Kaczyński wywołał burzę na Białorusi

Data: 2010-06-28 17:23:40
Autor: u2
Kaczyński wywołał burzę na Białorusi
Jarosławowi Kaczyńskiemu udała się rzadka sztuka - pogodził białoryskich
komentatorów zarówno tych opowiadających się po stronie oficjalnych
władz, jak i opozycji.

Zauważ jak się zachowała ferajna z peło. Olała prześladowania Związku
Polaków na Białorusi na niespotykaną dotychczas skalę. Dlatego rozmowy z
ruskimi nie są głupie, aby poskromić baćkę. Są oni w sojuzie z baćką i
mają na pewne sprawy wpływ.

Data: 2010-06-28 08:29:18
Autor: DJ MC Donald Musk
On 28 Cze, 17:23, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Jaros awowi Kaczy skiemu uda a si rzadka sztuka - pogodzi bia oryskich
> komentator w zar wno tych opowiadaj cych si po stronie oficjalnych
> w adz, jak i opozycji.

Zauwa jak si zachowa a ferajna z pe o. Ola a prze ladowania Zwi zku
Polak w na Bia orusi na niespotykan dotychczas skal . Dlatego rozmowy z
ruskimi nie s g upie, aby poskromi ba k . S oni w sojuzie z ba k i
maj na pewne sprawy wp yw.

Jak Tusk rozmawia z Bruksela o sytuacji ZPB to jest ok?
a jak kaczor chce rozmawiac TAKZE z Miedwiedziewem to kaczor jest
zly...
To jest wlasnie zaklamanie Platfonsow!

Data: 2010-06-28 17:41:30
Autor: u2
W dniu 2010-06-28 17:29, DJ MC Donald Musk pisze:
Jak Tusk rozmawia z Bruksela o sytuacji ZPB to jest ok?
a jak kaczor chce rozmawiac TAKZE z Miedwiedziewem to kaczor jest
zly...
To jest wlasnie zaklamanie Platfonsow!

Ba, cokolwiek zrobi Kaczka to wg ferajny źle, byle ogłupić ciemny lud.
Dzisiaj zauważyłem ogromny portret Komorry na domu towarowym. Wiedzą jak
wciskać ciemnoty :)

Data: 2010-06-28 19:15:58
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c28be80$0$17082$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Toż to podstawiony "związek" Sorosa, wywrotowcy...

boukun

Kaczyński wywołał burzę na Białorusi