Kadra na Rumunię i Kanadę

Data: 2009-10-31 08:31:41
Autor: yamma
Kadra na Rumunię i Kanadę
Jakub Wędrowycz wrote:

Całkiem oryginalne zestawienie, elementy kontrowersyjne są. Ja się nie
czepiam, w końcu z kogoś ten skład na EURO trzeba wybrać, nawet jeśli
niektórzy się nie sprawdzą i w kadrze będą tylko na jeden mecz...

Oryginalne? Raczej, z pewnymi wyjątkami, optymalne. Najbardziej brakuje mi Lewandowskiego, choć rozumiem Smudę, że po tamtej wypowiedzi powinien trochę sobie odpocząć od kadry. Ale widzę, że załapali się Kowalczyk z Brożkiem, choć podejrzewam, że to będzie ich pierwsze i ostatnie zgrupowanie pod wodzą Franza. Ja Smudzie bardzo dobrze życzę ale obawam się, że został zatrudniony wyłącznie pod naciskiem koniecpzpn.pl i głównie po to aby udowonić, że nie da sobie rady. O współpracy z lesnymi dziadkami raczej nie ma mowy a wręcz przeciwnie - będa kopać pod nim doły, być może wieksze niż pod Beenhakkerem.
yamma

Kadra na Rumunię i Kanadę