Kaczyński tylko przed wyborami jest prorodzinny i prosocjalny.

Data: 2010-07-02 22:06:51
Autor: Felikso
Kaczyński tylko przed wyborami jest prorodzinny i prosocjalny.
    Witam.
    Kaczyński jak zwykle kłamie mówiąc jaki to on jest prorodzinny
i prosocjalny. Jego pisdzielcy głosowali :
przeciw uldze prorodzinie (tylko jeden pisdzielec byl za ulgą),
przeciw becikowemu,
przeciw pomocy dla szpitala onkologicznego,
 przeciw dofinansowaniu nauczycieli,
przeciw dofinansowaniu wałów powodziowych na Żuławach
(takze Jaroslaw Kaczyński przeciw).
Jest podobno fajny filmik "Giertych i Kurski" na YouTube.
Więcej :
http://wyborcza.pl/1,76842,8090497,Jak_glosowal_Komorowski__a_jak_PiS.html

Data: 2010-07-02 13:35:35
Autor: no kto
On 2 Lip, 22:06, "Felikso" <e3r...@yfer.pl> wrote:
[...]

Do tej pory myślałem, że to tylko domena kobiet. Mylić miliardy z
milionami.
Znowu miałem rację. 15 milionów na wały w Żuławyach wobec 100
miliardów potrzeb i wobec 160 milionów zaklepanych przez PIS na
inwestycje przeciwpowodziowe, zaś a potem wycofanych przez PO.

Elity są jakie są. Zrobiły błędy. Ale te wybory są konsekwencją
zamachu, ataku na Polskę.

Data: 2010-07-02 23:00:36
Autor: Felikso

Użytkownik "no kto" <nokto1975@o2.pl> napisał w wiadomości
Znowu miałem rację. 15 milionów na wały w Żuławyach wobec 100
miliardów potrzeb i wobec 160 milionów zaklepanych przez PIS na
inwestycje przeciwpowodziowe, zaś a potem wycofanych przez PO.

    Bo pisdzielcy nie powiedzieli komu zabrać.
Kłamczyński jak zwykle obiecał, ale realizację zostawił komu
innemu. W zasadzie to wyborcy go kopneli w d.
i w ten sposób zanegowali Kłamczyńskiego pomoc.

Data: 2010-07-03 00:49:16
Autor: Felikso
Kłamczyński tylko przed wyborami jest prorodzinny i prosocjalny.

[...]

    Jakie zaklepane 160 mln ? przecież pisdzielcy nie chcieli dać nawet 15 mln
na Żuławy.

Data: 2010-07-02 22:09:28
Autor: Lorn
Felikso pisze:
    Witam.
    Kaczyński jak zwykle kłamie mówiąc jaki to on jest prorodzinny
i prosocjalny.

Nic nowego... Obłudy jak cały PiS.

Kaczyński tylko przed wyborami jest prorodzinny i prosocjalny.