Kadrowa rewolucja w KNF

Data: 2018-07-05 04:08:11
Autor: Bruno Brunowski
Kadrowa rewolucja w KNF
przynosi efekty. "Zarząd GetBack dokonał weryfikacji wyliczeń aktualizowanych całkiem niedawno, bo 21 czerwca. Dług z każdą kolejną analizą rośnie. Tym razem spółka podaje, że wynosi łącznie 3,35 mld zł.
Jeszcze w momencie składania wniosku o przyśpieszone postępowanie układowe 2 maja skalę zobowiązań określono na 2,82 mld zł. W raporcie rocznym, opublikowanym dopiero w tym tygodniu określono je na 2,93 mld zł (wartość bilansowa) na dzień 31 grudnia 2017."

--
Bruno

Data: 2018-07-05 16:03:56
Autor: piss
Kadrowa rewolucja w KNF
Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości news:ec89ade0-c4ca-49b0-94c5-0754c463cc22googlegroups.com...
[...]

Tzn. że Amber Gold przy tym to cieniasy.
Czy PiS zgodzi się na powołanie komisji sejmowej (córka Wanniarza juz przebiera palcami w sandałkach) ?

CL

Data: 2018-07-05 08:13:51
Autor: japanizer
Kadrowa rewolucja w KNF
On Thursday, July 5, 2018 at 11:26:40 PM UTC+9, piss wrote:
[...]

-- >

Tzn. że Amber Gold przy tym to cieniasy.
Czy PiS zgodzi się na powołanie komisji sejmowej (córka Wanniarza juz przebiera palcami w sandałkach) ?

PiS nie zgodził się na powołanie komisji sejmowej ds. afery Getback (Polacy okradzenia na 3,5 mld zł; tylko w aferze SKOK było więcej strat - tu PiS też się nie zgodził na komisję sejmową).

Data: 2018-07-05 12:40:48
Autor: Bruno Brunowski
Kadrowa rewolucja w KNF
W dniu czwartek, 5 lipca 2018 17:13:53 UTC+2 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
> [...]

PiS nie zgodził się na powołanie komisji sejmowej ds. afery Getback (Polacy okradzenia na 3,5 mld zł; tylko w aferze SKOK było więcej strat - tu PiS też się nie zgodził na komisję sejmową).

Na chwilę obecną to mają co raz większy problem z komisją AG. Najnowszy pomysł: zwalić winę na skarbówkę znów nie wypali. Z prostej przyczyny: podobnie jak w Prokuraturze odpowiedzialni za sprawę AG otrzymali za "dobrej zmiany" wysokie awanse. "- Wydział Analiz sam typuje podmioty, które wchodzą do kontroli i planu kontroli - mówi świadek. #AmberGold"
https://twitter.com/SKOKnaAG/status/1014440964537114624

" W 2015 roku po zmianie układu sił w @KancelariaSejmu (dojściu @pisorgpl do władzy) koordynator ds. typowania podmiotów awansował na stanowisko naczelnika, a naczelnik wywiadu na moje stanowisko wicedyrektora (...) to znaczy, że Państwo nie mogli mieć zastrzeżeń."
https://twitter.com/SKOKnaAG/status/1014442786681180165

--
Bruno

Data: 2018-07-05 21:43:04
Autor: u2
Kadrowa rewolucja w KNF
[...]

wskaż brutek tych ludków co awansowali pomimo umoczenia w Amber Gold to od razu polecą w dół brutek:)))))))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-07-05 13:08:45
Autor: Bruno Brunowski
Kadrowa rewolucja w KNF
W dniu czwartek, 5 lipca 2018 21:43:02 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

wskaż brutek tych ludków co awansowali pomimo umoczenia w Amber Gold to od razu polecą w dół brutek:)))))))))))))

