Kaczyński w Polsacie: Tusk wywiesił białą flagę

Data: 2011-09-02 20:26:36
Autor: Bogdan Idzikowski
Kaczyński w Polsacie: Tusk wywiesił białą flagę
Sytuację finansową w Polsce można opanować bez podnoszenia podatków dla obywateli - uważa prezes PiS Jarosław Kaczyński. Według niego jednak, jeśli byłoby to konieczne, to trzeba sięgnąć do kieszeni osób zamożniejszych.

więcej: http://wiadomosci.dziennik.pl/wybory/pis/artykuly/354157,kaczynski-w-polsacie-tusk-wywiesil-biala-flage.html

Oglądałem tę "debatę" w polsacie.
Jak to dobrze, że nie jestem zamożny. Byłbym w strachu. A tak, to jeśli Jaruś wygra, będę żył w kraju miodem i mlekiem płynącym.

W pojedynku Kaczyński  przeciwko Kaczyńskiemu, Kaczyński wygrał bezapelacyjnie. Co do tego nie ma dwóch zdań.

--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź

Data: 2011-09-02 18:45:18
Autor: obserwator
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
Oglądałem tę "debatę" w polsacie.
Jak to dobrze, że nie jestem zamożny. Byłbym w strachu. A tak, to jeśli Jaruś wygra, będę żył w kraju miodem i mlekiem płynącym.

 jak wygra donus, to na pewno bedziesz zyl w kraju mlekiem i miodem
plynacym...tak jak Fedreacji Rosyjskiej, kacapku za dwa zeta.

Data: 2011-09-02 20:53:39
Autor: Lorn
W dniu 2011-09-02 20:45,  obserwator pisze:
[...]

Byle dalej od pomysłów Jarusia *niby* ekonomisty i poseł Szydło, której guru, to taki profesorek mieszkający jak ty w USA, nie mający zielonego pojęcia o tym co się w kraju dzieje...

tak jak Fedreacji Rosyjskiej, kacapku za dwa zeta.

Ile kopiejek zbierasz za post Bolszewicki prowokatorze?

Data: 2011-09-02 23:03:00
Autor: pluton
Kaczyński w Polsacie: Tusk wywiesił białą flag
 jak wygra donus, to na pewno bedziesz zyl w kraju mlekiem i miodem
plynacym...tak jak Fedreacji Rosyjskiej, kacapku za dwa zeta.

Nie agituj. My tu w Polsce doskonale wiemy, ze w tej waszej Federacji
Rosyjskiej
jest cienko.

Nullification

Data: 2011-09-02 20:31:54
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4e611fdd$0$2436$65785112news.neostrada.pl...
[...]

I jeszcze dodatkowo dowiedziałem się, że podróż Antka Policmajstra z p. Fotygą i wycieranie salonów w USA były bezcelowe i niepotrzebne. Amerykanie, według Jarusia, chcą rozmawiać tylko z rządem polskim.

Dowiedziałem się jeszcze więcej, ale nie chce mi się o tym pisać.

--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź

Data: 2011-09-02 20:48:41
Autor: Lorn
[...]

Kaczyński, powinien wyłącznie ze sobą debatować...
http://www.youtube.com/watch?v=5DdWSVaRBmA

Data: 2011-09-02 19:04:20
Autor: obserwator
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
Kaczyński, powinien wyłącznie ze sobą debatować...
http://www.youtube.com/watch?v=5DdWSVaRBmA

Kaczynski nie ma z KIM debatowac. Z KOLABORANTAMI i ZDRAJCAMI sie nie dyskutuje. Ponial kacapska swolocz?

Data: 2011-09-02 12:20:40
Autor: Leszczur
Kaczyński w Polsacie: Tusk wywiesił białą flagę
On 2 Wrz, 21:04, " obserwator" <fajny.d.arz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
wrote:
Lorn <ateag...@poczta.fm> napisał(a):

> Kaczyński, powinien wyłącznie ze sobą debatować...
>http://www.youtube.com/watch?v=5DdWSVaRBmA

Kaczynski nie ma z KIM debatowac. Z KOLABORANTAMI i ZDRAJCAMI sie nie dyskutuje.
Ponial kacapska swolocz?

