Kaczyński:wyrażam zgodę na poścignięcie mnie do odpowiedzialności...

Data: 2011-03-30 00:17:11
Autor: Aleksander
Kaczyński:wyrażam zgodę na poścignięcie mnie do odpowiedzialności...
Za statek odpowiada kapitan, za oddział dowódca.
 Jeżeli ten tekst dotyczy prezesa i w jego imieniu  pisany,
 to on ponosi odpowiedzialność, powinien go przeczytać osobiście,
sprawdzić przed podpisaniem lub wyemitowaniem, a skoro błędu nie zauważył....
                   .... chyba,  że zrobił to z pełną premedytacją.

Alx

Data: 2011-03-30 01:04:27
Autor: ePolityk

"Aleksander" <powazny@tlen.pl> wrote in message news:4d925a60$0$2493$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ale chyba przyznasz, ze porownywac to do "bulu i nadzieji" to tylko chyba kawecki mogl wpasc na taki pomysl :)

Kaczyński:wyrażam zgodę na poścignięcie mnie do odpowiedzialności...