Kaczyński strzelił focha na beatyfikacje Papieża?

Data: 2011-05-01 13:47:23
Autor: MH
Kaczyński strzelił focha na beatyfikacje Papieża?
Zennon <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał(a):
i na polski KK? Coraz ciekawsze...

Zennon
===============

Co zaś wymyślił ???  Bo kurde nie wiem o co chodzi ...

MH

Data: 2011-05-01 16:19:46
Autor: Zennon

Użytkownik " MH" <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ipjo9b$3pt$1inews.gazeta.pl...
[...]

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/prezes-pis-nie-pojechal-na-beatyfikacje,1,4258808,wiadomosc.html

Zennon

Data: 2011-05-01 14:42:41
Autor: MH
> [...]

> ===============
>
> Co zaś wymyślił ???  Bo kurde nie wiem o co chodzi ...

==============

http://typerzy.eu/japierdole.jpg

MH

Data: 2011-05-01 18:20:54
Autor: pluton
Kaczyński strzelił focha na beatyfikacje Papieża?

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/prezes-pis-nie-pojechal-na-beatyfikacje,1,4258808,wiadomosc.html

Zrobil bardzo czujnie. W ostatniech chwili dostal cynk, ze Tusk,
Komorowski i Arabsji zaplanowali zderzenie pociagu ze sztucznym mostem,
po rozpyleniu oleju na torach, zeby pociag nie mogl wyhamowac.

Poniewaz nie pojechal, zderzenie zostalo odwolane.

Nullification

Data: 2011-05-01 21:16:23
Autor: Piotrek
Kaczyński strzelił focha na beatyfikacje Papieża?

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/prezes-pis-nie-pojechal-na-
beatyfikacje,1,4258808,wiadomosc.html

To małe piwo przed śniadaniem. Przez bity rok dzień w dzień nawijał o katastrofie, w której zginął jego brat i jaki numer wywinął w kwietniu tego roku? Nie raczył ruszyć tyłka na grób Lecha ani w rocznicę śmierci, ani w rocznicę pogrzebu.  --

Kaczyński strzelił focha na beatyfikacje Papieża?