Kaczyński przegrał dwie sprawy.

Data: 2010-06-16 22:06:56
Autor: Adam
Kaczyński przegrał dwie sprawy.

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:0604442c-178b-46ae-9806-283b35f0aa8ax21g2000yqa.googlegroups.com...
Ostatni tydzień to dobra pasa komorowskiego i baty dla jarosława.
Wydaje się, ze kaczyński wyczerpał potencjał, jeśli chodzi o walkę z
komorowskim.
Wbrew pzoromo - to Kaczyńskiemu może pomóc. Ludzie jednak umieją czytać i wiedzą, że PO była i jest za prywatyzacją placówek służby zdrowia. Na codzień zwykli pacjenci spotykają się z pazernością lekarzy.
Teraz zobaczyli na własne oczy, jak "oczywistą oczywistość" PO przekształca w rzekome kłamstwo.
Widzą, że pokazanie prawdy o PO kończy się zmanipulowaną sprawą w sądzie - aby tylko pognębić przeciwnika, który może ich obronić. No i pewnie pokażą wała Komorowskiemu.
Miałem nie isć na wybory - ale dzisiejsza relacja z tej sądowej parodii przekonała mnie, że ten desperacki gest skierowany przeciwko Kaczyńskiemu świadczy jedynie o jego racji. Dlatego w niedzielę jednak pójdę na wybory - po raz pierwszy od 30 lat i zagłosuję na Kaczyńskiego.
AC

Kaczyński przegrał dwie sprawy.