Kaczyści nie mają prawa się podnieśćŚ‹­Ä0Ę@šófŁ Ś totalnym ciosie Tuska! ;-)

Data: 2019-05-03 20:08:04
Autor: A. Filip
Kaczyści nie mają prawa się podnieśćŚ‹­Ä0Ę@šófŁ Ś totalnym ciosie Tuska! ;-)
A poważniej: to "niewiele" zmieni.  "Prezydent Europy" Tusk przekroczył
granicę nie mieszania się UE w wewnętrzne sprawy członków ale w sposób
niewystarczająco oczywisty by go opierdalać naprawdę ostro.

Starczyło mi cierpliwości i zainteresowania na ok. 10m.  Jak komuś
starczyło cierpliwości i zainteresowania na całość i ma inne wrażenia
to wątek jest otwarty (o ile ktoś nie chce wielbić Tuska na kolanach z
całowaniem po nogach).

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-05-03 21:23:07
Autor: z
Jak mówili komentatorzy w tvn24 Tusk nie poparł nawalanki w jaką się zaangażowała PO. Jakby chciał tworzyć inną nowocześniejszą partię która widzi świat szerzej. Nie wypowiedział żadnego nazwiska co można uznać za oczywistość ale mógł pojechać mocniej.
Gość ważył słowa jakby był zawodnikiem klasy światowej ;-)
Być może dlatego miał problem z podaniem ręki Shetynie przed kamerami.
Tak wiem... Witał się z nim wcześniej ale z Kopaczową też ;-)
Niby tylko gesty ale symptomatyczne.

PS. A ten wywód o chińskim wielkim bracie... Szacun :-)

Kaczyści nie mają prawa się podnieśćŚ‹­Ä0Ę@šófŁ Ś totalnym ciosie Tuska! ;-)