przegrał dwie sprawy.