Kaczyńskiego licencja na przegrywanie

Data: 2012-06-05 19:18:48
Autor: Przemysław W
Kaczyńskiego licencja na przegrywanie
iS w teorii pojechał do Brukseli walczyć o koncesję dla TV Trwam o. Tadeusza Rydzyka. W praktyce angażując się w kuriozalną operację wytłumaczenia europarlamentarzystom i mieszkańcom stolicy Belgii zawiłości związanych z przyznawaniem koncesji przez KRRiT partia Jarosława Kaczyńskiego osiągnie zupełnie inny efekt - zrobi spory krok do kolejnego z rzędu "moralnego zwycięstwa" w wyborach parlamentarnych.
W demokracji o wygrywaniu wyborów mogą myśleć jedynie partie "szerokie programowo" - tzn. szukające poparcia nie tylko przy prawej bądź lewej ścianie sceny politycznej, ale również sięgające po wyborców z centrum. Wyborców o poglądach centrowych jest bowiem po prostu najwięcej - to wszyscy ci, którzy polityką raczej się nie interesują, a od polityków wymagają wyłącznie kierowania się zdrowym rozsądkiem. Wyborca centrowy zdobywa się czasem na jakąś pojedynczą identyfikację ideologiczną - np. nagle odkrywa, że płaci za wysokie podatki i żąda ich obniżenia; albo dochodzi do wniosku, że zapłodnienie in vitro powinno być refundowane przez państwo - i zaczyna domagać się zmian w prawie w tym kierunku. W większości przypadków od silnie zideologizowanych polityków trzyma się jednak z dala - a radykałowie budzą w nim lęk przed zbyt gwałtownymi zmianami, które mało kto (oprócz  osób, które dane zmiany forsują) lubi.
Oczywiście w każdym społeczeństwie są również osoby o sprecyzowanych poglądach politycznych - które są gotowe, dajmy na to, pojechać do Brukseli by walczyć o miejsce na cyfrowym multipleksie dla pewnego zakonnika (albo - z drugiej strony - maszerować na czele Parady Wolności). Poparcie tych wyborców zapewnia zazwyczaj miejsce w Sejmie - ale ograniczenie się wyłącznie do kolejnych ukłonów w ich stronę sprawia, że miejsce to nigdy nie będzie miejscem w ławach rządowych. Jarosław Kaczyński zdawał się to rozumieć w 2005 roku, gdy szedł po władzę nie tylko z mocno zideologizowanym zakonem PC, ale też z ludźmi "z zewnątrz" - Radosławem Sikorskim, Pawłem Zalewskim, Bogdanem Borusewiczem, Kazimierzem Marcinkiewiczem, a potem w rządzie znalazł miejsce dla Zyty Gilowskiej, Grażyny Gęsickiej czy Zbigniewa Religi. Taki PiS - mieszczący w sobie i Marka Jurka, i Joannę Kluzik-Rostkowską mógł nie tylko wygrywać wybory, ale również tworzyć rozmaite koalicje. W zależności od potrzeby chwili można było jedno skrzydło wysunąć na pierwszy plan, a drugiemu nakazać taktyczne milczenie. Toczka w toczkę tak, jak działa dziś Donald Tusk, którego PO jest - gdy potrzeba - konserwatywnie-liberalna, a zaraz potem prezentuje się niemal jako centrolewica.

