[pytanie] Kadyks i okolice

Data: 2009-08-04 14:19:48
Autor: Tomasz Krzyżek
[pytanie] Kadyks i okolice
Witam

Czy ktoś z forumowiczów nurkował w okolicach Kadyksu (Cadiz) w Hiszpanii?
Proszę o wskazówki, mam zamiar spędzic tam najbliższe 2 tygodnie a chciałbym wykorzystać okazję i dać nura.
Mam mozliwość zabrania ze sobą pianki, abc i drobniejszego sprzętu.

pozdrawiam
Tomasz

Data: 2009-08-04 06:00:42
Autor: judas
Kadyks i okolice
On 4 Sie, 14:19, "Tomasz Krzyżek" <ten...@wp.pl> wrote:
[...]

Weż ze sobą ksiązkę Arturo Pérez-Reverte "Cmentarzysko bezimiennych
statków" wszystkie leza w okolicach Kadyksu :)

[pytanie] Kadyks i okolice