"Kaczyński szuka pi erwszej ofiary w Pi S".

Data: 2009-06-12 17:33:13
Autor: naprany jak kruk!
"Kaczyński szuka pi erwszej ofiary w Pi S".
Zmiażdżona dziesi±tka" <adres@email.pl> napisał(-a):

- W partii panuje obecnie stan zalęknienia, wzajemnej nieufności i braku solidarności. Ten problem z pewnością powróci, a tymczasem Kaczyński utrzymuje nada swe stanowisko prezesa ocenił Dorn, pytany czy w PiS w najbliższym czasie dojdzie do jakich kol wiek zmian personalnych.

nic dziwnego ze awe-maryja jest w extra humorze skoro jedyna milosc
( pisuar) mu sie rozpada hehe

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,
  pomoĹźecie Polsce - powiedział Jarosław Kaczyński.

Data: 2009-06-12 17:48:13
Autor: Zmiażdżona dziesiątka
"Kaczyński szuka pierwszej ofiary w PiS".

Użytkownik "naprany jak kruk!" <piotrekstelmach@prokonto.pl> napisał

nic dziwnego ze awe-maryja jest w extra humorze skoro jedyna milosc
( pisuar) mu sie rozpada hehe.

Awe, to ewenement, oczywiście w negatywnym tego słowa znaczeniu. W okresię rządu Millera pisywał tutaj niejaki Mariusz Czeredys i płodził bałwochwalcze bzdety na temat sld, jak awe na temat pisuaru. Chłoptaś się zamknął jak się zorientowałem, że pisze z Sejmu i napisałem to na grupę. Ta sama mentalnośc i ten sam poziom kilkuletniego dziecka. Czytanie wypocin awe to strata czasu.

Przemek

--
Spektakularna porażka PiS

PO  44,43 proc. głosów,

PiS 27,4 proc.

Były poseł PiS Ludwi Dorn ocenił, że PiS odniosło trzecią porażkę z rzędu po wyborach
parlamentarnych i wyborach samorządowych.

Data: 2009-06-12 19:39:25
Autor: HaMMeR
  Zmiażdżona dziesiątka wrote:
[...]

Taka mala koorewka z ciebie kalecki, malutki podpierdalacz zza wegla... kapucha!:))

  Ta sama mentalnośc
i ten sam poziom kilkuletniego dziecka. Czytanie wypocin awe to strata
czasu.

Ty ciulu, chyba masz zaparcia we lbie wystawiajac komus JAKIEKOLWIEK opinie!!
A to zarozumialy podpierdalacz i sprzedajna menda!
Bezczelnosc!

Przemek

"Kaczyński szuka pi erwszej ofiary w Pi S".