Kaczyński w TVN24

Data: 2011-09-28 21:04:22
Autor: Bogdan Idzikowski
Kaczyński w TVN24
Właśnie go oglądam. Co to znaczy chorobliwe parcie do władzy!

Data: 2011-09-28 19:23:04
Autor: obserwator
Kaczyński w TVN24
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
Właśnie go oglądam. Co to znaczy chorobliwe parcie do władzy!

imbecylu kacapski, Kaczynski mysli o polskim spoleczenstwie i przyszlosci Polski.

Parcie na wladze ma twoja pelo-mafia.

Data: 2011-09-28 21:52:37
Autor: u2
Kaczyński w TVN24
W dniu 2011-09-28 21:23,  obserwator pisze:
[...]

Nie obejrzalem, ktos ma link ? :)

Data: 2011-09-28 22:03:24
Autor: Leprechaun
Kaczyński w TVN24

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e837b09$0$3505$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie zasniesz? ;)

BomBel

Data: 2011-09-28 21:55:51
Autor: Leprechaun
Kaczyński w TVN24

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j5vs6o$5fh$1inews.gazeta.pl...
[...]

Co ty pieprzysz imbecylu? Kaczyński i dobro społeczeństwa? On chce WŁADZY, a nie twoje dobra! Polskę ma gdzieś! To obłudny, zakłamany, opetany żądzą władzy szarlatan!

BomBel

Data: 2011-09-28 23:51:32
Autor: Grzegorz Z.
Kaczyński w TVN24
obserwator napisał:

[...]

W dodatku ostentacyjnie twiterują.

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-09-30 20:53:33
Autor: pluton
Kaczyński w TVN24

imbecylu kacapski, Kaczynski mysli o polskim spoleczenstwie i przyszlosci
Polski.

W polowie sie z tym zgadzam.
O spoleczenistwie to wiemy mniej wiecej, co mysli.

Nullification

Data: 2011-09-30 21:02:36
Autor: Ikselka
Kaczyński w TVN24
Dnia Fri, 30 Sep 2011 20:53:33 +0200, pluton napisał(a):

imbecylu kacapski, Kaczynski mysli o polskim spoleczenstwie i przyszlosci
Polski.

W polowie sie z tym zgadzam.
O spoleczenistwie to wiemy mniej wiecej, co mysli.

Wiecie-rozumiecie, towarzyszu?

--
XL

Data: 2011-09-30 21:59:55
Autor: pluton
Kaczyński w TVN24
> Polski.
>>

> W polowie sie z tym zgadzam.
> O spoleczenistwie to wiemy mniej wiecej, co mysli.

Wiecie-rozumiecie, towarzyszu?

wiemy, ale nie powiemy.

Nullification

Data: 2011-09-30 22:07:23
Autor: Ikselka
Kaczyński w TVN24
Dnia Fri, 30 Sep 2011 21:59:55 +0200, pluton napisał(a):

[...]

A to nic nowego - bo wy sobie tylko wzajemnie wszystko mówiliście - na
egzekutywach.
--
XL

Data: 2011-09-30 22:34:57
Autor: pluton
Kaczyński w TVN24

> wiemy, ale nie powiemy.

A to nic nowego - bo wy sobie tylko wzajemnie wszystko mówiliście - na
egzekutywach.

Jacy wy ? Nigdy z zadnym pisem nie mialem nic wspolnego.

Nullification

Data: 2011-09-30 23:53:40
Autor: Ikselka
Kaczyński w TVN24
Dnia Fri, 30 Sep 2011 22:34:57 +0200, pluton napisał(a):

[...]

Tobie się coś pomyliło.
--
XL

Data: 2011-10-01 08:38:07
Autor: u2
Kaczyński w TVN24
W dniu 2011-09-30 23:53, Ikselka pisze:
Jacy wy ? Nigdy z zadnym pisem nie mialem nic wspolnego.
Tobie się coś pomyliło.

"Zielona dupa" plutek, kazdego kto osmiela sie krytykowac PO-PSL zalicza
do PiS-u. :)

Data: 2011-10-01 21:31:38
Autor: pluton
Kaczyński w TVN24

> Jacy wy ? Nigdy z zadnym pisem nie mialem nic wspolnego.

Tobie się coś pomyliło.

Nic mi sie nie pomylilo. Nigdy nie bylem w zadnej partii, wiec w pisie
tez na pewno nie.

Nullification

Data: 2011-10-01 19:42:20
Autor: obserwator
Kaczyński w TVN24
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

> Tobie się coś pomyliło.

Nic mi sie nie pomylilo. Nigdy nie bylem w zadnej partii, wiec w pisie
tez na pewno nie.

ale byles w milicji albo ORMO. To widac.

Data: 2011-10-01 22:28:28
Autor: pluton
Kaczyński w TVN24

> Nic mi sie nie pomylilo. Nigdy nie bylem w zadnej partii, wiec w pisie
> tez na pewno nie.

ale byles w milicji albo ORMO. To widac.

Kiedy ty sie wreszcie nauczysz naszego jezyka ?
Mowi sie 'na milicji' w nie 'w milicji'.

Owszem, raz bylem, i to chyba wlasnie ty mnie biles.

Nullification

Data: 2011-10-02 06:13:14
Autor: stevep
Kaczyński w TVN24
Dnia 01-10-2011 o 21:42:20  obserwator  <fajny.d.arzbor@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):

> Tobie się coś pomyliło.

Nic mi sie nie pomylilo. Nigdy nie bylem w zadnej partii, wiec w pisie
tez na pewno nie.

ale byles w milicji albo ORMO. To widac.

Patrzysz w lustro?

--
stevep

Data: 2011-10-01 05:16:52
Autor: stevep
Kaczyński w TVN24
Dnia 30-09-2011 o 22:34:57 pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

> wiemy, ale nie powiemy.

A to nic nowego - bo wy sobie tylko wzajemnie wszystko mĂłwiliÂście - na
egzekutywach.

Jacy wy ? Nigdy z zadnym pisem nie mialem nic wspolnego.

To nie wiesz, Ĺźe byli towarzysze zwracają się teraz na "wy" bo towarzyszu  niewypada.

--
stevep
UĹźywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-09-29 04:13:26
Autor: stevep
Kaczyński w TVN24
Dnia 28-09-2011 o 21:04:22 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

Właśnie go oglądam. Co to znaczy chorobliwe parcie do władzy!

Masz na ekranie żywy przykład.

--
stevep

Kaczyński w TVN24