Kaczyński puszczałby do mnie oko, gdybym mógł mu pomóc w uzyskaniu prezydentury....

Data: 2010-06-23 21:59:43
Autor: Adam
Kaczyński puszczałby do mnie oko, gdybym mógł mu pomóc w uzyskaniu prezydentury....

Użytkownik "precz z gnomem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:hvtn1o$q92$1inews.gazeta.pl...
- Kaczyński puszczałby do mnie oko, gdybym mógł mu pomóc w uzyskaniu prezydentury - mówił w programie "Fakty po faktach" w TVN24 Jerzy Urban. - To człowiek pozbawiony wszelkich zasad, jeżeli ma tylko apetyt na władzę. Staje się śmieszny, kiedy mówi, że w zasadzie to on jest prawie lewicowcem. To wszystko wzbudza wesołość i wskazuje, że Kaczyński to jest jakiś ogarnięty obsesją władzy człowiek - dodał.

Jerzy Urban w ten sposób komentował zabiegi Jarosława Kaczyńskiego o pozyskanie wyborców Grzegorza Napieralskiego. Zaznaczył także, że ponieważ kandydat PiS jest pozbawiony zasad, to "gdyby w Polsce istniała partia faszystowska", to Kaczyński dla zdobycia prezydentury zabiegałby o jej poparcie.
Ta gruba, stara kłamliwa szuja sądzi innych po sobie - wiele razy twierdził, że sam jest pozbawiaony jakichkolwiek zasad.
To zdumiewające, że tego stargo kłamcę zaprasza jako partnera do rozmowy TNV. Oni zawrą pakt z samych diabłem, aby zaszkodzić Kaczyńskiemu.
AC

Data: 2010-06-24 12:31:16
Autor: Polok_Prawdziwy
[...]

WORT CAP PAŁACA...!!!

--

Kaczyński puszczałby do mnie oko, gdybym mógł mu pomóc w uzyskaniu prezydentury....