Dziś Kaczyński żadnego pola manewru nie ma - po wchłonięciu LPR-u PiS przytulił się do prawej ściany i trwa przy niej, tak jakby mogła się ona lada chwila zawalić. Tymczasem prawda jest taka, że nawet bez ostentacyjnego okazywania sympatii o. Tadeuszowi Rydzykowi dzierżącemu rząd dusz kilku procent najbardziej radykalnego elektoratu - Kaczyński i tak mógłby na ten elektorat liczyć, bo elektorat ów jest dziś na PiS skazany. PiS nie musi też na każdym kroku walczyć o serca zwolenników tezy o zamachu w Smoleńsku - bo ci wyborcy poprą Kaczyńskiego nawet bez cotygodniowych konferencji prasowych organizowanych przez Antoniego Macierewicza. Gdyby Jarosław Kaczyński chciał wygrać wybory powinien Macierewicza usunąć z oczu centrowym wyborcom, okazać raz czy dwa sympatię o. Rydzykowi - i punktować rząd za to, że ci Polacy, którzy chcą po prostu żyć spokojnie (a więc większość) wcale żyć spokojnie nie mogą.

Kaczyński umacniający twardy elektorat i odwracający się plecami do wyborcy centrowego - to Kaczyński, który albo nie rozumie zasad rządzących demokratycznymi wyborami, albo planuje przejąć władzę w sposób siłowy (bo tylko w czasach rewolucji władzę przejmuje zradykalizowana i zideologizowana mniejszość). Tę drugą opcję zwolennicy Kaczyńskiego zdecydowanie odrzucają - podkreślając, że prezes PiS jest propaństwowcem i nigdy na żaden pucz by się nie zdecydował. Ale skoro tak to - ci sami zwolennicy prezesa PiS - muszą przyznać, że polityczny geniusz opuścił prezesa PiS. Kaczyński - przekonując przekonanych i nie walcząc o głosy tych, którzy mogą mu zapewnić wyborcze zwycięstwo zachowuje się bowiem tak, jakby grał w szachy według reguł obowiązujących w warcabach. I dziwi się, kiedy dostaje kolejnego mata.
http://www.wprost.pl/ar/326520/Kaczynskiego-licencja-na-przegrywanie/

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,

Data: 2012-06-05 19:27:24
Autor: abc
Kaczyńskiego licencja na przegrywanie
W demokracji o wygrywaniu wyborów mogą myśleć jedynie partie "szerokie programowo"

O wygraniu wyborów decyduje bezpieka. Programów parrtyjnych, ani szerokich ani wąskich, nikt nie czyta.

Data: 2012-06-05 19:52:11
Autor: PAweł
W dniu 2012-06-05 19:27, abc pisze:
W demokracji o wygrywaniu wyborów mogą myśleć jedynie partie "szerokie
programowo"

O wygraniu wyborów decyduje bezpieka. Programów parrtyjnych, ani
szerokich ani wąskich, nikt nie czyta.

To niezły dowcip nam bezpieka zrobiła gdy dała wygrać Kaczyńskim.

Paweł

Data: 2012-06-05 20:08:06
Autor: abc
Kaczyńskiego licencja na przegrywanie
To niezły dowcip nam bezpieka zrobiła gdy dała wygrać Kaczyńskim.

Żaden dowcip. J. Kaczyński meldował się z wykładem w fundacji Sorosa
(Batorego)
http://www.batory.org.pl/debaty/jkaczynski.htm
tak samo jak Tusk http://www.batory.org.pl/debaty/dtusk.htm
Belka, Kwach i inni nasi "wybitni" demokraci.

W ówczesnym swoim wykładzie Kaczyński stwierdził, że chce wziąć władzę, aby
zapobiec jej przejęciu przez LPR i Samoobronę.  Zauważmy, że gdy już
zniszczył LPR i Samoobronę, to sam potulnie oddał władzę zmiennikowi....

Nie przykładajmy ręki do tych wyborczych komedii ogłupiających naród,
trzymajny się z dala od urn.

Data: 2012-06-05 20:17:09
Autor: abc
Kaczyńskiego licencja na przegrywanie
Zamiast  http://www.batory.org.pl/debaty/jkaczynski.htm

Teraz jest http://www.batory.org.pl/programy_operacyjne/debaty/cykl_naprawa/artykuly_15/wyklad_jaroslawa_kaczynskiego_14_lutego_2005

Przeczytaj ostatni akapit.

