Kaczyński w Polsacie: Tusk wywiesił białą flagę

Data: 2011-09-03 03:09:27
Autor: the_foe
Kaczyński w Polsacie: Tusk wywiesił białą flagę
Sytuację finansową w Polsce można opanować bez podnoszenia podatków dla
obywateli - uważa prezes PiS Jarosław Kaczyński. Według niego jednak,
jeśli byłoby to konieczne, to trzeba sięgnąć do kieszeni osób
zamożniejszych.

więcej:
http://wiadomosci.dziennik.pl/wybory/pis/artykuly/354157,kaczynski-w-polsacie-tusk-wywiesil-biala-flage.html

Oglądałem tę "debatę" w polsacie.
Jak to dobrze, że nie jestem zamożny. Byłbym w strachu. A tak, to jeśli
Jaruś wygra, będę żył w kraju miodem i mlekiem płynącym.

W pojedynku Kaczyński przeciwko Kaczyńskiemu, Kaczyński wygrał
bezapelacyjnie. Co do tego nie ma dwóch zdań.

ja jestem ciekaw, czy w PISie jest choc jedna osoba na tyle odwazna by w koncu zwrocic uwage prezesowi, ze nie mowi sie "wziąść".

--
the_foe

Kaczyński w Polsacie: Tusk wywiesił białą flagę