Kadr z awanturą nie istnieje

Data: 2011-03-11 08:42:10
Autor: cytryna
Kadr z awanturą nie istnieje
.. merdialna razwiedka znowu dała ciała :

http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20110311&typ=po&id=po09.txt

"Prokuratura nie dysponuje ani jednym kadrem obrazu, dokumentującym
sytuację, w której mjr Arkadiusz Protasiuk i gen. Andrzej Błasik
staliby naprzeciwko siebie na płycie wojskowego Okęcia przed wylotem
do Smoleńska - przyznał prokurator generalny Andrzej Seremet.
Zaznaczył również, że nie ma żadnych dowodów na jakiekolwiek naciski
na pilotów tupolewa.

ciach

Szef MSWiA Jerzy Miller już wcześniej przyznawał, że nic nie wie o
żadnej kłótni na lotnisku. - Pan użył sformułowania, jakby był pan
pewny, że doszło do kłótni. Ja takiej pewności nie mam - odpowiedział
dziennikarzowi na pytanie, czy informacje te wnoszą coś do końcowego
raportu prac komisji. - Komisja Millera nie jest w stanie niczego
innego udowodnić, ponieważ dysponuje takimi samymi materiałami -
stwierdza mec. Kownacki.

Jak dowiedzieliśmy się w prokuraturze, badania nad tym nagraniem
zakończą się ostatecznie w przyszłym tygodniu. - Ten z film jest
przedmiotem analiz prokuratorów, którzy klatka po klatce go
przeglądają, a liczy on około 90 godzin.
*********
Na tle poczynań w tym "śledztwie" rodzi się pytanie, kiedy "proroki" postawią
zarzut niszczenia Państwa Polskiego Aaronowi pseudo "Orzeł Biały". To skandal
co wypisują pałkarze z GWna i czym napełniają kubliki z nienawiścią.

--

Kadr z awanturą nie istnieje