Kaczyński wygra wybory

Data: 2010-07-02 12:52:57
Autor: boukun
Kaczyński wygra wybory
Wszystko na to wskazuje...
Komorowski jest u mnie przegrany za Belkę. Tego łajdactwa nie da się wybaczyć...

boukun

Data: 2010-07-02 13:08:04
Autor: heÂŽsk
Kaczyński wygra wybory
On Fri, 2 Jul 2010 12:52:57 +0200, "boukun" <boukun@neostrada.pl>
wrote:

Wszystko na to wskazuje...
Komorowski jest u mnie przegrany za Belkę. Tego łajdactwa nie da się wybaczyć...

czyli oredzie do przyjaciol moskali, lizanie tylka lewicy, gierek moim przyjacielem jest, pzpr to lewica a nie postkomuna
to nie sa lajdactwa? obudz sie czlowieku.

--

 HeSk

http://dadrl.pl/

Data: 2010-07-02 13:10:06
Autor: boukun
Kaczyński wygra wybory

wrote:

[...]

Nie ma gorszego łajdactwa, jak obsadzić noeliberała z przydziału na szefa NBP. Miller musiał i Komorowski musiał. To czyni go przegranym z kretesem..
A to, co sobie Kaczyński wyprawia, czyni go tylko trochę groteskowym...

boukun

Data: 2010-07-02 13:19:31
Autor: heÂŽsk
Kaczyński wygra wybory
On Fri, 2 Jul 2010 13:10:06 +0200, "boukun" <boukun@neostrada.pl>
wrote:

> [...]
> to nie sa lajdactwa? obudz sie czlowieku.

Nie ma gorszego łajdactwa, jak obsadzić noeliberała z przydziału na szefa NBP.

 nie ma gorszego lajdactwa by w manii wielkosci parcia na wladze
 bratac sie z komuchami.
Miller musiał i Komorowski musiał. To czyni go przegranym z kretesem..

 miller to dran wiec nie bede nawet o tym dyskutowac.  komorowski nie jest moim wymarzonym kandydatem na prezia,
 ale w zestawieniu ze starzejacycm sie, kurduplowatym prezesem pis
 prezentuje sie korzystniej. mowi, a nie przemawia. prezes pis  przemawia jak I sekretarz. zastanawiam sie czy nie jest agentem UB.
 patrz: rola w filmie, przydzial za czasow prl willi jego rodzicom,
 zastanawiajaca rola w opozycji, degradowanie walesy. to wtyka UB.
A to, co sobie Kaczyński wyprawia, czyni go tylko trochę groteskowym...

 ZALOSNYM i OBRZYDLIWYM. mowi, ze jest KATOLIKIEM a to rasowy KOMUCH.

--

 HeSk

http://dadrl.pl/

Data: 2010-07-02 13:33:42
Autor: boukun
Kaczyński wygra wybory

wrote:

> [...]

Nie ma gorszego łajdactwa, jak obsadzić noeliberała z przydziału na szefa NBP.

nie ma gorszego lajdactwa by w manii wielkosci parcia na wladze

Ha, ha, ha, kiedy oni wszyscy są od okrągłego stołu zbratani. Patrz przykład Belki, Miller musiał i Komorowski musiał...

Nie ma czegoś takiego jak mniejsze zło, Wszyscy są z nadania UB, nic co się dzieje od stanu wojennego w Polsce nie jest z przypadku, wszystko jest kontrolowane http://www.youtube.com/watch?v=TypX1J3pUR0

A to, co sobie Kaczyński wyprawia, czyni go tylko trochę groteskowym...

ZALOSNYM i OBRZYDLIWYM. mowi, ze jest KATOLIKIEM a to rasowy KOMUCH.

Dla mnie jedno i te same dziadostwo, patrz kto chadza w procejach i wyświęca wszystko co na drzewo nie ucieka od 1989 roku... W pierwszym rzędzie tzw. "komuniści"...

boukun

Data: 2010-07-02 14:08:46
Autor: heÂŽsk
Kaczyński wygra wybory
On Fri, 2 Jul 2010 13:33:42 +0200, "boukun" <boukun@neostrada.pl>
wrote:

> [...]

Ha, ha, ha, kiedy oni wszyscy są od okrągłego stołu zbratani. Patrz przykład Belki, Miller musiał i Komorowski musiał...

 przy okraglym stole siedzieli rowniez kaczynscy, zapomniales ?

> [...]
> patrz: rola w filmie, przydzial za czasow prl willi jego rodzicom,
> zastanawiajaca rola w opozycji, degradowanie walesy. to wtyka UB.

 a jezeli jest ? ;o)

 Wszyscy są z nadania UB,

 kaczynscy tez ?

nic co się dzieje od stanu wojennego w Polsce nie jest z przypadku, wszystko jest kontrolowane http://www.youtube.com/watch?v=TypX1J3pUR0

 to zajecie macierewicza ?

> [...]

Dla mnie jedno i te same dziadostwo, patrz kto chadza w procejach i wyświęca wszystko co na drzewo nie ucieka od 1989 roku... W pierwszym rzędzie tzw. "komuniści"...

 nie odpowiedziales na pytanie: byles w pzpr ?