I tu wlasnie jest problem - zostac przez Kaczora zaliczonym do grupy
kolaborantow i zdrajcow jest niezwykle latwo. Wystarczy sie z nim nie
zgadzac.
Zrozumialo juz ?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-09-02 21:24:19
Autor: Lorn
wrote:
[...]

To coś nie zrozumie... Przecież jest przez Jarusiową paranoję zarażony :>

Data: 2011-09-02 21:14:09
Autor: Lorn
W dniu 2011-09-02 21:04,  obserwator pisze:
Lorn<ateagina@poczta.fm>  napisał(a):

Kaczyński, powinien wyłącznie ze sobą debatować...
http://www.youtube.com/watch?v=5DdWSVaRBmA

Kaczynski nie ma z KIM debatowac.

Kaczyński jako paranoik powinien sam ze sobą debatować... Sam sobie zaprzecza, więc z kim może dyskutować tchórzliwy knypek...

Z KOLABORANTAMI i ZDRAJCAMI sie nie dyskutuje.

Tak podpowiada wam czynnik chorobotwórczy jakim jest JARO :)

Ponial kacapska swolocz?

Jako bolszewicki kundel, będąc na liście płac antypolskiego PiS`u i wymarzonej przez Jarusia dyktatury, zamieszkując w USA jesteś marginesem matrix`owego wyznania jakim jest 'zwycięstwo PiS`u'.

Data: 2011-09-03 07:11:24
Autor: Leprechaun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j3r9bk$ohg$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zaplujesz się ty białoruski sprzedawczyku! Twój idol to patentowy idiota! Tylko ciemniaki takie jak elektorat PiS widzą w nim wodza.

BomBel

Data: 2011-09-02 21:40:39
Autor: pluton
Kaczyński w Polsacie: Tusk wywiesił białą flag
W pojedynku Kaczyński  przeciwko Kaczyńskiemu, Kaczyński wygrał
bezapelacyjnie. Co do tego nie ma dwóch zdań.

Ale Jaroslaw czy Jaroslaw ?

Nullification

Data: 2011-09-02 21:48:50
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j3rbfk$1ou$1inews.gazeta.pl...
W pojedynku Kaczyński  przeciwko Kaczyńskiemu, Kaczyński wygrał
bezapelacyjnie. Co do tego nie ma dwóch zdań.

Ale Jaroslaw czy Jaroslaw ?

Tu mam problem, ale wydaje mi się, że Jarosław. Niemniej nie jestem stuprocentowo pewny, bo jednak może Jarosław?

--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź

Data: 2011-09-02 22:01:20
Autor: pluton
Kaczyński w Polsacie: Tusk wywiesił białą flag

> Ale Jaroslaw czy Jaroslaw ?

Tu mam problem, ale wydaje mi się, że Jarosław. Niemniej nie jestem
stuprocentowo pewny, bo jednak może Jarosław?

Ta debata to był szczał w dziesiątkę.

Nullification

Data: 2011-09-03 00:26:29
Autor: obserwator
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
Ta debata to był szczał w dziesiątkę.

*szczal*? Obys sie nie zeszczal od tego rozwalania dyskusji na polsjich grupach, kacaski po iocie. --

Data: 2011-09-03 02:20:47
Autor: stevep
Dnia 02-09-2011 o 22:01:20 pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

> Ale Jaroslaw czy Jaroslaw ?

Tu mam problem, ale wydaje mi siĂŞ, Âże JarosÂław. Niemniej nie jestem
stuprocentowo pewny, bo jednak moÂże JarosÂław?

Ta debata to byÂł szczaÂł w dziesiÂątkĂŞ.

Leciała jak szczała, czy szczała jak leciała?

--
stevep
UĹźywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-09-03 03:09:27
Autor: the_foe
[...]

ja jestem ciekaw, czy w PISie jest choc jedna osoba na tyle odwazna by w koncu zwrocic uwage prezesowi, ze nie mowi sie "wziąść".

--
the_foe

Kaczyński w Polsacie: Tusk wywiesił białą flagę