Kaczyński strzelił focha na beatyfikacje Papieża?

Data: 2011-05-01 15:38:32
Autor: Zennon
Kaczyński strzelił focha na beatyfikacje Papieża?
i na polski KK? Coraz ciekawsze...

Zennon

Data: 2011-05-01 13:47:23
Autor: MH
Zennon <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał(a):
i na polski KK? Coraz ciekawsze...

Zennon
===============

Co za¶ wymy¶lił ???  Bo kurde nie wiem o co chodzi ...

MH

Data: 2011-05-01 16:19:46
Autor: Zennon
Kaczyński strzelił focha na beatyfikacje Papieża?

Użytkownik " MH" <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ipjo9b$3pt$1inews.gazeta.pl...

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/prezes-pis-nie-pojechal-na-beatyfikacje,1,4258808,wiadomosc.html

Zennon

Data: 2011-05-01 14:42:41
Autor: MH
> [...]

> ===============
>
> Co za¶ wymy¶lił ???  Bo kurde nie wiem o co chodzi ...

==============

http://typerzy.eu/japierdole.jpg

MH

Data: 2011-05-01 18:20:54
Autor: pluton
Kaczyński strzelił focha na beatyfikacje Papieża?

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/prezes-pis-nie-pojechal-na-beatyfikacje,1,4258808,wiadomosc.html

Zrobil bardzo czujnie. W ostatniech chwili dostal cynk, ze Tusk,
Komorowski i Arabsji zaplanowali zderzenie pociagu ze sztucznym mostem,
po rozpyleniu oleju na torach, zeby pociag nie mogl wyhamowac.

Poniewaz nie pojechal, zderzenie zostalo odwolane.

Nullification

Data: 2011-05-01 21:16:23
Autor: Piotrek
Kaczyński strzelił focha na beatyfikacje Papieża?

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/prezes-pis-nie-pojechal-na-
beatyfikacje,1,4258808,wiadomosc.html

To małe piwo przed ¶niadaniem. Przez bity rok dzień w dzień nawijał o katastrofie, w której zgin±ł jego brat i jaki numer wywin±ł w kwietniu tego roku? Nie raczył ruszyć tyłka na grób Lecha ani w rocznicę ¶mierci, ani w rocznicę pogrzebu.  --

Data: 2011-05-01 15:40:59
Autor: Grzegorz Z.
Zennon napisał:

i na polski KK? Coraz ciekawsze...

Ogl±dał z mamusi± w telewizorku.

Data: 2011-05-01 18:34:00
Autor: Marian
Kaczyński strzelił focha na beatyfikacje Papieża?

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomo¶ci news:201105011339.UTC.ipjnq1$2re$1tioat.net...
[...]
W sjp nie ma focha, s± fochy, które się stroi. A strzelić sobie możesz w swój głupi łeb.

Język polski to nie miejsce na chamski slang lumpeninteligencji.

--

M.

Data: 2011-05-01 16:42:04
Autor: MH
Marian <krańtór@póćżtą.óńęt.pł> napisał(a):

[...]

===================

Masz tu po polsku :

http://www.youtube.com/watch?v=ZXAOSwZSXKI

MH

Data: 2011-05-01 21:07:37
Autor: Przemysław W
Kaczyński strzelił focha na beatyfikacje Papieża?
Użytkownik "Marian" <krańtór@póćżt±.óńęt.pł> napisał w wiadomo¶ci news:ipk211$7tu$1news.onet.pl...

[...]

Na "spieprzaj dziadu" i "małpę w czerwonym" jest?

Przemek

--

"W "Gazecie" Janicki ujawnił, że płk Florczak kilka miesięcy przed tragedi± przeczuwał, że do niej dojdzie. W prokuraturze szef BOR zeznał, że pułkownik fatalnie oceniał współpracę z kancelari± prezydenta Lecha Kaczyńskiego. "Szefie, kiedy¶ dojdzie do tragedii i zginie wiele niewinnych osób"- miał powiedzieć po powrocie z jednej z delegacji z prezydentem."

