Kaczyński znalazł skazę w życiorysie płk. Artymiaka

Data: 2012-02-01 18:46:15
Autor: Przemysław W
Kaczyński znalazł skazę w życiorysie płk. Artymiaka
Prezes PiS Jarosław Kaczyński pytany w ¶rodę o nominację płk. Jerzego Artymiaka na szefa Naczelnej Prokuratury Wojskowej, powiedział, że wolałby, aby nie awansowano ludzi, którzy w czasach PRL uczestniczyli w stosowaniu represji.

Prezydent Bronisław Komorowski podpisał dokument o powołaniu płk. Artymiaka na stanowisko naczelnego prokuratora wojskowego. Zast±pi on dotychczasowego szefa NPW gen. Krzysztofa Parulskiego.

Wołałbym, żeby wybierano na tego rodzaju funkcje ludzi, którzy nie maj± w przeszło¶ci działań, którymi - no łagodnie mówi±c - nie ma co się chwalić  - powiedział prezes PiS na konferencji prasowej. Zaznaczył jednocze¶nie, że nazwisko nowego naczelnego prokuratora wojskowego niewiele mu mówi.

Wolałbym, żeby takich decyzji nie podejmowano, żeby nie awansowano ludzi, którzy kiedy¶ uczestniczyli w stosowaniu represji. Tyle mogę w tej chwili powiedzieć, a cała reszta to jest wielki znak zapytania  - o¶wiadczył Kaczyński.

Dopytywany, czy chce w ten sposób powiedzieć, że płk Artymiak uczestniczył w czasach PRL w skazywaniu opozycjonistów, powiedział: Na podstawie tego, co mogłem przeczytać kiedy¶ w jakich¶ sprawach zwi±zanych z wywieszeniem plakatu +Jaruzelski jest ¶wini±+, uczestniczył. Jak dodał, z tego co przeczytał w mediach wynika, że płk Artymiak w PRL ¶cigał  opozycjonistów.

Jak mówił Kaczyński, w czasie stanu wojennego uczestniczył w pracach działaj±cego wtedy tajnie Komitetu Helsińskiego, gdzie do jego zadań między innymi należało charakteryzowanie pracy ówczesnego wymiaru sprawiedliwo¶ci.

Wiem, że wtedy w s±downictwie wojskowych, ale także wprokuraturze wojskowej było trochę ludzi, którzy zachowywali się przyzwoicie. Dziwi mnie, że to nie oni awansuj± w III Rzeczypospolitej, jeżeli trzeba już odwoływać się do ludzi tego pokolenia  - powiedział Kaczyński. Jego zdaniem, można by się też odwołać do pokolenia młodszego, które też już jest zupełnie dojrzałe.

Miałem nawet czasem kłopoty pisz±c te sprawozdania, bo one szły na zewn±trz, poza Polskę, z wyja¶nianiem dlaczego s±dywojskowe s± łagodne, rezygnuj± z trybu doraĽnego, uniewinniaj±, zawieszaj±. Było takich przypadków dużo i brali w tym udział także prokuratorzy. Tam można było znaleĽć ludzi porz±dnych  - zaznaczył prezes PiS.

Wniosek o powołanie płk. Artymiaka na szefa prokuratury wojskowej skierował do resortu obrony prokurator generalnyAndrzej Seremet. W ubiegły pi±tek minister obrony narodowejTomasz Siemoniak poparł kandydaturę Artymiaka. Szefa wojskowej prokuratury, który jest jednocze¶nie zastępc± prokuratora generalnego, powołuje prezydent na wniosek prokuratora generalnego złożony w porozumieniu z MON.

50-letni Artymiak ukończył Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego. Od 1987 r. pełni służbę w wojskowych jednostkach organizacyjnych prokuratury.

Po zdaniu egzaminu prokuratorskiego w 1988 r. zajmował kolejno stanowiska asesora, wiceprokuratora, a następnie prokuratora Wojskowej Prokuratury Garnizonowej w Rzeszowie. Od kwietnia 1999 r. do grudnia 2007 r. był prokuratoremWojskowej Prokuratury Okręgowej w Warszawie. W latach 2003-2005 pełnił funkcję naczelnika wydziału nadzoru nad postępowaniem przygotowawczym, a następnie naczelnika wydziału postępowania s±dowego tej prokuratury.

Awansował do Naczelnej Prokuratury Wojskowej w grudniu 2007 r., gdy ministrem sprawiedliwo¶ci-prokuratorem generalnym był Zbigniew Ćwi±kalski. W latach 2007-2009 był jej rzecznikiem prasowym, a od maja 2009 r. szefem oddziału ds. przestępczo¶ci zorganizowanej NPW.

Decyzj± prokuratora generalnego i szefa MON, wydan± w ostatnim kwartale 2011 r., płk Artymiak został wyznaczony do objęcia stanowiska zastępcy naczelnego prokuratora wojskowego od pocz±tku marca tego roku. W połowie stycznia prokurator generalny Andrzej Seremet wysun±ł kandydaturę płk. Artymiaka na nowego szefa NPW.

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/377568,kaczynski-o-artymiaku-lepiej-nie-awansowac-uczestniczacych-w-represjach.html

A co powiecie o Kryże towarzyszu Kaczyński?