Mówisz Kukuryźnik, że taki wszechwładny jesteś?
Dobra, sprawdzimy:
"- Krzysztof Urgacz, jeden z przewodniczących składów orzekających, który uniewinnił prokurator Barbarę Kijanko - to ona zlekceważyła doniesienia o Amber Gold - awansował do Prokuratury w Katowicach. Jacek Radoniewicz, były rzecznik dyscyplinarny Prokuratury Generalnej , który odpowiadała za postępowania dyscyplinarne, trafił do Prokuratury Krajowej. Prokurator Małgorzata Sy- guła, z nadzoru Prokuratury Okręgowej w Gdańsku została powołana na zastępcę prokuratora okręgowego. (...) W dokumencie Komisja Nadzoru Finansowego informowała prokuratora generalnego Andrzeja Seremeta o tym, że Amber Gold może być piramidą finansową. Ale pisma z KNF utknęły w biurku prokuratora Piotra Wesołowskiego. (...)
- Dlaczego postać prokuratora Wesołowskiego jest tak istotna? - On był szefem gdańskiej Prokuratury Apelacyjnej, nadzorował pion przestępczości zorganizowanej. Na stanowisko awansował go za rządów PiS - Samoobrona - LPR ówczesny minister sprawiedliwości Zbigniew Ziobro, a później odwołał minister Zbigniew Ćwiąkalski. Pan Wesołowski to dziś postać wpływowa, jest sekretarzem Krajowej Rady Prokuratury, która będzie decydować o dyscyplinarnych karach wobec gdańskich śledczych, którzy nie dopełnili obowiązków w postępowaniu wobec Amber Gold."
https://plus.pomorska.pl/wiadomosci-z-kraju-i-swiata/a/afera-amber-gold-moze-pograzyc-pis-rozmowa,11583194

--
Bruno

Data: 2018-07-05 22:22:55
Autor: u2
Kadrowa rewolucja w KNF
[...]

nieudolna próba ataku Brejzy na Wasserman, pani Wasserman nie awansowała tych proroków:)))))))))

- Prokuratorzy winni karygodnych zaniedbań za zbagatelizowanie afery awansowali na wysokie funkcje?
- Krzysztof Urgacz, jeden z przewodniczących składów orzekających, który uniewinnił prokurator Barbarę Kijanko - to ona zlekceważyła doniesienia o Amber Gold - awansował do Prokuratury w Katowicach. Jacek Radoniewicz, były rzecznik dyscyplinarny Prokuratury Generalnej , który odpowiadała za postępowania dyscyplinarne, trafił do Prokuratury Krajowej. Prokurator Małgorzata Sy- guła, z nadzoru Prokuratury Okręgowej w Gdańsku została powołana na zastępcę prokuratora okręgowego. To niesłychane, że pani Wasserman pokrzykuje na tych prokuratorów, stawia ich pod ścianą, a kiedy zadaję jedno pytanie, jaką funkcję dziś pełnią? - to ciśnienie ze strony posłów gwałtownie spada.

Data: 2018-07-05 14:51:10
Autor: Bruno Brunowski
Kadrowa rewolucja w KNF
W dniu czwartek, 5 lipca 2018 22:23:39 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> nieudolna próba ataku Brejzy na Wasserman, pani Wasserman nie awansowała tych proroków:)))))))))

Kukuryźnik, a jak miałaby ich awansować skoro obecnie nie ma nic wspólnego z Prokuraturą? Prokuratorów awansował ich obecny zwierzchnik pisior Zbysio.

Ja wiem, że latasz niezbyt wysoko, ale tak podstawowe fakty powinieneś ogarniać. To jak? Wszystkich pozwalniasz?

--
Bruno

Data: 2018-07-06 13:31:20
Autor: u2
Kadrowa rewolucja w KNF
Prokuratorów awansował ich obecny zwierzchnik pisior Zbysio.

a Brejza atakuje panią Wasserman, oj nieładnie brutek nieładnie:))))))

Data: 2018-07-06 08:56:22
Autor: piss
Kadrowa rewolucja w KNF
pajac "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5b3e7e1c$0$624$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 05.07.2018 o 22:08, Bruno Brunowski pisze:
[...]

Pani "Wasserman" (czy to polskie nazwisko?) wykonuje polecenia tego, który ją "awansował".

lol lol lol ! ;-)))

CL

Data: 2018-07-06 08:54:18
Autor: piss
Kadrowa rewolucja w KNF
Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości news:46daa360-fda9-4a94-a24d-6725adfcbd7fgooglegroups.com...
[...]

Przyjdzien czas, że staną przed "komsją". Taczki czekają. Cele w Brzegu też.

CL

Kadrowa rewolucja w KNF