Kaczyński wywołał burzę na Białorusi

Data: 2010-06-28 17:18:16
Autor: Bogdan Idzikowski
Kaczyński wywołał burzę na Białorusi
Jarosławowi Kaczyńskiemu udała się rzadka sztuka - pogodził białoryskich komentatorów zarówno tych opowiadających się po stronie oficjalnych władz, jak i opozycji. Wszyscy są oburzeni słowami, które wypowiedział w czasie niedzielnej debaty z Bronisłwem Komorowskim.
http://www.dziennik.pl/polityka/wybory-prezydenckie-2010/article635402/Kaczynski_wywolal_burze_na_Bialorusi.html
Filozof i politolog Uładzimir Mackiewicz oświadczył, że wypowiedź Kaczyńskiego bardzo go poruszyła.

"Jako Białorusinowi jest mi bardzo przykro z tego powodu, że ktoś zamierza rozwiązywać sprawy Białorusi bez jej udziału. Ale to z jednej strony. Z drugiej - jest to śmieszny pomysł, gdyż kierować Białorusią z zewnątrz nie da się ani podczas obecnego, ani podczas demokratycznego ustroju. Woli Białorusinów nie da się ignorować, i dlatego w tym przypadku jestem całkiem po stronie Komorowskiego. Nawet jeśli podzielam sporą część poglądów formacji politycznej kierowanej przez Jarosława Kaczyńskiego" - powiedział Mackiewicz.

Data: 2010-06-28 08:25:39
Autor: DJ MC Donald Musk
Kaczyński wywołał burzę na Białorusi
On 28 Cze, 17:18, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Jaros awowi Kaczy skiemu uda a si rzadka sztuka - pogodzi bia oryskich
komentator w zar wno tych opowiadaj cych si po stronie oficjalnych w adz,
jak i opozycji. Wszyscy s oburzeni s owami, kt re wypowiedzia w czasie
niedzielnej debaty z Bronis wem Komorowskim.http://www.dziennik.pl/polityka/wybory-prezydenckie-2010/article63540...
Filozof i politolog U adzimir Mackiewicz o wiadczy , e wypowied
Kaczy skiego bardzo go poruszy a.

"Jako Bia orusinowi jest mi bardzo przykro z tego powodu, e kto zamierza
rozwi zywa sprawy Bia orusi bez jej udzia u. Ale to z jednej strony. Z
drugiej - jest to mieszny pomys , gdy kierowa Bia orusi z zewn trz nie
da si ani podczas obecnego, ani podczas demokratycznego ustroju. Woli
Bia orusin w nie da si ignorowa , i dlatego w tym przypadku jestem ca kiem
po stronie Komorowskiego. Nawet je li podzielam spor cz pogl d w
formacji politycznej kierowanej przez Jaros awa Kaczy skiego" - powiedzia
Mackiewicz.

kaczynski nie chce "kierowac bialorusia" tylko zajac sie sytuacja
polskiej mniejszosci. Ktos im zle przetlumaczyl wypowiedz prezesa.
Peanie tlumacz z PO...

Data: 2010-06-28 10:40:44
Autor: Tomy

"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> wrote in message news:4c28bd3b$1news.home.net.pl...
Filozof i politolog Uładzimir Mackiewicz oświadczył, że wypowiedź Kaczyńskiego bardzo go poruszyła.

Filozof Mackiewicz razem z Idzikowskim powinni zaczac myslec,
a nie nie sluchac co osiol Komorowski opowiada i wekslowac na
potrzeby durnego wyborcy PO. Na poczatek proponuje lekture
salonowej tuby propagadowej Michnika.

Z kim rozmawiać o Białorusi:
http://wyborcza.pl/1,86672,3898215.html

Data: 2010-06-28 08:52:36
Autor: DJ MC Donald Musk
On 28 Cze, 17:40, "Tomy" <t...@letgo.com> wrote:
"Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote in message

> [...]

a nie nie sluchac co osiol Komorowski opowiada i wekslowac na
potrzeby durnego wyborcy PO. Na poczatek proponuje lekture

Z kim rozmawia o Bia orusi:http://wyborcza.pl/1,86672,3898215.html

a fuj!
Micvhnik tego Komoroskiemu nie daruje!

Data: 2010-06-28 11:02:31
Autor: Tomy

"DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> wrote in message news:2d6050b4-3643-477f-9e7d-7916725e2c6cq12g2000yqj.googlegroups.com...
> [...]

a nie nie sluchac co osiol Komorowski opowiada i wekslowac na
potrzeby durnego wyborcy PO. Na poczatek proponuje lekture

Nie bedzie strzelal sobie w stope bo raz juz to zrobil naciagajac
sondaze, Michnik dobrze wie, ze gafa Komorowski potrafi ugotowac
bigos i postrzelac do jeleni, ale na polityce to on sie zna dokladnie tak
samo jak tutejszy Idzikowski czy inny Kawecki.

Data: 2010-06-28 17:23:40
Autor: u2
Kaczyński wywołał burzę na Białorusi
Jarosławowi Kaczyńskiemu udała się rzadka sztuka - pogodził białoryskich
komentatorów zarówno tych opowiadających się po stronie oficjalnych
władz, jak i opozycji.

Zauważ jak się zachowała ferajna z peło. Olała prześladowania Związku
Polaków na Białorusi na niespotykaną dotychczas skalę. Dlatego rozmowy z
ruskimi nie są głupie, aby poskromić baćkę. Są oni w sojuzie z baćką i
mają na pewne sprawy wpływ.

Data: 2010-06-28 08:29:18
Autor: DJ MC Donald Musk
On 28 Cze, 17:23, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Jaros awowi Kaczy skiemu uda a si rzadka sztuka - pogodzi bia oryskich
> komentator w zar wno tych opowiadaj cych si po stronie oficjalnych
> w adz, jak i opozycji.

Zauwa jak si zachowa a ferajna z pe o. Ola a prze ladowania Zwi zku
Polak w na Bia orusi na niespotykan dotychczas skal . Dlatego rozmowy z
ruskimi nie s g upie, aby poskromi ba k . S oni w sojuzie z ba k i
maj na pewne sprawy wp yw.

Jak Tusk rozmawia z Bruksela o sytuacji ZPB to jest ok?
a jak kaczor chce rozmawiac TAKZE z Miedwiedziewem to kaczor jest
zly...
To jest wlasnie zaklamanie Platfonsow!

Data: 2010-06-28 17:41:30
Autor: u2
W dniu 2010-06-28 17:29, DJ MC Donald Musk pisze:
Jak Tusk rozmawia z Bruksela o sytuacji ZPB to jest ok?
a jak kaczor chce rozmawiac TAKZE z Miedwiedziewem to kaczor jest
zly...
To jest wlasnie zaklamanie Platfonsow!

Ba, cokolwiek zrobi Kaczka to wg ferajny źle, byle ogłupić ciemny lud.
Dzisiaj zauważyłem ogromny portret Komorry na domu towarowym. Wiedzą jak
wciskać ciemnoty :)

Data: 2010-06-28 19:15:58
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c28be80$0$17082$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Toż to podstawiony "związek" Sorosa, wywrotowcy...

boukun

Data: 2010-06-28 19:45:17
Autor: 'heÂŽsk'
Kaczyński wywołał burzę na Białorusi
On Mon, 28 Jun 2010 17:18:16 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

[...]

 ciekaw jestem czy prezes  PiS po wskazowki w sprawach naszego kraju  tez bedzie jezdzic do moskwy ?

--

 HeSk

Kaczyński wywołał burzę na Białorusi