Kaczyński: rozważałem odejście; Gosiewski: nie było tej koncepcji.

Data: 2009-02-22 12:46:29
Autor: Przemysław Warzywny
Kaczyński: rozważałem odejście; Gosiewski: nie było tej koncepcji.
- W poprzedniej kadencji rozważałem ustąpienie na rok przed wyborami i oddanie funkcji premiera jednej z pań - powiedział Jarosław Kaczyński dla "Wprost". Fragmenty przytacza TVN24.

Kaczyński podkreślił, że "chciałby teraz rządzić". Dlaczego? - Prawdziwe umiejętności w rządzeniu można sprawdzić w czasach trudnych, a coraz więcej ludzi teraz dostrzega, że Tusk ma z tym wyraźny problem - powiedział prezes PiS dla "Wprost".

Jarosław Kaczyński zapowiedział jednocześnie, że jeśli PiS wygra następne wybory, będzie próbował po raz kolejny zostać premierem. Prezes PiS dodał, że ma nadzieję, że "PiS będzie dążyć do samodzielnego zwycięstwa".

-Nie było takiej koncepcji. Przynajmniej ja nie słyszałem - tak wspomniane słowa prezesa PiS skomentował Przemysław Gosiewski w Radiu Zet.

http://wiadomosci.onet.pl/1921254,11,item.html

Jacek Kawecki

Jak widac, liliput staje się coraz bardziej zabawny, he, he, he! Chciałby pokazac swoje umiejętności w rządzeniu w trudnych warunkach! Gdy rządził miał świetne warunki, brata prezydenta, który go wspierał, gospodarkę ustawioną przez poprzedników, to wszystko czego się dotknął, najzwyczajniej pieprzył. Tak się sprawdził w sprzyjających warunkach, że musiał podac gabinet do dymisji, która została przyjęta.
Na dodatek dowiadujemy się, że Kaczyński tak jak to ma w swoim zwyczaju - łże!

--

"- Lech Kaczyński był daleko w tyle pod względem znaczenia i względem
intelektualnym - on tylko był "przynieś, zanieś, pozamiataj" - stwierdził

Kaczyński: rozważałem odejście; Gosiewski: nie było tej koncepcji.