Kaczyński ugodził w nasze narodowe interesy.

Data: 2011-03-23 18:56:49
Autor: Przemysław W
Kaczyński ugodził w nasze narodowe interesy.
Wielkie nieszczęście spadło na mały sklep osiedlowy w Warszawie, który cała Polska - i zapewne także okoliczni mieszkańcy - mogli obejrzeć we wtorek we wszystkich programach informacyjnych

Bowiem sklep ten nawiedził wraz z tłumem dziennikarzy lider PiS Jarosław Kaczyński. W błyskach fleszy zakupił tam kilka produktów, typu chleb i cukier, i zapłacił ponad 55 zł. Tryumfalnie pokazywał rachunek jako dowód na powszechną drożyznę, której winien jest Donald Tusk. Złośliwi reporterzy "Faktów" TVN przeszli się do supermarketu i za te same zakupy zapłacili 37 zł, a w innym osiedlowym sklepie - niewiele ponad 40 zł.

Należy się obawiać, że ów nieszczęsny sklep, który padł ofiarą PiS, warszawiacy będą teraz omijać szerokim łukiem - jako najdroższy w Polsce. Masowo za to polecą do Biedronki, gdyż prezes orzekł, że jest tam tanio i kupują tam biedacy.

Jarosław Kaczyński wsparł ten sposób obcy portugalski kapitał, który jest właścicielem Biedronki, a pognębił naszych rodzimych drobnych sklepikarzy. Tym samym sprzeniewierzył się naszym narodowym interesom.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75968,9308584,Kaczynski_ugodzil_w_nasze_narodowe_interesy.html#ixzz1HRk7nuYN

Ma ktoś wątpliwości co do tego, że kurdupel działa przeciw Polsce?

Przemek

--

"Lider PiS miewał kłopoty z ortografią. Gdy w 1980 roku złożył podanie o
"Uprzejmnie proszę o przyjęcie do pracy".

Data: 2011-03-23 18:11:03
Autor: obserwator
Przemysław W <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a):
Ma ktoś wątpliwości co do tego, że kurdupel działa przeciw Polsce?

przeciwko Polsce to dziala ktos, kto te brednie uporczywie wkleja na polskich
grupach dyskusyjnych i nie reaguje na zadne rozsadne argumenty.

Data: 2011-03-23 19:03:41
Autor: the_foe
W dniu 2011-03-23 18:56, Przemysław W pisze:
Ma ktoś wątpliwości co do tego, że kurdupel działa przeciw Polsce?

Logiczne jest, ze nie moze wspierac Polaków bo musialby pomagac Tuskowi. A im gorzej tym lepiej.

--
the_foe

Data: 2011-03-23 18:13:45
Autor: obserwator
the_foe <the_foe@wupe.pl> napisał(a):
W dniu 2011-03-23 18:56, Przemysław W pisze:
> Ma ktoś wątpliwości co do tego, że kurdupel działa przeciw Polsce?

Logiczne jest, ze nie moze wspierac Polaków bo musialby pomagac Tuskowi.

logika powalajaca. Nikt kto jest Polakiem i ma odrobine oleju w glowie, nie
bedzie pomagal Tuskowi, ani komus z SLD lub PSL.

Data: 2011-03-23 19:16:10
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:imdd8p$rjg$1inews.gazeta.pl...
> [...]

logika powalajaca. Nikt kto jest Polakiem i ma odrobine oleju w glowie, nie
bedzie pomagal Tuskowi, ani komus z SLD lub PSL.

lub PiS...

boukun

Data: 2011-03-24 00:54:58
Autor: Voodoo People

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:imddro$j22$1mx1.internetia.pl...

> [...]

logika powalajaca. Nikt kto jest Polakiem i ma odrobine oleju w glowie, nie
bedzie pomagal Tuskowi, ani komus z SLD lub PSL.

Bekon kó...a wez ty sie wyprowadz jak ci tu tak zle... np. do Izraela :)

Data: 2011-03-23 19:11:20
Autor: boukun

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:imdc93$neu$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tak jak wspominałem, bo to był zamach na Tante-Emma-Laden

Wyniki tłumaczenia: Tante-Emma-Laden
Słownik niemiecko - polski
pot m Rodzaj męski (maskulin)

sklepik
http://slowniki.gazeta.pl/niempl/Tante-Emma-Laden

boukun

Data: 2011-03-23 19:13:37
Autor: boukun
[...]

Ugodzili w nasze narodowe interesy już ci wszyscy, którzy od 1989 roku zaorali nasz przemysł i zlikwidowali nasze zakłady pracy, a w ich miejsce postawili blaszane łagry pracy typu TESCO czy Biedronka...

boukun

Data: 2011-03-23 20:21:59
Autor: Marek Czaplicki
 pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu środa 23 marzec 2011 18:56:
[...]

przecież pan prezes Jarosław Kaczyński chciał dobrze. pokazał gdzie powinna kupować elita i powiedział gdzie kupuje plebs. w tym miejscu łyk piwa nie zaszkodzi. oczywiście z "Biedronki". :)
--
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-23 20:30:37
Autor: PiS obiecal walute EUR w Polsce od 2009
[...]

Te dwa małe gnojki Kaczorki są winne, bo nie wprowadzili walut EUR w 2009 ze Słowacją ak obiecali.
Jeden poszedł w błoto za karę a drugiego chyba rozrzuci bomba na cztery strony świata.

Kaczyński ugodził w nasze narodowe interesy.