Kaczyński przegrał dwie sprawy.

Data: 2010-06-16 14:33:04
Autor: wekon
"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote in message news:0604442c-178b-46ae-9806-283b35f0aa8ax21g2000yqa.googlegroups.com...
>Wydaje się, ze kaczyński wyczerpał potencjał, jeśli chodzi o walkę z komorowskim.

Właśnie, wydaje ci się zbysiu.

Co do twojego potencjału, to jest za to pewne, że dawno ci się wyczerpał, więc przestań smrodzić grupę.

wekon

Data: 2010-06-16 06:01:37
Autor: zbig
On 16 Cze, 14:33, "wekon" <we...@op.pl> wrote:
"zbig" <zbigni...@gazeta.pl> wrote in message

> [...]

Właśnie, wydaje ci się zbysiu.

Co do twojego potencjału, to jest za to pewne, że dawno ci się wyczerpał,

Raczej nie wzbudzają mojego zainteresowania popierdywania jakich tam
niktów. A teraz grzecznie rozpręż pośladki, masz u mnie wychodne.

Kaczyński przegrał dwie sprawy.