Kaczynskiemu pozostaje byc oddzwiernym !

Data: 2010-07-05 18:18:42
Autor: konus
Kaczynskiemu pozostaje byc oddzwiernym !
Zreszta tylko do tego sie nadaje , no moze jeszcze z ta mina i zacisnietymi w bezsilnosci z przegranej ustami , na grabarza w tym wlasnej osobistej partii .
Tak oto konczy sie epoka kaczek nielotow a wraz z nia epoka pisdzielcow . Ku chwale ojczyzny .
Bezczelnie wmawiaja Polsce i swiatu , ze tamten Kaczynski , znaczy Lech , byl nieslusznie przedstawiany w zlym swietle !.
Boze drogi , jak on nie dawal powodow do tego aby go krytykowac , to znaczy , ze na swiecie sa sami swieci . Wpadajac Kurskiemu w slowo  powiem , ze jesli Komorowski wdlg niego nadaje sie co najwyzej na wiceministra , to tamten , "nieslusznie krytykowany " , wdlg mnie najwyzej na ciecia w dobrym domu wczasowym a jego brat Jarek jak wspomnialem , na oddzwiernego .

kwa kwa

Data: 2010-07-05 09:55:02
Autor: Reakcjonista
On 5 Lip, 18:18, "konus" <pra...@mojapolska.watykan> wrote:
tamten , "nieslusznie krytykowany " , wdlg mnie najwyzej na ciecia w dobrym
domu wczasowym a jego brat Jarek jak wspomnialem , na oddzwiernego .

kwa kwa

Czy funkcja oddźwiernego i ciecia nie jest już zajęta przez jednego z
członków PO i rządu?

[Reakcjonista]

Data: 2010-07-05 19:20:05
Autor: awe

Użytkownik "Reakcjonista" <reakcjonista44@gmail.com> napisał w wiadomości news:11b2d4dc-21ef-4b7d-a2ea-cbcbbad6fd71q12g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- --
lol ale zes mu dosral
awe

Data: 2010-07-05 10:52:40
Autor: DJ MC Donald Musk
[...]

"Pisdzielce" uzyskali niemal 50 % poparcia...a obietnice bobra trzeba
bedzie realizowac....albo nie bedzie mozna...
to juz tylko z gorki....
Zal mi donka. Jest bez wyjscia. Juz nie bedzie mozna na kogo zwalac.
Jesien nasza! A pozniej spuscimy wode po pajacach z PO....

Kaczynskiemu pozostaje byc oddzwiernym !