Przemek

--

"Jarosław Kaczyński w 2011 roku przegrał wszystko co było do przegrania. Po raz szósty z rzędu Polacy wybrali ciepł± wodę w kranie serwowan± przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Mało tego - od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesięcy PiS w żadnym sondażu nie wyprzedziło Platformy Obywatelskiej."

Data: 2012-02-01 18:55:07
Autor: rAzor
Kaczyński znalazł skazę w życiorys ie płk. Artymiaka
Rynce opadli! Patrzcie co - PrzemysĹ‚aw W napisaĹ‚ :-)  :
Prezes PiS Jarosław Kaczyński pytany w środę o nominację płk. Jerzego
Artymiaka na szefa Naczelnej Prokuratury Wojskowej, powiedział, że
wolałby, aby nie awansowano ludzi, którzy w czasach PRL uczestniczyli w
stosowaniu represji.

Kawecki, ty jakiś pechowy jesteś - ciągle głosujesz na partie, które przytulają byłych PRLowskich oprawców.
Nie wstyd ci, dziadu?
--
[pl.soc.polityka] !delete from "He®Sk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy" !delete from "Lorn" !delete from "Bobrowski" !delete from "Leprogłup" !delete from "Grzeniu Z."

Data: 2012-02-01 19:00:50
Autor: Przemysław W
Kaczyński znalazł skazę w życiorysie płk. Artymiaka
Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał

Kawecki, ty jakiś pechowy jesteś - ciągle głosujesz na partie, które przytulają byłych PRLowskich oprawców.

Kgo masz na myśli hałdziany menelu?

Przemek

--

"Jarosław Kaczyński w 2011 roku przegrał wszystko co było do przegrania. Po raz szósty z rzędu Polacy wybrali ciepłą wodę w kranie serwowaną przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Mało tego – od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesięcy PiS w żadnym sondażu nie wyprzedziło Platformy Obywatelskiej."

Data: 2012-02-01 19:06:38
Autor: Grzegorz Z.
Przemysław W napisał:

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał

Kawecki, ty jaki¶ pechowy jeste¶ - ci±gle głosujesz na partie, które przytulaj± byłych PRLowskich oprawców.

Kgo masz na my¶li hałdziany menelu?

"Lubię to!" :)

--
"Too stupid to understand science? Try religion."

Data: 2012-02-01 18:18:03
Autor: Obserwator
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):
Przemysław W napisał:

> Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał

"Lubię to!" :)

jesli *lubisz to* to powinienes rozpoczac jednak leczenie psychiatryczne.
To normalne nie jest. Masz widocznie jakies zmiany w mozgu. Nie pisze tego zlosliwie. Idz do lekarza i przebadaj sie. --

Data: 2012-02-01 19:28:31
Autor: Leprechaun
Kaczyński znalazł skazę w życiorysie płk. Artymiaka

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jgbvkr$gk9$1inews.gazeta.pl...

Przemysław W napisał:

> [...]

To normalne nie jest. Masz widocznie jakies zmiany w mozgu.

Nie pisze tego zlosliwie. Idz do lekarza i przebadaj sie.

Dam ci dobr± radę: nie dawaj inny swoich rad. WeĽ je do siebie.

http://jedyniesluszne.blox.pl/2007/09/Czlonkowie-PZPR-w-szeregach-PiS.html

BomBel

Data: 2012-02-01 19:26:21
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jgbukl$djl$1inews.gazeta.pl...
[...]

Swoich kumpli: http://jedyniesluszne.blox.pl/2007/09/Czlonkowie-PZPR-w-szeregach-PiS.html

BomBel

Data: 2012-02-01 19:55:15
Autor: rAzor
[...]

Ciebie! Picowski menelu!

Data: 2012-02-01 21:05:51
Autor: Przemysław W
Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomości news:jgc1qk$n3g$1inews.gazeta.pl...
[...]

Przecież to nie ja tylko twój guru z lpr wszedł w koalicję zym, który przygarnia "byłych PRLowskich oprawców".

Przemek

Data: 2012-02-02 11:29:02
Autor: Pan hrabia Bobrowski
[...]

Zaraz. Przecież to ty jesteś pisowskim menelem! ;) Masz chłopie rozdwojenie jaźni?

BBR

Data: 2012-02-02 17:32:04
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Pan hrabia Bobrowski" <hrabia@zascianek.eu> napisał w wiadomości news:4f2a656c$0$1224$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ten przygłup rAzor jeszcze tu jest? http://13k.pl/-/sugestia.php

BomBel

Data: 2012-02-01 19:25:53
Autor: Leprechaun

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomości news:jgbu9r$c63$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ty dziadu ciągle głosujesz na partie bez szans! Podobno głosowałeś i wychwalałeś pod niebiosa LPR, Wszechpolaków, a Romana widziałeś na prezydenckim stolcu! Pozostał in smród. W następnych wyborach zagłosuj na PiS! Przyczynisz się do wyniku 7:0 na korzyść PO. Możesz też oddać głos na SLD czy inne komusze mutacje.

Data: 2012-02-01 19:22:49
Autor: Leprechaun
Kaczyński znalazł skazę w życiorysie płk. Artymiaka

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomo¶ci news:jgbtpa$aq2$1inews.gazeta.pl...
[...]

Oto naga prawda: http://jedyniesluszne.blox.pl/2007/09/Czlonkowie-PZPR-w-szeregach-PiS.html

BomBel

Kaczyński znalazł skazę w życiorysie płk. Artymiaka