Kaczyński w Polsacie: Tusk wywiesił białą flagę

Data: 2011-09-02 20:31:54
Autor: Bogdan Idzikowski
Kaczyński w Polsacie: Tusk wywiesił białą flagę

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4e611fdd$0$2436$65785112news.neostrada.pl...
Sytuację finansową w Polsce można opanować bez podnoszenia podatków dla obywateli - uważa prezes PiS Jarosław Kaczyński. Według niego jednak, jeśli byłoby to konieczne, to trzeba sięgnąć do kieszeni osób zamożniejszych.

więcej: http://wiadomosci.dziennik.pl/wybory/pis/artykuly/354157,kaczynski-w-polsacie-tusk-wywiesil-biala-flage.html

Oglądałem tę "debatę" w polsacie.
Jak to dobrze, że nie jestem zamożny. Byłbym w strachu. A tak, to jeśli Jaruś wygra, będę żył w kraju miodem i mlekiem płynącym.

W pojedynku Kaczyński  przeciwko Kaczyńskiemu, Kaczyński wygrał bezapelacyjnie. Co do tego nie ma dwóch zdań.

I jeszcze dodatkowo dowiedziałem się, że podróż Antka Policmajstra z p. Fotygą i wycieranie salonów w USA były bezcelowe i niepotrzebne. Amerykanie, według Jarusia, chcą rozmawiać tylko z rządem polskim.

Dowiedziałem się jeszcze więcej, ale nie chce mi się o tym pisać.

--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź

Kaczyński w Polsacie: Tusk wywiesił białą flagę