Data: 2012-06-05 18:39:48
Autor: Observatore
abc <abc@wp.pl> napisał(a):
[...]

to wy przeczytajcie i pomyslcie troche, biorac pod uwage to co sie od tego czasu wydarzylo, np. z kim sie zwiazal Lepper oraz przy kim wyladowal Giertych, pacnie wymozdzony.

* Lider Prawa i Sprawiedliwości podkreślił na koniec, że w obecnej sytuacji społecznej i ekonomicznej nie da się dokonać rewolucji, ale nie można dopuścić do tego, by grupa wykluczonych czy tych, którzy obawiają się zmian powiększyła się. Jeżeli taka wielka grupa spotkałaby się przy urnach, to mielibyśmy rządy partii radykalnych i populistycznych &#8211; Samoobrony, Ligi Polskich Rodzin czy postkomunistów. Dlatego droga przed nami jest trudna.*

Data: 2012-06-05 20:45:06
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4fce4b49$0$1299$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Takich głupot jeszcze nie czytałen.
Niszcząc LPR i Samoobronę zniszczył siebie, pozbawiając się większości w Sejmie.

Data: 2012-06-05 20:57:04
Autor: abc
[...]

Kiedy cel jakim było zniszczenie LPR i Samoobrony został osiągnięty, to
większość w Sejmie już nie była na nic potrzebna.

Data: 2012-06-05 19:04:12
Autor: Observatore
abc <abc@wp.pl> napisał(a):

> [...]

Kiedy cel jakim było zniszczenie LPR i Samoobrony został osiągnięty, to
większość w Sejmie już nie była na nic potrzebna.

 a teraz wez sobie grabki, lopatke, wiaderko i idz do pistakownicy pobawic sie
z dziecmi:)

Nie zapomnij zrobic dziecim wyklad o Piusie.

Data: 2012-06-05 21:05:37
Autor: Marek Czaplicki
abc pisze na pl.soc.polityka w wtorek 05 czerwiec 2012 20:57:

[...]

Dziwnie wyobrażasz sobie rządzenie. Władzę nie otrzymuje się po to aby coś zniszczyć, ale coś stworzyć. Do tego potrzebna jest władza. Inna jest zaprzeczeniem rządzenia.

Data: 2012-06-05 21:41:55
Autor: abc
Kaczyńskiego licencja na przegrywanie
Dziwnie wyobrażasz sobie rządzenie. Władzę nie otrzymuje się po to aby coś
zniszczyć, ale coś stworzyć. Do tego potrzebna jest władza. Inna jest
zaprzeczeniem rządzenia.

Władzę ma (nie otrzymuje) bezpieka. Ekipy demonstrujące ludności zewnętrzne
znamiona władzy są wymieniane przez bezpiekę w zależności od aktualnych
potrzeb.

Data: 2012-06-05 22:22:20
Autor: Marek Czaplicki
abc pisze na pl.soc.polityka w wtorek 05 czerwiec 2012 21:41:

[...]

Więc władzę pan prezes otrzymał od bezpieki wg Ciebie? I co? Tak chętnie się jej pozbył że teraz kwili i płacze aby z powrotem ją posiąść?

Data: 2012-06-06 08:57:32
Autor: jr

> [...]

Kiedy cel jakim było zniszczenie LPR i Samoobrony został osiągnięty, to
większość w Sejmie już nie była na nic potrzebna.

