Kaczyński truje umysły i szkodzi Polsce.

Data: 2009-05-28 23:45:42
Autor: awe
Kaczyński truje umysły i szkodzi Polsce.
Sluchaj slyszalem ze na sraczke to dobrze jest nie jesc, tylko pic czysta wode i moze od czasu do czasu wolno przegryzc sucharka, a do tego wegiel tez by sie przydal. Krecisz sie tak, wijesz ze niedlugo bedziesz roznosil wokol siebie nieczystosci barbarzynco
awe

Data: 2009-05-28 23:47:15
Autor: mkarwan

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gvn0h3$1bb$1news.onet.pl...
[...]

więc czemu reagujesz na jego listy?

Data: 2009-05-29 01:00:41
Autor: awe

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gvn1as$hao$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

a co Cie to obchodzi? nie masz swojego zycia, zyjesz moim? daruj sobie i nie schlebiaj mi. Po co reagujesz na moje posty?
awe

Kaczyński truje umysły i szkodzi Polsce.