Kaczyński się odsłonił. Jest straszny

Data: 2010-08-07 18:12:37
Autor: u2
Kaczyński się odsłonił. Jest straszny
Koniec cytatów, dzieci mogą odsłonić oczy i uszy. Teraz już nie tylko
Kaczyński, ale i ja jestem wściekły. Bo tak to właśnie - moi drodzy -
działa. Złe emocje, agresja, żółć zarażają jak wirus. I nic nie
usprawiedliwia Kaczyńskiego, że nam to sączy do głów. Melduję, że czuję
się przez pana opluty, panie prezesie.

To nie trzeba tak sobie pluć na brodę to nie będziesz opluty :)

Kaczyński się odsłonił. Jest straszny