Data: 2011-05-01 19:35:46
Autor: Polok_Prawdziwy
Zennon wrote:

i na polski KK? Coraz ciekawsze...

I ¶mierdzoncego spritz-furza wgaloty sem tes machnoł...

- teroski zbronzowom plamom nagaciach loto...

Data: 2011-05-01 21:32:26
Autor: Klin
Zennon pu¶cił b±ka
  Gdyby pojechał miałby¶ do niego pretensję
  że zostawił chor± matkę. I chciał się pokazać.
  Czyli co by Kaczyński nie zrobił zawsze będzie Ľle?

Data: 2011-05-01 19:43:47
Autor: MH
Zennon pu¶cił b±ka
Klin <klin\@wp.pl,                                                                                                                                                                                                                           ,> napisał(a):
  Gdyby pojechał miałby¶ do niego pretensję
  że zostawił chor± matkę. I chciał się pokazać.
  Czyli co by Kaczyński nie zrobił zawsze będzie Ľle?

=====================

Hehehe.... No tak już ta niedojda bedzie miała do usranej ¶mierci.. MH

Data: 2011-05-01 21:54:36
Autor: jadrys
Kaczyński strzelił focha na beatyfik acje Papieża?
W dniu 2011-05-01 21:32, Klin > pisze:
 Gdyby pojechaĹ‚ miaĹ‚byĹ› do niego pretensjÄ™
 ĹĽe zostawiĹ‚ chorÄ… matkÄ™. I chciaĹ‚ siÄ™ pokazać.
 Czyli co by KaczyĹ„ski nie zrobiĹ‚ zawsze bÄ™dzie Ĺşle?

Jasne, - jak się chce psa uderzyć to kij się zawsze znajdzie.

Data: 2011-05-01 22:40:41
Autor: MH
jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
W dniu 2011-05-01 21:32, Klin > pisze:
>  Gdyby pojechaĹ&#65533; miaĹ&#65533;byĹ&#65533; do niego pretensjÄ&#65533;
>  ĹĽe zostawiĹ&#65533; chorÄ&#65533; matkÄ&#65533;. I chciaĹ&#65533; siÄ&#65533; pokazaÄ&#65533;.
>  Czyli co by KaczyĹ&#65533;ski nie zrobiĹ&#65533; zawsze bÄ&#65533;dzie Ĺşle?

Jasne, - jak siÄ&#65533; chce psa uderzyÄ&#65533; to kij siÄ&#65533; zawsze znajdzie.

Kundla , a nie psa Jamdrysie..

MH

Data: 2011-07-30 09:24:56
Autor: jadrys
Kaczyński strzelił focha na beatyfik acje Papieża?
W dniu 2011-05-02 00:40,  MH pisze:

Kundla , a nie psa Jamdrysie..

MH

Pies to pies. To tylko ludzie dzielą je na gorsze i lepsze. Spotkałeś się z sytuacją że suka "rasowca" odmawia figo-fago kundlowi?

Data: 2011-05-02 00:36:05
Autor: DCR
Zennon pu¶cił b±ka
W dniu 2011-05-01 21:32, Klin > pisze:
Gdyby pojechał miałby¶ do niego pretensję
że zostawił chor± matkę. I chciał się pokazać.
Czyli co by Kaczyński nie zrobił zawsze będzie Ľle?

Podobno według SuperExpresu albo Faktu to serce mu siada i dlatego nie był na Wawelu to to może cały czas to samo.
Ja to się cieszę. Zagranica to nie dla Kaczyńskiego dlatego życzę, żeby pani Matka żyła jak najdłużej.  Może 10 Maja będzie spokój na Krakowskim. A Byszczyk był?

Data: 2011-05-02 04:16:23
Autor: cirrus
Zennon pu¶cił b±ka
Użytkownik "DCR" <dcr@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ipkn6o$nld$1news.onet.pl...
[...]

Oj kot pani Matko, oj kot narobił mi w pokoiku łoskot.

--
stevep

Kaczyński strzelił focha na beatyfikacje Papieża?