Kaczyński żartował o samolocie: Prędzej ja przeżyję niż wy

Data: 2010-10-19 10:57:26
Autor: Panslavista
Kaczyński żartował o samolocie: Prędzej ja przeżyję niż wy

Przewidział spisek i wytypował jego przywódcę.

Data: 2010-10-19 10:58:19
Autor: boukun

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4cbd5d77$0$20990$65785112news.neostrada.pl...

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:i9jhk2$c4v$1mx1.internetia.pl...

Przewidział spisek i wytypował jego przywódcę.

Takie rzeczy się czuje, szczególnie, jak się do nich pośpiesznie dąży...
--
boukun

Staliśmy się słynni z głupoty na całym świecie i Lech Kaczyński na
Wawelu jest symbolem tej głupoty - Janusz Palikot

Data: 2010-10-19 11:03:27
Autor: Panslavista

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:i9jmtv$cun$1mx1.internetia.pl...

[...]

Palikot mówi tutaj także o sobie - pochodzi z tego samego miotu.

Kaczyński żartował o samolocie: Prędzej ja przeżyję niż wy