Kaczynski vs Fragles - proporcje zaczynaja sie wyrownywac

Data: 2010-05-10 16:49:31
Autor: Neko
Kaczynski vs Fragles - proporcje zaczynaja sie wyrownywac
Mam przed soba sondaze. Fraglesa przewaga topnieje,
a Kaczynskiego rosnie. Ciekawe czy podadza to na TVNTusk ? :)

Data: 2010-05-10 16:57:30
Autor: hermar
Neko wrote:
Mam przed soba sondaze. Fraglesa przewaga topnieje,
a Kaczynskiego rosnie.

Tak jak pełen obaw mówiłem w marcu, z powodu braku sensownych kandydatów z piękną pierwszą damą - wygra Kaczyński..
Tylko, że wtedy miałem na myśli ciepłego Lecha..

--
www.marcinhernik.com

Kaczynski vs Fragles - proporcje zaczynaja sie wyrownywac