Kaczyński żartował o samolocie: Prędzej ja przeżyję niż wy

Data: 2010-10-19 09:27:43
Autor: boukun
Kaczyński żartował o samolocie: Prędzej ja przeżyję niż wy
Anegdota z przeszłości przytoczona w książce "Daleko od Wawelu" brzmi niemal niewiarygodnie po katastrofie smoleńskiej.
W książce Michała Majewskiego i Pawła Reszki "Daleko od Wawelu" pełno jest anegdotek o codziennym życiu pałacowym Lecha Kaczyńskiego. Anegdotek, które dla jednych mogą być powodem do smutnego uśmiechu, dla

innych zaś potwierdzeniem, że to był kiepski prezydent.

Wśród nich jest taka opowieść:

  Lechowi nie trzeba było wmawiać spisków, on sam ich szukał

  . Po jednym ze spotkań już przy pożegnaniu z kamienną twarzą powiedział do Tuska: Donald, ostatnio do pilotowania mojego samolotu dajecie najmniej doświadczonego pilotaw całym pułku, dlaczego?

Ludzie premiera w tym momencie mieli osłupieć, a on sam zamienił wypowiedź Lecha Kaczyńskiego w żart:

  To może chcesz spróbować latać starym JAK-iem, bo jeszcze z niego korzystamy?. Kaczyński się roześmiał: O, to ja jednak mam większe szanse na przeżycie niż wy!

Jakiem, który bezpiecznie

wylądował w Smoleńsku 10 kwietnia na kilkadziesiąt minut przed rozbiciem się tupolewa, rząd ma zwyczaj wozić dziennikarzy. Z czego mogłoby wynikać, że ich życie jest dla Tuska najmniej cenne, ale jakoś im się ciągle udaje.

Pomijając jednak te dywagacje, trzeba powiedzieć, że bardzo dziwnie czyta się tego typu

"wesołe historyjki" pół roku po śmierci Lecha Kaczyńskiego. Zwłaszcza w kontekście szukania wszędzie spisków.

Marta Wawrzyn

http://www.pardon.pl/artykul/12732/kaczynski_zartowal_o_samolocie_predzej_ja_przezyje_niz_wy

Było wszystko do przewidzenia...
--
boukun

Staliśmy się słynni z głupoty na całym świecie i Lech Kaczyński na
Wawelu jest symbolem tej głupoty - Janusz Palikot

Data: 2010-10-19 10:16:21
Autor: wekon
"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:i9jhk2$c4v$1mx1.internetia.pl...
[...]

Faktycznie można było przewidzieć, że go ryży z ruskimi ubije...

wekon

Data: 2010-10-19 10:16:18
Autor: boukun

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości news:4cbd53d5$0$20995$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wariat musiał tak skończyć, było do przewidzenia...

Data: 2010-10-19 10:57:26
Autor: Panslavista
Kaczyński żartował o samolocie: Prędzej ja przeżyję niż wy

Przewidział spisek i wytypował jego przywódcę.

Data: 2010-10-19 10:58:19
Autor: boukun

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4cbd5d77$0$20990$65785112news.neostrada.pl...

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:i9jhk2$c4v$1mx1.internetia.pl...

Przewidział spisek i wytypował jego przywódcę.

Takie rzeczy się czuje, szczególnie, jak się do nich pośpiesznie dąży...

Data: 2010-10-19 11:03:27
Autor: Panslavista

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:i9jmtv$cun$1mx1.internetia.pl...

[...]

Palikot mówi tutaj także o sobie - pochodzi z tego samego miotu.

Kaczyński żartował o samolocie: Prędzej ja przeżyję niż wy