--

 HeSk

http://dadrl.pl/

Data: 2010-07-02 14:35:01
Autor: boukun
Kaczyński wygra wybory

wrote:

> [...]

Belki, Miller musiał i Komorowski musiał...

przy okraglym stole siedzieli rowniez kaczynscy, zapomniales ?

Ja nie, dlatego nie rozgraniczam i nie widzę różnicy...

> [...]
> patrz: rola w filmie, przydzial za czasow prl willi jego rodzicom,
> zastanawiajaca rola w opozycji, degradowanie walesy. to wtyka UB.

Zastanów się, jak można od 21 lat ciągle jednych i tych samych hochsztaplerów wybierać na zmianę, tak jak ci podstawią na tablecie? Jak można dawać się manipulować przez 21 lat jednym i tym samym zawodowym "uszczęśliwiaczom" i jedynym "nadającym" sie do sprawowania władzy nad Polakami? Co im daje prawo do odwiecznego i dozywotniego sterowania Polakami?

 Wszyscy są z nadania UB,

kaczynscy tez ?

> [...]

"komuniści"...

nie odpowiedziales na pytanie: byles w pzpr ?

Ja nie byłem w żadnej partii, byłem w Solidarności, tej pierwszej, jeszcze polskiej, a po stanie wojennym już mnie pozamiatali, tak jak wszystkich niezależnych Polaków z opozycji...

boukun

Data: 2010-07-02 14:49:43
Autor: heÂŽsk
Kaczyński wygra wybory
On Fri, 2 Jul 2010 14:35:01 +0200, "boukun" <boukun@neostrada.pl>
wrote:

> przy okraglym stole siedzieli rowniez kaczynscy, zapomniales ?

Ja nie, dlatego nie rozgraniczam i nie widzę różnicy...

 DLACZEGO wiec chcesz glosowac na prezesa PiS ?

--

 HeSk

http://dadrl.pl/

Data: 2010-07-02 14:57:16
Autor: Neko
Kaczyński wygra wybory
Użytkownik ""heRsk"" <'wc15_bigbrednie@interia.pl> napisał

DLACZEGO wiec chcesz glosowac na prezesa PiS ?

Bo wybiera mniejsze zlo.

Data: 2010-07-02 14:26:49
Autor: awe
Kaczyński wygra wybory

wrote:

> [...]

Dla mnie jedno i te same dziadostwo, patrz kto chadza w procejach i wyświęca wszystko co na drzewo nie ucieka od 1989 roku... W pierwszym rzędzie tzw. "komuniści"...

-- -- -- -- --
chocby taki Oleksy kleczacy w kosciele
awe

Data: 2010-07-02 13:20:00
Autor: Neko
Kaczyński wygra wybory
[...]

Tylek akurat lize Bronek.

Czy musisz stosowac naczelna dyrektywe Goebbelsa: "klamac,
klamac, tak dlugo klamac, az klamstwo stanie sie prawdą".

Raz przynajmniej Hesk wspnij sie na wyzyny.

Data: 2010-07-02 14:08:46
Autor: heÂŽsk
Kaczyński wygra wybory
On Fri, 2 Jul 2010 13:20:00 +0200, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>
wrote:

> czyli oredzie do przyjaciol moskali, lizanie tylka lewicy,
> gierek moim przyjacielem jest, pzpr to lewica a nie postkomuna
> to nie sa lajdactwa? obudz sie czlowieku.

Tylek akurat lize Bronek.

 czyby ? ;o))))

[...]

 nie mozesz bez osobistych wycieczek ?  jestes nominowany do kf.

--

 HeSk

http://dadrl.pl/

Data: 2010-07-02 14:18:27
Autor: Neko
Kaczyński wygra wybory
Użytkownik ""heRsk"" <'wc15_bigbrednie@interia.pl> napisał

jestes nominowany do kf.

Dziekuje, nagrode przeslij pocztą. :)))

Data: 2010-07-02 14:20:24
Autor: heÂŽsk
Kaczyński wygra wybory
On Fri, 2 Jul 2010 14:18:27 +0200, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>
wrote:

> jestes nominowany do kf.
Dziekuje, nagrode przeslij pocztą. :)))

 jeszcze nie wygrales. staraj sie...

--

 HeSk

http://dadrl.pl/

Data: 2010-07-02 14:37:07
Autor: awe
Kaczyński wygra wybory

wrote:

> jestes nominowany do kf.
Dziekuje, nagrode przeslij pocztą. :)))

jeszcze nie wygrales. staraj sie...

--
-- -- -- -- -- -
wystarczy ze powie ci ze jestes ciulem? czy tez jeszcze musi dodac ze jestes lamaga

Data: 2010-07-02 14:36:36
Autor: awe
Kaczyński wygra wybory

wrote:

> [...]

oredzie do przyjaciol moskali, lizanie tylka lewicy,
gierek moim przyjacielem jest, pzpr to lewica, a nie

nie, to prawda
awe

Kaczyński wygra wybory