Do kruchty, a nie do polityki!
Kto kazał Kaczyńskiemu rozwiazywać WSI? Bezpieka mu kazała?
Ty w ogóle baranku wiesz co to jest WSI? Jeśli ten samolot naprawdę wyleciał
w powietrze to właśnie na zlecenie naszych WSI-oków, najbardziej zbrodniczej
organizacji na ziemiach polskich od 1944 roku, polskojęzycznej fili GRU.
Służba Bezpieczeństwa mogła takim podskoczyć! Mordują zwykle potomków.
Kuklińskiemu zabili dwóch synów, Olewnikowi tylko jednego (miał tylko dać
firmie swoje nazwisko...) I bezpieka kazała Kaczusiowi wydelegować Antka,
żeby zajął się WSI?
Do różańca, pomodlić sie o rozum do Maryji zawsze Dziewicy!
Prędzej widzałbym esbecje w LPR, bo oni nieustannie podkopywali ten rząd.
Tam było dużo różnych chadeków i ortodoksów, wśród których odsetek
kolaboracji był zawsze najwiękzy.

jb

Data: 2012-06-06 10:59:18
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jr" <bezadresu@gru.pl> napisał w wiadomości news:jqmuv9$p8k$1node2.news.atman.pl...

> [...]

Prędzej widzałbym esbecje w LPR, bo oni nieustannie podkopywali ten rząd.
Tam było dużo różnych chadeków i ortodoksów, wśród których odsetek

Jeśli masz takie sensacje o WSI to spełnij swój obowiązek obywatelski i donieś do prokuratury o podejrzeniu popełnienia przestępstwa. Jak Macierewicz, który złożył chyba ponad 200 takich donosów. Bezskutecznie!

Data: 2012-06-07 11:39:48
Autor: jr

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości

> [...]

który
złożył chyba ponad 200 takich donosów. Bezskutecznie!

Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować
swoją
karierę polityczną".

Data: 2012-06-07 14:28:01
Autor: jr
[...]

Oj Boguś, Boguś! Olewnik przez dwa lata szukał syna. I co zdziałał?
Prokuratura i policja tylko zacierały ślady. Tak sami od siebie?
Nie ma w Polsce organizacji silniejszej od WSI. Macierewicz ich pokulawił,
ale teraz następuje odbudowa.
Nie dlatego popierałem Kaczyńskiego, żebym go osobiście lubiał. A teraz
życzyłbym mu śmierci (gdybym potrafił). Dlaczego? Bo jest partacz. Nie
dokończył dzieła i innym przeszkadza.

Data: 2012-06-07 14:44:53
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jr" <bezadresu@gru.pl> napisał w wiadomości news:jqq6n2$b03$4node2.news.atman.pl...
[...]

Nie dawaj mi tu przykładu Olewnika, bo to jest szemrana cholernie sprawa. Nieciekawy typ, ten Olewnik Junior. Niewykluczone, że sam się porwał. Ciekawych przyjaciół zapraszał - policjantów. Jakieś litry krwi w mieszkaniu. Niejasność na niejasności. Zły przykład.
To opisz dokładniej sukcesy Macierewicza. Ile to zostało ukaranych pracowników WSI, czy jak ich tam nazwać? Donosów było ponad 200. To ilu siedzi?

Kaczyński był i jest partaczem i destruktorem. Nigdy nic mu się nie udało. To samo Macierewicz.

Data: 2012-06-07 17:41:34
Autor: jr

> [...]
> dokończył dzieła i innym przeszkadza.

Nie dawaj mi tu przykładu Olewnika, bo to jest szemrana cholernie sprawa.

i to jak...

Nieciekawy typ, ten Olewnik Junior.

Osobiście mnie to nie interesuje.

 Niewykluczone, że sam się porwał. Ciekawych
przyjaciół zapraszał - policjantów. Jakieś litry krwi w mieszkaniu.
Niejasność
na niejasności. Zły przykład.

Dobry przykład, bo pokazuje jak działa państwo. Sprawa takich, czy innych
racji ma dla mnie znaczenie drugorzędne. Od tego są sady, aby zbadać sprawę
i wyświetlić. Tymczasem sądy i policja działały w tej sprawie tak, jakby ich
ktoś z boku motywował. Mogę się nie interesować ustawianymi meczami (choć
jest to obrzydliwe). Ale oragana ścigania muszą być czyste.

[...]

samo Macierewicz.

