Kaczyński żąda wyjaśnień od posłów obecnych na zjeździe Kobylańskiego powrót do artykułu

Data: 2011-03-31 19:36:48
Autor: Panslavista
Kaczyński żąda wyjaśnień od posłów obecnych na zjeździe Kobylańskiego powrót do artykułu
"Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote in message news:in2bpj$9b3$1inews.gazeta.pl...

Jest to problem tym większy, że - co chcę podkreślić, a co było powiedziane u mnie w programie: Lech Kaczyński - i  podkreślają to wszyscy - zapisał wspaniałą kartę w budowie jak najlepszych stosunków polsko-żydowskich i polsko-izraelskich" - powiedział Lis.

He..he i w powyższsym stwierdzeniu jest kwinesencja lizydupstwa Rudego Ogona i mu podobnych pajaców.

Kaczyński żąda wyjaśnień od posłów obecnych na zjeździe Kobylańskiego powrót do artykułu