Kaczyski do Olejnik: ogromnie liczę na panią

Data: 2010-07-01 23:56:23
Autor: Eulalia Browarek
Kaczyski do Olejnik: ogromnie liczę na panią
Czego on chce od TW "stokrotka", która znajdowała się na "krótkiej liście" ? Że swojego oficera prowadzącego namówi do głosowania na Jarka? Tonący brzytwy się chwyta? To jakiś zamaskowany przekaz do SBeków, żeby głosowali na niego?!?!?!

Zennon

Data: 2010-07-02 01:57:50
Autor: Lorn
Eulalia Browarek pisze:
Czego on chce od TW "stokrotka", która znajdowała się na "krótkiej liście" ?

Liczy na paprotkę... :> Roślinki :)

Data: 2010-07-02 07:00:17
Autor: HaMMeR
On 2010-07-02 01:57, Lorn wrote:
Eulalia Browarek pisze:
Czego on chce od TW "stokrotka", która znajdowała się na "krótkiej
liście" ?

Liczy na paprotkę... :> Roślinki :)

-- -- -- -- -- -- -- -- -

No wlasnie, jako 'czerwonorozowe menele', do lbow pustych
wam nie moze przyjsc mysl, ze Kaczynski mowiac
to do olejary liczy na jej chocby sladowe oznaki
uczciwosci, sladowy obiektywizm i sladowe chocby
ale prawdziwe zatroskanie sie losem kraju!
No coz, powiedzenie o was 'wymozdzki', to chyba
uczciwa z mojej strony inicjatywa.., nieprawdaz?

Data: 2010-07-02 01:00:55
Autor: zbig
On 2 Lip, 07:00, HaMMeR <tran...@aster.pl> wrote:

, ze Kaczynski mowiac
to do olejary liczy na jej chocby sladowe oznaki
uczciwosci, sladowy obiektywizm i sladowe chocby
ale prawdziwe zatroskanie sie losem kraju!
 U niego nie można zaleźć choćby mikrośladów powyższego.
Powiedz lepiej jak smakuje żaba , która nazywa się "super Gierek", bo
my takiego czegoś nie kosztujemy.

Data: 2010-07-02 02:21:24
Autor: Antenka
On 2 Lip, 10:00, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

 U niego nie można zaleźć choćby mikrośladów powyższego.
Powiedz lepiej jak smakuje żaba , która nazywa się "super Gierek", bo

Jeszcze wczoraj, ty wstrętny komuchu, zachwycałeś się
 osiągnięciami PRLu! A teraz głosisz peany na cześć budowniczych PRL-
bis z Komoruskim i Tuskiem na czele! Tfu! Hipokryto!

Antenka

Data: 2010-07-02 02:36:19
Autor: zbig
On 2 Lip, 11:21, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

> [...]

 osiągnięciami PRLu! A teraz głosisz peany na cześć budowniczych PRL-
bis z Komoruskim i Tuskiem na czele! Tfu! Hipokryto!

Osoba na twoim poziomie intelektualnym (skrajnie niskim dla jasności)
nie jest dla mnie żadnym partnerem do dyskusji. Zaczepiony, jednakże,
napiszę tobie, nazistowskiemu pomietłu, że czas PRL-u jest dla mnie
najczarniejszą kartą w życiu. Okresem tak zatęchłej beznadziei i syfu,
z którym mało co może się rownać. Nie mogłem też zachwycać się
osiągnieciami PRLu-u bo takich nie znajduję. Umizgi Kaczyńskiego w
stosunku do gdzie niegdzie jeszcze egzystujących sympatyków  Gierka
uważam za wyjątkowe skurwysyństwo i i zakłamanie.

Data: 2010-07-02 13:47:46
Autor: mkałrwan jest debilem
Kaczyski do Olejnik: ogromnie liczę na panią

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał

 Kaczynski mowiac
to do olejary liczy na jej chocby sladowe oznaki
uczciwosci, sladowy obiektywizm i sladowe chocby
ale prawdziwe zatroskanie sie losem kraju!

Bidulka! czyli liczy na to wszystko, czego nikt od niego nie może oczekiwac. Trzeba miec tupet!

Przemysław Warzywny

--

"Jeśli już mamy być złośliwi, to niech ten, kto mówi o wpadkach najpierw nauczy Kaczyńskiego polskiego hymnu. O większej wpadce nie słyszałem w swoim długim życiu"

Daniel Olbrychski

Kaczyski do Olejnik: ogromnie liczę na panią