Kaczyński u Olejnik w TVN

Data: 2010-07-01 20:18:09
Autor: Bogdan Idzikowski
Kaczyński u Olejnik w TVN
Dziś Kaczyński w "kropce nad i" na pierwsze kłopotliwe pytanie zadane przez Monikę Olejnik nie odpowiedział i w pośpiechu panicznie zrejterował. I tym samym po niespełna 10 minutach program niespodziewanie zakończył się.

Data: 2010-07-01 11:53:06
Autor: brat_olin
Kaczyński u Olejnik w TVN
On 1 Juli, 20:18, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Dzis Kaczynski w "kropce nad i"

Bardzo ladnie wypadl.  Cytuje z terryasic.salon24.pl

Dzisiejsza "Kropka nad i" była rzeczywiście kropką nad i kampanii
Jarosława Kaczyńskiego.

Jarosław Kaczyński doskonale poradził sobie z panią Moniką Olejnik,
która jak zwykle próbowała być agresywna i dobrze się przygotowała
rzucając cytatami jak z rękawa.

Kaczyński podziękował pani Olejnik za to jak się zachowała po 10
kwietnia i prosił o pomoc w zmianie Polski, a szczególnie w  zmianie
języka w polityce. Jarosław Kaczyński nie odpowiedział na żadną jej
zaczepkę. To on dyktował warunki. Jarosław Kaczyński sam zakończył
rozmowę mówiąc, że się spieszy.

To był prawdziwy majstersztyk. Widać, że Kaczyński jest w doskonałej
formie od wczorajszej debaty.

Panią Monikę Olejnik prawie zatkało na koniec rozmowy, przez chwilę
nie wiedziała co powiedzieć. I miałem wrażenie, że ma ochotę się
rozpłakać, z bezradności.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-07-01 20:22:57
Autor: ju
Kaczyński u Olejnik w TVN

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c2cdbe5$1news.home.net.pl...
[...]

Szkoda, że obłuda nie boli. Przed programem uprzedził, że będzie musiał wyjść wcześniej.

Data: 2010-07-01 20:50:18
Autor: Bogdan Idzikowski
Kaczyński u Olejnik w TVN

Użytkownik "ju" <jp74@poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i0imi3$23i2$1news.mm.pl...

[...]

No właśnie. Mógł wyjść przed zadaniem pytania lub po udzieleniu odpowiedzi. Ale nie, czekał na zadanie pytania i dopiero uciekł. Stąd nasuwa się logiczny wniosek, że odpowiedż na pytanie była zbyt kłopotliwa i wziął nogi za pas.

Data: 2010-07-01 21:01:16
Autor: Coco Chanel
Kaczyński u Olejnik w TVN

"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> wrote in message news:4c2ce36d$1news.home.net.pl...

[...]

A jakie to bylo pytanie?

Data: 2010-07-01 21:06:08
Autor: Bogdan Idzikowski
Kaczyński u Olejnik w TVN

Użytkownik "Coco Chanel" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i0iols$430$1inews.gazeta.pl...

[...]

Zapytała go, jak będzie współpracował z rządem Tuska i PO gdy zostanie prezydentem, jeśli uważa ich za skurwysynów, czy jakoś tak?

Data: 2010-07-01 21:23:28
Autor: awe
Kaczyński u Olejnik w TVN

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c2ce723$1news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- -
jak zostanie prezydentem to bedzie musial przeciez bronic narod przed ta szajka
awe

Data: 2010-07-02 01:10:06
Autor: J-23
Kaczyński u Olejnik w TVN
On 1 Lip, 20:22, "ju" <j...@poczta.gazeta.pl> wrote:
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> napisał w wiadomościnews:4c2cdbe5$1news.home.net.pl...

> [...]
> się.

Szkoda, że obłuda nie boli. Przed programem uprzedził, że będzie musiał

widac, p.Prezes nie wie ze pecherz nalezy oproznic przed programem,
nie w trakcie

Data: 2010-07-01 20:29:09
Autor: Coco Chanel
Kaczyński u Olejnik w TVN

"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> wrote in message news:4c2cdbe5$1news.home.net.pl...
[...]

To dziwne, ze wogole do tej czerwonej suki poszedl...

Data: 2010-07-01 20:45:57
Autor: Bogdan Idzikowski
Kaczyński u Olejnik w TVN

Użytkownik "Coco Chanel" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i0impk$q2h$1inews.gazeta.pl...

[...]

Dziwię się Twojemu zdziwieniu. Jeśli ona jest "czerwoną suką" to przecież jest oczywistą oczywistością, że doniej poszedł w te pędy, bo on od niedawna pała ogromną miłością do czerwonych. Upewnia nas o tym na każdym kroku.

Data: 2010-07-01 21:00:20
Autor: awe
Kaczyński u Olejnik w TVN

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c2ce268$1news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
zidiociales przeciez to byla zdalna transmisja. kaczynski nawet nie byl u niej w studio
awe

Data: 2010-07-01 21:02:34
Autor: Coco Chanel
Kaczyński u Olejnik w TVN

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote in message news:i0iogr$f1m$1news.onet.pl...

[...]

On zaraz powie, ze program byl u niego w domu wiec wie lepiej :)

Data: 2010-07-01 20:59:27
Autor: awe
Kaczyński u Olejnik w TVN

[...]
Lzesz Monika zdaje same klopotliwe pytania widzialem to wiem. Ja na jego miejscu w ogole odmowilbym rozmow z MO. Oczywscie z tego wszystkiego wyszlo tak ze to JK ja wykorzystal a ona nie dokonala zadania i go nie pograzyla. Strasznie cwani sa Ci sztabowcy z PiS'u. Widac ze kreca sie tam inteligentni ludzie.
awe