Ludzie z solidarnościowego podziemia nie nadają sie do polityki. Im chodzi o
wykrzyczenie swoich racji, w dodatku są niezrównoważeni emocjonalnie
(szczególnie wtedy, gdy była to opozycja przykościelna). Z drugiej strony
wierzę w uczciwość ludzi takich jak Ziobro (taśmy Beger o tym swiadczą). Ale
sama uczciwość tu nie wystarczy.

jb

Data: 2012-06-07 17:54:31
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jr" <bezadresu@gru.pl> napisał w wiadomości news:jqqi1q$m43$1node2.news.atman.pl...

> [...]

wierzę w uczciwość ludzi takich jak Ziobro (taśmy Beger o tym swiadczą). Ale

A co wspólnego mają taśmy Beger do Ziobry?
Ziobro - kiepski przykład - na równi pochyłej ten polityk. Skończy się europosłowanie - skończy się Ziobro. Przy boku Jarusia mógł coś znaczyć. Z Kurskim - kurs na zatracenie, zresztą Kurski porzuci go wilkom na pożarcie, jeśli Kurskiemu będzie to pasowało.
Jaka to odbudowa WSI następuje? Co ci się w twojej prawicowej głowie roi? Idziesz w ślady Macierewicza? To ilu przestępców z WSI siedzi? Z tych, których odkrył Macierewicz?

Data: 2012-06-07 19:03:17
Autor: jr
> [...]
Ale
> sama uczciwość tu nie wystarczy.

A co wspólnego mają taśmy Beger do Ziobry?

W zamian za przejscie swojej grupy do PiS-u Begerowa postawiła dwa waruki:
1) Wytuszowanie jej spraw sądowych (jakies fałszerstwa na listach).
2) No i oczywiście stołeczki ministerialne w zrekonstruowanym rzadzie.
Lipiński powiedział, że stołków u nich wiele, ale jej spraw sadowych
wyczyścic sie nie da (gdyby się na to zgodzili, być może nie byłoby tych
taśm). Taśmy zostały nagrane we wrogim celu, co dla mnie jest najleprzym
świadectwem. Woleli ryzykować przyspieszone wybory, niż tuszować Begerową, a
nawet jej to obiecać.

Ziobro - kiepski przykład - na równi pochyłej ten polityk. Skończy się
europosłowanie - skończy się Ziobro.

Zapewne masz rację, ale ja takich ludzi cenię bez wzgledu na cechy osobiste.
Cechy osobiste rzadzących nie maja dla mnie większego znaczenia. Największe
znaczenie ma dla mnie ich przejrzystość, odporność na przekręty prawne i
finansowe.
Gdybym był niewolnikiem, nie zaglądałbym do sumienia swojego pana, bo on nie
może okraść mnie z niczego. Bardziej obawiałbym się jego charakteru,
temperamentu itd. Wolałbym, aby był spokojny i z nikim nie miał konfliktów.
A jeśli jest nieuczciwy, to może sam pozwoli coś zwędzić, przynajmniej
przymknie oko...
Niestety większość Polaków ma taka właśnie naturę niewolników. Znam
człowieka, którzy chwalił SLD za to, że przynajmniej kraść potrafili. Co
jemu z tego, że rozkradają kraj? Przecież z nim nie bedę się dzielić.
I jeszcze pytanie do ciebie:
Gdybyś musiał na dłużej wyjechać. Komu powierzyłbyć opiekę nad swoim
majątkiem: Ziobrze, czy pani Sawickiej z PO? Nie musisz tutaj odpowiadać.

jb

Data: 2012-06-07 19:45:12
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jr" <bezadresu@gru.pl> napisał w wiadomości news:jqqmqv$qqc$1node2.news.atman.pl...
> [...]

