"Kaczyński się boi"

Data: 2012-03-07 11:10:15
Autor: boukun
"Kaczyński się boi"
Jarosław Kaczyński zdał sobie sprawę ze swoich możliwości. Boi się, że gdyby wystartował w wyborach prezydenckich, mógłby nie wejść do drugiej tury - mówi gość Kontrwywiadu RMF FM Jacek Kurski. Polityk wyznaje, że spora część Solidarnej Polski miała być w pociągu, który brał udział w katastrofie pod Szczekocinami, m.in. Zbigniew Ziobro i Tadeusz Cymański.

- Byliśmy tego dnia w Tarnowie, mieliśmy spotkania w Brzesku, Bochni i jeszcze innej miejscowości i tylko dlatego, że wcześniej ten sam pociąg, który potem wracał z Przemyśla do Warszawy, miał wypadek pod Warszawą, gdzie ktoś popełnił samobójstwo i trzy godziny ten pociąg stał, i w tym pociągu jechał m.in. Zbigniew Ziobro do Tarnowa, to wszystko się opóźniło na tyle, że część z nas, która miała wracać tym pociągiem, nie zdążyła i wracaliśmy innymi sposobami - opowiada Kurski.

W rozmowie z Wirtualną Polską Tadeusz Cymański potwierdził, że miał jechać pociągiem, który uległ wypadkowi pod Szczekocinami. - Taki był pierwotny zamysł, żebym jechał tym pociągiem. Jednak przyjechałem wcześniej do Warszawy, chciałem też wcześniej wracać, więc ostatecznie wybrałem samolot - relacjonuje Cymański.

Polityk zaznacza, że "często się mijamy ze śmiercią, a ona z nami". Dodaje też, że takie historie uczą, że nie jesteśmy panami swoich losów. - Dalej żyjemy, widać Pan Bóg tak chciał. Ale losy są niezbadane - puentuje.
http://wiadomosci.wp.pl/kat,132314,title,Kaczynski-sie-boi,wid,14311474,wiadomosc.html

Nieudany zamach?

boukun

"Kaczyński się boi"