Kaczyński wydał oświadczenie ws. roszczeń żydowskich i ostatniej wypowiedzi Cimoszewicza

Data: 2019-05-22 19:43:56
Autor: boukun
Kaczyński wydał oświadczenie ws. roszczeń żydowskich i ostatniej wypowiedzi Cimoszewicza
Jarosław Kaczyński wydał oświadczenie ws. roszczeń. "Moralnie absurdalne"

Prezes PiS Jarosław Kaczyński wydał oświadczenie ws. roszczeń żydowskich i ostatniej wypowiedzi Włodzimierza Cimoszewicza. - My się na tego typu roszczenia nie godzimy i nie mamy zamiaru nic płacić - powiedział polityk.

- Mamy wypowiedź pana Cimoszewicza, z której wynika, że mamy płacić - powiedział w środę Jarosław Kaczyński. Włodzmierz Cimoszewicz sugerował, że należy zastanowić się nad zwrotem mienia Żydom.

- Za cnotę uważa się obronę tego, żeby nie zwrócić tego, co się komuś należy, tylko dlatego, że jest Żydem czy był Żydem, do tego ofiarą holokaustu - mówił były premier.

Prezes PiS uznał, że w jego słowach widać "niechęć do Polaków". - Trzeba to traktować jako stanowisko całej KE - uznał.

I posłużył się porównaniem. - Mamy dom, w którym mieszkają 2 rodziny, jedna liczniejsza, druga większa. Dom zostaje napadnięty. Mniejsza rodzina zostaje wymordowana w całości, większa w mniejszości, skatowana - powiedział prezes PiS. I stwierdził, że ktoś teraz domaga się odszkodowań od tej większej rodziny.
Prezes PiS jednoznacznie o roszczeniach. Zapewnia, że Polska nie zapłaci

- Mamy tu do czynienia z czymś, co jest moralnie absurdalne. My się na tego typu roszczenia nie godzimy i nie mamy zamiaru nic płacić - powiedział Kaczyński. I zaznaczył, że to Niemcy wymordowali Żydów i Polaków.

- Władza PiS jest jedyną prawdziwą gwarancją tego, że nie będziemy płacić, że nie poniesiemy ogromnych szkód finansowych i godnościowych - stwierdził.

- Każdy, kto głosuje na KE (...) prowadzi do tego, że będziemy po raz kolejny poddani różnego rodzaju represjom ekonomicznym - dodał.

Prezes PS odniósł się również do występujących w Polsce powodzi. - Mamy nieszczęście i niestety groźbę tego, że to nieszczęście będzie się pogłębiało - powiedział. I wyraził "współczucie" wobec tych, którzy są zagrożeni.

https://wiadomosci.wp.pl/jaroslaw-kaczynski-wydal-oswiadczenie-ws-roszczen-moralnie-absurdalne-6383712853964929a

ABC
6 godzin temu

My już nie mamy przyjaciół.A jak USA powiedzą,że zapłacić mamy bo jak nie to....to z pokora zapłacimy.Albo zostaniemi sami bez niczego.USA wstrzymają wszystko.

Asia
18 min. temu

Pan Kaczyński o tym że nie będziemy za nic płacić powinien powiedzieć jasno i wyraźnie stronie amerykańskiej i żydowskiej. A nie na okrągło paść nas bzdetami. Im proszę powiedzieć nie nam.

Rodak
33 min. temu

Cimoszewicz ten uciekinier z wypadku i co ograbił lesniczówkę zapłaci żydom z swojej kieszeni ma z czego.

renatasodus .
1 godzinę temu

Ani złotówki tu ma rację i nie pomaga tutaj żadne obrażania i zastraszania nawet Cimoszewicza tylko czekać żeby Rosji też zwracać cokolwiek za komunizm i za to że upodlenia narodu polskiego cały Cimoszewicz i on ma dbać o interesy polski przecież jak się tam dostanie to ten Norstrim2 obejmie Putin z Merkel tak będzie dbał wszystkim się należy tylko broń boże Polsce nie głosujecie na takich ludzi

Data: 2019-05-22 11:13:48
Autor: Bruno Brunowski
Kaczyński wydał oświadczenie ws. roszczeń żydowskich i ostatniej wypowiedzi Cimoszewicza
I nakłamał ile się dało. Robi wszystko by przekierować dysputę z uprawy rabatek żony przez Mateusza Działkowca.

--
Bruno

Data: 2019-05-22 20:20:12
Autor: A. Filip
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
I nakłamał ile się dało. Robi wszystko by przekierować dysputę z
uprawy rabatek żony przez Mateusza Działkowca.

A do kurwy nędzy wyliczysz/wypunktujesz te zarzucane przez ciebie
kłamstwa?  Bez tego to ty gołosłownie szkalujesz.

Chcesz gadać o rabatkach załóż osobny wątek.  Jak Cimoszewicz
(czyli jedynka na listach PO+KE) zaczął temat to ma ognisko które
sam zapalił.  Jak TOBIE nie pasuje jak się temat rozwinął to opierdalaj
Cimoszewicza.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-05-22 11:35:08
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 22 maja 2019 20:20:44 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

(czyli jedynka na listach PO+KE) zaczął temat to ma ognisko które
sam zapalił.  Jak TOBIE nie pasuje jak się temat rozwinął to opierdalaj

Po pierwsze nie  bluzgaj ćwoku, a po drugie kto słuchał Cimoszewicza ten wie, że powiedział coś całkowicie odwrotnego.

Desperacja aż bije od BACZNOŚĆ!!! Naczelnika SPOCZNIJ!!!. To ostatnia nadzieja na odwrócenie uwagi od "działkowicza" Morawieckiego i urwania paru punktów Konfederacji.
Do tego blamaż z nowelizacją Kodeksu Karnego i zmniejszeniem kar dla pedofilów. Nic dziwnego, że łapie się czego się da.

--
Bruno

Data: 2019-05-22 23:20:40
Autor: boukun
Użytkownik "Bruno Brunowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
> [...]

Po pierwsze nie  bluzgaj ćwoku, a po drugie kto słuchał Cimoszewicza ten wie, że powiedział coś całkowicie odwrotnego.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
W różnych mediach gada co innego :)

boukun

Data: 2019-05-22 14:55:29
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 22 maja 2019 23:20:43 UTC+2 użytkownik boukun napisał:

> [...]

Bruno
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Dlatego najlepiej jest odnieść się do źródła, a źródłem jest wczorajszy wywiad w   "W kropce nad i".
https://www.tvn24.pl/kropka-nad-i,3,m/wlodzimierz-cimoszewicz-o-jawnosci-majatku-mateusza-morawieckiego,937650.html

--
Bruno

Data: 2019-05-23 06:26:13
Autor: Pajdak
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

Co z reperacjami od Niemców? Godzą się zapłacić? ;-)))

--
Pajdak

Kaczyński wydał oświadczenie ws. roszczeń żydowskich i ostatniej wypowiedzi Cimoszewicza