Kaczyński u Olejnik w TVN

Data: 2010-07-01 20:59:27
Autor: awe
Kaczyński u Olejnik w TVN

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c2cdbe5$1news.home.net.pl...
Dzi¶ Kaczyński w "kropce nad i" na pierwsze kłopotliwe pytanie zadane przez Monikę Olejnik nie odpowiedział i w po¶piechu panicznie zrejterował. I tym samym po niespełna 10 minutach program niespodziewanie zakończył się.
Lzesz Monika zdaje same klopotliwe pytania widzialem to wiem. Ja na jego miejscu w ogole odmowilbym rozmow z MO. Oczywscie z tego wszystkiego wyszlo tak ze to JK ja wykorzystal a ona nie dokonala zadania i go nie pograzyla. Strasznie cwani sa Ci sztabowcy z PiS'u. Widac ze kreca sie tam inteligentni ludzie.
awe