Kaczyński w Polsacie: Tusk wywiesił biał± flag

Data: 2011-09-02 21:40:39
Autor: pluton
Kaczyński w Polsacie: Tusk wywiesił biał± flag
W pojedynku Kaczyński  przeciwko Kaczyńskiemu, Kaczyński wygrał
bezapelacyjnie. Co do tego nie ma dwóch zdań.

Ale Jaroslaw czy Jaroslaw ?

Nullification

Data: 2011-09-02 21:48:50
Autor: Bogdan Idzikowski
Kaczyński w Polsacie: Tusk wywiesił biał± flag

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j3rbfk$1ou$1inews.gazeta.pl...
W pojedynku Kaczyński  przeciwko Kaczyńskiemu, Kaczyński wygrał
bezapelacyjnie. Co do tego nie ma dwóch zdań.

Ale Jaroslaw czy Jaroslaw ?

Tu mam problem, ale wydaje mi się, że Jarosław. Niemniej nie jestem stuprocentowo pewny, bo jednak może Jarosław?

--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ

Data: 2011-09-02 22:01:20
Autor: pluton
Kaczyński w Polsacie: Tusk wywiesił biał± flag

> Ale Jaroslaw czy Jaroslaw ?

Tu mam problem, ale wydaje mi się, że Jarosław. Niemniej nie jestem
stuprocentowo pewny, bo jednak może Jarosław?

Ta debata to był szczał w dziesi±tkę.

Nullification

Data: 2011-09-03 00:26:29
Autor: obserwator
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
Ta debata to był szczał w dziesi±tkę.

*szczal*? Obys sie nie zeszczal od tego rozwalania dyskusji na polsjich grupach, kacaski po iocie. --

Data: 2011-09-03 02:20:47
Autor: stevep
Kaczyński w Polsacie: Tusk wywiesił biał ą flag
Dnia 02-09-2011 o 22:01:20 pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

> Ale Jaroslaw czy Jaroslaw ?

Tu mam problem, ale wydaje mi siĂŞ, Âże JarosÂław. Niemniej nie jestem
stuprocentowo pewny, bo jednak moÂże JarosÂław?

Ta debata to by³ szcza³ w dziesi±tkê.

Leciała jak szczała, czy szczała jak leciała?

--
stevep
UĹĽywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Kaczyński w Polsacie: Tusk wywiesił biał± flag