Kaczyński puszczałby do mnie oko, gdybym mógł mu pomóc w uzyskaniu prezydentury....

Data: 2010-06-23 21:24:37
Autor: precz z gnomem
Kaczyński puszczałby do mnie oko, gdybym mógł mu pomóc w uzyskaniu prezydentury....
- Kaczyński puszczałby do mnie oko, gdybym mógł mu pomóc w uzyskaniu prezydentury - mówił w programie "Fakty po faktach" w TVN24 Jerzy Urban. - To człowiek pozbawiony wszelkich zasad, jeżeli ma tylko apetyt na władzę. Staje się śmieszny, kiedy mówi, że w zasadzie to on jest prawie lewicowcem. To wszystko wzbudza wesołość i wskazuje, że Kaczyński to jest jakiś ogarnięty obsesją władzy człowiek - dodał.

Jerzy Urban w ten sposób komentował zabiegi Jarosława Kaczyńskiego o pozyskanie wyborców Grzegorza Napieralskiego. Zaznaczył także, że ponieważ kandydat PiS jest pozbawiony zasad, to "gdyby w Polsce istniała partia faszystowska", to Kaczyński dla zdobycia prezydentury zabiegałby o jej poparcie.

"Napieralski mnie nie oszołomił"

Jerzy Urban mówił w "Faktach po faktach", że Napieralski, mimo dobrego wyniku w wyborach, "nie oszołomił" go. - Nie zakochałem się - dodał.

Jednocześnie Urban zaznaczył, że zmarły w katastrofie pod Smoleńskiem Jerzy Szmajdziński nie zebrałby tylu głosów, bo "nie miał tej dynamiki", co lider SLD.

- Napieralski zyskał nie tylko dynamiczną kampanią, ale emanuje z niego także wola sukcesu. Mimo, że żal Jerzego Szmajdzińskiego, to nic takiego z niego nie emanowało - ocenił.

Urban negatywnie wypowiadał się o niektórych aspektach kampanii szefa SLD. - Rzygać mi się chce, jak Napieralski tańczy w przedszkolu, bo nie ma nic bardziej ckliwego, niż robienie kampanii przy użyciu bachorów - powiedział. - Tego już używa się od stu lat we wszystkich orientacjach politycznych. Hitler też bardzo lubił dzieci - podsumował.

Urban przestrzegał lewicę przed jakimkolwiek aliansem z PiS. - Lewica istnieje przede wszystkim w SLD i w różnych ugrupowaniach lewicowych, które mają nieco inne programy. Jej potencjał leży też w różnych ruchach związkowych, gejowskich, feministycznych. Ten plankton także tworzy potencjalną siłę. Ta siła, jak sądzę, wzrośnie dzięki dobremu wynikowi Napieralskiego - zaznaczył.

- Rozumiem, że Napieralski nie chce odkrywać kart i chce wzmagać te umizgi, ale powinien przynajmniej wyraźnie powiedzieć, że PiS nie jest i nie będzie partnerem dla SLD - podkreślił.

Urban zadeklarował poparcie Komorowskiego w II turze. Ocenił, że głosowanie na niego faktycznie jest głosowaniem na premiera Tuska. - A Tusk jest politykiem, na którego ma się ochotę głosować - ocenił.

(kdp)

http://wybory.onet.pl/prezydenckie-2010/aktualnosci/urban-kaczynski-jest-ogarniety-obsesja-wladzy,1,3304817,aktualnosc.html

Przemysław Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

Data: 2010-06-23 21:27:17
Autor: .'heÂŽsk'.
Kaczyński puszczałby do mnie oko, gdybym mógł mu pomóc w uzyskaniu prezydentury....
On Wed, 23 Jun 2010 21:24:37 +0200, "precz z gnomem" <Brońmy RP przed
pisem@..pl> wrote:

- Kaczyński puszczałby do mnie oko, gdybym mógł mu pomóc w uzyskaniu prezydentury - mówił w programie "Fakty po faktach" w TVN24 Jerzy Urban.

[...]

 jeden wart drugiego. rzygac sie chce.

--

 HeSk

Data: 2010-06-23 22:13:57
Autor: Bogdan Idzikowski

pisem@..pl> wrote:

- Kaczyński puszczałby do mnie oko, gdybym mógł mu pomóc w uzyskaniu
prezydentury - mówił w programie "Fakty po faktach" w TVN24 Jerzy Urban.