świadectwem. Woleli ryzykować przyspieszone wybory, niż tuszować Begerową, a

Lipiński powiedział, że: "Nie znam się na tym, jak pani chce, ja mogę się dowiedzieć, dobrze? I pani powiem. (.)". Nie odmówił.
Nie rozmawiał z nią Ziobro? Co za pech. Czyli Ziobro nic wspólnego z taśmami nie miał. Sam to teraz stwierdziłeś.

[...]

Kolego, cechy osobiste mają największe, jeśli nie decydujące znaczenie. Nigdy nie powierzyłbym stanowiska prokuratora generalnego mściwemu, podejrzliwemu pieniaczowi, który ukrytym magnetofonem nagrywał swoich kolegów studentów, by się potem z nimi sądzić latami. To jest facet ze zwichniętą psychiką!

[...]

Odpowiem. Żadnemu z nich. Ziobrze nie, bo psychol. Sawickiej nie, bo jej nie znam. Z tego samego powodu ty też odpadasz.

Data: 2012-06-07 21:26:51
Autor: jr
> [...]

Lipiński powiedział, że: "Nie znam się na tym, jak pani chce, ja mogę się
dowiedzieć, dobrze? I pani powiem. (.)". Nie odmówił.

Spróbuję to gdzieś znaleźć, ale jestem pewoen, że odmówił. Powiedział, że
nic się nie da zrobić. Główne ostrze oskarżeń szło o te stołki, ze sprawą
Begerowej było cicho.

Nie rozmawiał z nią Ziobro? Co za pech. Czyli Ziobro nic wspólnego z
taśmami nie
miał. Sam to teraz stwierdziłeś.

Ziobro był ministrem sprawiedliwości. Gdyby ktos tuszował sprawe begerowej,
Ziobro byłby za to najbardziej odpowiedzialny.
jb

Data: 2012-06-07 22:56:50
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jr" <bezadresu@gru.pl> napisał w wiadomości news:jqr0cb$39c$1node1.news.atman.pl...

> [...]

Ziobro był ministrem sprawiedliwości. Gdyby ktos tuszował sprawe begerowej,
Ziobro byłby za to najbardziej odpowiedzialny.

to jest ze stenogramu:
"Nie znam się na tym, jak pani chce, ja mogę się dowiedzieć, dobrze? I pani powiem. (.)".

Ziobro robił wszystko to, co kazał mu zrobić Kaczyński. I finito.
Koniec dyskusji na ten temat z mojej strony. Nie chcę dyskutować z kimś, kto podważa fakty. Ty możesz się brandzlować, jeśli to ci taką przyjemność sprawia.

Data: 2012-06-08 13:34:44
Autor: jr
Kaczyńskiego licencja na przegrywanie
Ziobro robił wszystko to, co kazał mu zrobić Kaczyński. I finito.
Koniec dyskusji na ten temat z mojej strony.

Co ty  Boguś taki nerwowy?

Nie chcę dyskutować z kimś, kto
podważa fakty.

Prosze bardzo, tu sa fakty:

Pierwsza rozmowa:
http://www.youtube.com/watch?v=0xdnKHY79ec&feature=relmfu

Druga rozmowa:
http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=p3EYg5dglrE

Rozmowa z Mojzesowiczem:
http://www.youtube.com/watch?v=oWNy3yxFxgo&feature=endscreen&NR=1

Z Wikipedii:
W pierwszej rozmowie posłanka Beger starała się usilnie uzyskać deklaracje,
co do spraw sądowych przeciwko niej. Na pytanie: "Ale jak pani sobie
wyobraża te sprawy sądowe załatwić?" odpowiedziała: "To państwo jesteście od
tego, a nie ja. Wojtkowi mówiłam". Dalej Lipiński zasugerował, że może
skontaktować Beger "z kimś, kto ma wiedzę na ten temat". Nie dał jednak
większych nadziei, przyznając w kolejnych rozmowach, że "(...) na razie nie
ma armat, (...) więc ja już dalej nie drążyłem" i w konsekwencji wykluczając
możliwość zajęcia się tymi sprawami, tłumacząc, iż "(...) [to] także dla
pani dobra... Dla naszej umowy"[2].
http://pl.wikipedia.org/wiki/Afera_ta%C5%9Bmowa#cite_note-lipi.C5.84ski-1

