"Kaczyński szuka pierwszej ofiary w PiS".

Data: 2009-06-12 17:19:39
Autor: Zmiażdżona dziesiątka
"Kaczyński szuka pierwszej ofiary w PiS".
- Wygląda na to, że prezes Jarosław Kaczyński szuka w tej chwili ofiary w Prawie i Sprawiedliwości powiedział podczas konferencji Ludwik dorn, poproszony o skomentowanie sytuacji w PiS po kampanii wyborczej.

Pierwsza ofiarą w PiS, według Dorna, będzie Zbigniew Girzyński.

Pozostaje tylko czekać aż pojawi się pierwszy zabity, rozstrzelany czy zaduszony sznurkiem w kącie. Mam na myśli oczywiście polityczna śmierć stwierdził były poseł PiS.

- W partii panuje obecnie stan zalęknienia, wzajemnej nieufności i braku solidarności. Ten problem z pewnością powróci, a tymczasem Kaczyński utrzymuje nada swe stanowisko prezesa ocenił Dorn, pytany czy w PiS w najbliższym czasie dojdzie do jakich kol wiek zmian personalnych.

"Mam nadzieję, że pan Dorn się myli"

- Mam nadzieję, że pan Dorn się myli powiedział następnie w TVN 24 Zbigniew Girzyński. W czasie euro wyborów wykonaliśmy ogromna pracę. Dzięki temu zdobyliśmy chociażby mandat do Europarlamentu w województwie kujawsko-pomorskim. Z tego tytułu nie spotkają chyba nikogo żadne poważne konsekwencje dodał.

Girzyński zaznaczył, ze to nie on odpowiadał za cała kampanie wyborczą PiS. Jak dodał, wspierał podczas kampanii wielu kandydatów PiS, tak by partia osiągnęła jak najlepszy wynik.

- nie rozmawiałem po wyborach z Jarosławem Kaczyńskim stwierdził poseł PiS. Dziękuję panu Dornowi za troskę o mnie, ale liczę, że PiS poradzi sobie z niesnaskami dodał.

http://eurowybory.onet.pl/939,kaczynski_szuka_pierwszej_ofiary_w_pis,artykul.html

Przemek

--
Spektakularna porażka PiS

PO  44,43 proc. głosów,

PiS 27,4 proc.

Były poseł PiS Ludwi Dorn ocenił, że PiS odniosło trzecią porażkę z rzędu po wyborach
parlamentarnych i wyborach samorządowych.

Data: 2009-06-12 17:33:13
Autor: naprany jak kruk!
Zmiażdżona dziesi±tka" <adres@email.pl> napisał(-a):

[...]

nic dziwnego ze awe-maryja jest w extra humorze skoro jedyna milosc
( pisuar) mu sie rozpada hehe

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,
  pomoĹźecie Polsce - powiedział Jarosław Kaczyński.

Data: 2009-06-12 17:48:13
Autor: Zmiażdżona dziesiątka
"Kaczyński szuka pierwszej ofiary w PiS".

Użytkownik "naprany jak kruk!" <piotrekstelmach@prokonto.pl> napisał

nic dziwnego ze awe-maryja jest w extra humorze skoro jedyna milosc
( pisuar) mu sie rozpada hehe.

Awe, to ewenement, oczywiście w negatywnym tego słowa znaczeniu. W okresię rządu Millera pisywał tutaj niejaki Mariusz Czeredys i płodził bałwochwalcze bzdety na temat sld, jak awe na temat pisuaru. Chłoptaś się zamknął jak się zorientowałem, że pisze z Sejmu i napisałem to na grupę. Ta sama mentalnośc i ten sam poziom kilkuletniego dziecka. Czytanie wypocin awe to strata czasu.

Przemek

Data: 2009-06-12 19:39:25
Autor: HaMMeR
  Zmiażdżona dziesiątka wrote:
[...]

Taka mala koorewka z ciebie kalecki, malutki podpierdalacz zza wegla... kapucha!:))

  Ta sama mentalnośc
i ten sam poziom kilkuletniego dziecka. Czytanie wypocin awe to strata
czasu.

Ty ciulu, chyba masz zaparcia we lbie wystawiajac komus JAKIEKOLWIEK opinie!!
A to zarozumialy podpierdalacz i sprzedajna menda!
Bezczelnosc!

Przemek

Data: 2009-06-12 17:50:41
Autor: awe
"Kaczyński szuka pierwszej ofiary w PiS".
Widzialem wystapienie Dorna. Co moge powiedziec. Liczylem ze wroci do PiS - mysle jednak ze nie zalezalo mu na tym.
awe

Data: 2009-06-12 19:23:35
Autor: .#heÂŽsk#.
"Kaczyński szuka pierwszej ofiary w PiS".
On Fri, 12 Jun 2009 17:19:39 +0200, " ZmiaĹźdĹźona dziesiÂątka"
<adres@email.pl> wrote:

- Wygląda na to, że prezes Jarosław Kaczyński szuka w tej chwili ofiary w Prawie i Sprawiedliwości powiedział podczas konferencji Ludwik dorn, poproszony o skomentowanie sytuacji w PiS po kampanii wyborczej. [...]

 moze by tak prezes zajal sie chora matka...

 --

HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-12 21:43:26
Autor: Zmiażdżona dziesiątka
"Kaczyński szuka pierwszej ofiary w PiS".

Użytkownik ".#heRsk#." <super_euro?brednie@interia.pl> napisał

 moze by tak prezes zajal sie chora matka...

Dla niego ważniejszą sprawą jest wykończenie konkurenta. Jak bezpieka przyszła to też twierdził, że to nie on, tylko brat..

Przemek

Data: 2009-06-12 22:39:47
Autor: HaMMeR
<adres@email.pl>  wrote:

[...]

Jestes jednak zwykla meska koorwa...

Data: 2009-06-13 17:53:53
Autor: awe
"Kaczyński szuka pierwszej ofiary w PiS".

Użytkownik ".#heRsk#." <super_euro?brednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:2l3535575ei4hhl389jl13fu9qinq22ve84ax.com...
On Fri, 12 Jun 2009 17:19:39 +0200, " Zmiażdżona dziesi?tka"
<adres@email.pl> wrote:

[...]

a kim ty jestes ze mu dajesz takie rady?
awe

"Kaczyński szuka pierwszej ofiary w PiS".