[...]

jeden wart drugiego. rzygac sie chce.

Nie zgodzę się z tobą. Jaki jest Urban , każdy widzi i Urban tego nie ukrywa. Nie jest hipokrytą jak Kaczyński.

Data: 2010-06-24 07:47:32
Autor: precz z gnomem

pisem@..pl> wrote:

[...]

Dokładnie. To tak jak z matusmem, który za komuny był milicjantem, a teraz wkleja tą swoją sygnaturke.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-06-24 08:27:09
Autor: HaMMeR

pisem@..pl> wrote:

[...]

-- -- -- -- -- -

Bo ukryc sie nie da!:)
Kazdy przyzwoity czlowiek WIDZI, ze urbach, to skoorwysyn
pierwszego sortu i referencyjny lajdak, dla niego juz szumi
przyjaznie potezna, gotowa udzwignac ten ciezar, galaz...
A ty, stajac po stronie urbacha, tylko uzasadniasz i
potwierdzasz moja diagnoze w stosunku do ciebie:
jestes zwykla, lewacka, rozowa sciera dla ktorej nie ma litosci!

Data: 2010-06-24 03:19:13
Autor: zbig
On 2010-06-23 22:13, Bogdan Idzikowski wrote:

> U ytkownik ".'heRsk'." <nato?bigbred...@interia.pl> napisa w wiadomo ci

> Nie zgodz si z tob . Jaki jest Urban , ka dy widzi i Urban tego nie
> ukrywa. Nie jest hipokryt jak Kaczy ski.

-- -- -- -- -- -

[...]

Nie jesteś przyzwoitym człowiekiem. Jesteś zakompleksionym małym
szczurem o mózgowiu płaskim jak blacha. Tego typu kreatury zaludniają
obecnie szeregi wyznawców prezesa bez krzty honoru. Ten goniący za
władzą spocony hipokryta zeżarłby własne gówno, żeby tylko powrócić do
władzy. Zbiera mi się na wymioty jak widzę przemawiającego Kaczora i
jego zorgazmowanych zwolenników.

Data: 2010-06-24 08:37:28
Autor: Bogdan Idzikowski

pisem@..pl> wrote:

[...]

Tak to już jest. Mam rację. Ty nie masz argumentów i po pisowsku próbujesz inwektywami wymusić przewagę.
Spływa to po mnie, jak po kaczce (sic!).

Data: 2010-06-24 16:55:35
Autor: .'heÂŽsk'.
Kaczyński puszczałby do mnie oko, gdybym mógł mu pomóc w uzyskaniu prezydentury....
On Thu, 24 Jun 2010 08:37:28 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

> [...]

Tak to już jest. Mam rację. Ty nie masz argumentów i po pisowsku próbujesz inwektywami wymusić przewagę.
Spływa to po mnie, jak po kaczce (sic!).

biedny mlotek. stara sie jak moze, a nic mu nie wychodzi. inwektywami zsatepuje brak wiedzy.

--

 HeSk

Data: 2010-06-24 16:55:35
Autor: .'heÂŽsk'.
Kaczyński puszczałby do mnie oko, gdybym mógł mu pomóc w uzyskaniu prezydentury....
On Wed, 23 Jun 2010 22:13:57 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

> [...]

Nie zgodzę się z tobą. Jaki jest Urban , każdy widzi i Urban tego nie ukrywa. Nie jest hipokrytą jak Kaczyński.

 zgodze sie z toba, ze obaj sa gie warci.

--

 HeSk

Data: 2010-06-23 21:59:43
Autor: Adam

Użytkownik "precz z gnomem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:hvtn1o$q92$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ta gruba, stara kłamliwa szuja sądzi innych po sobie - wiele razy twierdził, że sam jest pozbawiaony jakichkolwiek zasad.
To zdumiewające, że tego stargo kłamcę zaprasza jako partnera do rozmowy TNV. Oni zawrą pakt z samych diabłem, aby zaszkodzić Kaczyńskiemu.
AC

Data: 2010-06-24 12:31:16
Autor: Polok_Prawdziwy
[...]

WORT CAP PAŁACA...!!!

--

Kaczyński puszczałby do mnie oko, gdybym mógł mu pomóc w uzyskaniu prezydentury....