Z Gazety Wyborczej:
(...)
RB: No tak, ale ja powiedziałam więcej.
AL: To znaczy?
RB: Ja powiedziałam o moich sprawach sądowych...
AL: Ale jak pani sobie wyobraża te sprawy sądowe załatwić?
RB: To państwo jesteście od tego, a nie ja. Wojtkowi mówiłam.
AL: Nie ma co pani tutaj okłamywać, ja bym to zrobił tak...z panią by się
spotkał ktoś kto ma wiedzę na ten temat. Pani by powiedziała, o co chodzi,
to znaczy on by przedstawił pani jak to się będzie toczyło, bo jeżeli coś
jest... Ja się nie znam na tym, on pani powie i pani podejmie decyzję,
jeżeli są jakieś sprawy one się toczą i mają taki przebieg, tego nie można w
żaden sposób zatrzymać...
RB: Nie, można.
AL: Nie znam się na tym, jak pani chce, ja mogę się dowiedzieć, dobrze? I
pani powiem.
(...)
RB: No i sprawa tych moich spraw sądowych.
AL: Ja wiem, wszystko wiem.
RB: A co z tym?
AL: Ponieważ, no, na razie nie ma armat, to znaczy ten pierwszy nie został
spełniony, więc ja już dalej nie drążyłem. Zresztą nie chciałem nawet tego
robić nawet z tego względu... bo jak ja bym to powiedział prezes mógłby to
komuś powiedzieć...
RB: I za daleko by poszło.
AL: No właśnie. Także dla pani dobra... Dla naszej umowy...
RB: To znaczy wie pan, to i tak jest, wie pan, cała Polska o tym wie.
AL: Nie, nie, to ja wiem chodzi tylko nie wie, że pani...
RB: Tak, nie wie, że ja to podałam.
(...)
Więcej... http://wyborcza.pl/1,76842,3646278.html#ixzz1xC908WTA
http://wyborcza.pl/1,76842,3646278.html

Data: 2012-06-07 21:46:09
Autor: jr
Kaczyńskiego licencja na przegrywanie

Kolego, cechy osobiste mają największe, jeśli nie decydujące znaczenie.

Zależy dla kogo.

[...]

To zależy od tego, _o co_ się sądził, a nie jak się sądził. Gdy idziesz z
czymś do sądu, musisz miec dowody i wielu ludzi tak robi.

> [...]
odpowiadać.

Odpowiem. Żadnemu z nich. Ziobrze nie, bo psychol. Sawickiej nie, bo jej

Nie rozważamy tutaj znajomości osobistych, tylko ogólną wiedzę na temat
danych ludzi.
Gdyby ktoś miał zarządzać moim folwarkiem, pilnować pracowników, płacic
regularnie rachunki, nie powierzyłbym tego nikomu z PO.
Gdy idziesz do banku, wszedzie masz kamery. Dalczego? Tam są pieniadze.
Państwowej kasy też trzeba pilnować i od tego są ministrowie. Nie tylko od
tego, żeby się podobać wszystkim.

Data: 2012-06-07 22:58:21
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jr" <bezadresu@gru.pl> napisał w wiadomości news:jqr0cc$39c$2node1.news.atman.pl...

> [...]

Państwowej kasy też trzeba pilnować i od tego są ministrowie. Nie tylko od

Wobec powyższego ja nikomu z PiS. Pasuje?

Data: 2012-06-08 13:21:55
Autor: jr
> [...]
> Gdy idziesz do banku, wszedzie masz kamery. Dalczego? Tam są pieniadze.
> Państwowej kasy też trzeba pilnować i od tego są ministrowie. Nie tylko

Rozumiem...
Gdyby rozjuszony Kaczyński w ataku furii miał mnie wybatożyć... Brr!

jb

Data: 2012-06-08 13:18:58
Autor: jr
> [...]

