Kaczyński wszystko mogę i da się.

Data: 2011-09-23 08:46:45
Autor: Zahir
Kaczyński wszystko mogę i da się.
Użytkownik - Przemysław W napisał:
Plantator papryki spod Radomia Stanisław Kowalczyk zapytał Donalda
Tuska: "Jak żyć, panie premierze". Wczoraj, jak mu się żyje, pokazał
prezesowi PiS Jarosławowi Kaczyńskiemu
Kowalczyk w wichurze, która w połowie lipca przeszła nad gminą Przytyk,
stracił połowę upraw. Miał 50 tuneli z papryką. Zasłynął w sierpniu na
spotkaniu premiera z poszkodowanymi plantatorami. A w miniony weekend,
wymachując czerwoną papryką, stał się gwiazdą konwencji PiS w Krakowie.

- Pojechałem nie tylko w swoim imieniu, ale też w imieniu innych
rolników. Jakby instytucje państwowe działały szybciej, tego problemu by
nie było.

Tusk naobiecywał, że porozdaje nieswoje i co? Nie dość, ze chciał nakraść cudzych podatków, to jeszcze oszukał tych którym obiecywał. :-D

Kaczyński wszystko mogę i da się.