Kaczyński uważa, ze nie trzeba było używac siły, tylko rozmawiac.

Data: 2009-07-21 23:37:01
Autor: ColgatesBilly
Kaczyński uważa, ze nie trzeba było używac siły, tylko rozmawiac.
"Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawecki3@op.pl> wrote in message news:h458ht$o72$1news.onet.pl...
Najlepiej w ten sposób:

"spieprzaj dziadu", albo: "ja cie załatwie, jesteś na mojej liście".

Przemek

Ta lista od kwiaciarni?  ;)

PS Ma chyba racje ten Tusk, ze polskosc to nienormalnosc
i ze mu ten garb coraz bardziej ciazy (choc to chlop niby!!)
- wlasnie takich Polska na prezydenta potrzebowuje

Kol

Kaczyński uważa, ze nie trzeba było używac siły, tylko rozmawiac.