Lipiński powiedział, że: "Nie znam się na tym, jak pani chce, ja mogę się
dowiedzieć, dobrze? I pani powiem. (.)". Nie odmówił.

Odmówił Boguś, odmówił:

[...]

Źródło:
http://wyborcza.pl/1,76842,3646278.html

Data: 2012-06-06 08:23:12
Autor: jr

> [...]

Takich głupot jeszcze nie czytałen.
Niszcząc LPR i Samoobronę zniszczył siebie, pozbawiając się większości w

Jak zwykle nie masz racji.
Ilu dzisiaj głosowałby na Kaczyńskiego, gdyby istniały LPR i Samoobrona?
Mysle, że nie więcej niż 10%. Liberalny elektorat juz dawno uciekł z PiS do
PO, i teraz Kaczuś grawituje na sierotach po swoich przystawkach.
jb

Data: 2012-06-06 10:55:40
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jr" <bezadresu@gru.pl> napisał w wiadomości news:jqmu0k$oad$1node2.news.atman.pl...

> [...]

Mysle, że nie więcej niż 10%. Liberalny elektorat juz dawno uciekł z PiS do
PO, i teraz Kaczuś grawituje na sierotach po swoich przystawkach.

To jest twój punkt widzenia. I częściowo się z nim zgadzam. O ile sobie przypominam, Kaczyński pokładał wielkie nadzieje w sondażach, które dawały mu zwycięstwo w wyborach, po skróconej kadencji. I jak zwykle - nic mu nie wyszło. W zasadzie, to Kaczyński miał tylko 2 sukcesy: wygranie jednych wyborów i wygranie prezydentury dla brata. Wszystko inne - fiasko. Nawet skutecznie nie potrafili załatwić Leppera, mimo, że następnego dnia, po zawiązaniu koalicji, wysłał za nim psy gończe. Groźne psy okazały się być pudelkami.
W sumie przedtem i potem generalnie fiasko. Nawet teraz PO w sondażach pikuje w dół, a Kaczyński bez zmian.

Data: 2012-06-06 11:22:46
Autor: jr

> [...]

mu
zwycięstwo w wyborach, po skróconej kadencji.

Być może by i wygrał, gdyby nie poszedł na debatę z Tuskiem. Ale on lubi się
szarpać przed kamerami, więc...

 I jak zwykle - nic mu nie wyszło.
W zasadzie, to Kaczyński miał tylko 2 sukcesy: wygranie jednych wyborów i
wygranie prezydentury dla brata.

On miał sukces, niedługo po śmierci JPII. Na tym pojechał i to się nie
powtórzy.

 Wszystko inne - fiasko. Nawet skutecznie nie
potrafili załatwić Leppera, mimo, że następnego dnia, po zawiązaniu
koalicji,
wysłał za nim psy gończe. Groźne psy okazały się być pudelkami.

albo... ludźmi Leppera.

W sumie przedtem i potem generalnie fiasko. Nawet teraz PO w sondażach
pikuje w
dół, a Kaczyński bez zmian.

Pewnie juz wie, że nie nadaje sie do polityki, ale dokąd pójdzie?
jb

Data: 2012-06-06 09:54:10
Autor: jadryś
W dniu 2012-06-05 20:08, abc pisze:
[...]

Popieram, na wybory tylko wtedy gdy będzie możliwość oddanie głosu na "nie" dla proponowanych kandydatur-kreatur od okrągłego stołu.

Data: 2012-06-07 22:47:35
Autor: jr

> O wygraniu wyborów decyduje bezpieka. Programów parrtyjnych, ani
> szerokich ani wąskich, nikt nie czyta.

Dokladnie.

tak sie tłumacza polityczni impotenci

Kaczyńskiego licencja na przegrywanie