Kaczynski zginal przed godzina na lotnisku w Smolensku a w Polsce tragedia narodowa

Data: 2010-04-10 01:12:42
Autor: muto2100
Kaczynski zginal przed godzina na lotnisku w Smolensku a w Polsce tragedia narodowa
bo  samolotem   rzadowym     lecialo   wiele   oficieli  rzadowych
-   czesc   ich    pamieci.Utrzcijmy    minuta    ciszy!

Data: 2010-04-10 10:14:43
Autor: Madrzejszy od radia.
muto2100 pisze:
bo  samolotem   rzadowym     lecialo   wiele   oficieli  rzadowych
-   czesc   ich    pamieci.Utrzcijmy    minuta    ciszy!

Dla niektorych to powod do smutku dla innych do radosci.

Wielu z tych oficjeli niezapomnmijmy to byly zwykle kanalie.

Data: 2010-04-10 01:18:02
Autor: muto2100
Kaczynski zginal przed godzina na lotnisku w Smolensku a w Polsce tragedia narodowa
ale  byli   ludzmi     ,polakami     ,  o  wielu   opcjiach
politycznych,   ktorych    niezawsze     popieralismy     ale
nikomu     takiej  smierci    bym  niezyczyl

Data: 2010-04-10 10:25:26
Autor: Madrzejszy od radia.

muto2100 pisze:
[...]

Ja tez mu nie zyczylem ale plakac za nim nie bede.

Data: 2010-04-10 10:15:54
Autor: sofu
Kaczynski zginal przed godzina na lotnisku w Smolensku a w Polsce tragedia narodowa

Uzytkownik "Madrzejszy od radia." <mtspam@magicbox.pl> napisal w wiadomosci

-- -- -- -- -

A kto wedlug ciebie byl z nich kanalia?

sofu

Data: 2010-04-10 12:56:25
Autor:
Kaczynski zginal przed godzina na lotnisku w Smolensku a w Polsce tragedia narodowa
On Sat, 10 Apr 2010 10:14:43 +0200, "Madrzejszy od radia."
<mtspam@magicbox.pl> wrote:

Dla niektorych to powod do smutku dla innych do radosci.
Wielu z tych oficjeli niezapomnmijmy to byly zwykle kanalie.

 glupis chlopie...

--

 HeSk

Data: 2010-04-10 18:52:43
Autor: the_foe
Kaczynski zginal przed godzina na lotnisku w Smolensku a w Polsce tragedia narodowa
W dniu 2010-04-10 10:14, Madrzejszy od radia. pisze:

 dla innych do radosci

chyba nawet na tej grupie nie ma tak debilnych osob.

--
the_foe

Data: 2010-04-10 10:16:17
Autor: MarekS
Kaczynski zginal przed godzina na lotnisku w Smolensku a w Polsce tragedia narodowa

Uzytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:c032721c-5173-48fa-b635-deed7eaf67faz3g2000yqz.googlegroups.com...
bo  samolotem   rzadowym     lecialo   wiele   oficieli  rzadowych
-   czesc   ich    pamieci.Utrzcijmy    minuta    ciszy!

Tusk sie wychylil z tym: "cokolwiek to bedzie postawie bilet, aby sikorski lecial oddzielnym samolotem", wczoraj widzialem na wp? newsa, poszukajcie

Data: 2010-04-10 10:04:49
Autor: zbig
On 10 Kwi, 10:16, "MarekS" <b...@op.pl> wrote:
Uzytkownik "muto2100" <maniek...@gazeta.pl> napisal w wiadomoscinews:c032721c-5173-48fa-b635-deed7eaf67faz3g2000yqz.googlegroups.com...

> [...]

lecial oddzielnym samolotem", wczoraj widzialem na wp? newsa, poszukajcie

Debilu , to Migalski mówił o Jaruzelskim.

Kaczynski zginal przed godzina na lotnisku w Smolensku a w Polsce tragedia narodowa