Kadzidła racz nam dać Panie.

Data: 2011-12-03 15:12:34
Autor: stevep
Kadzidła racz nam dać Panie.
# Wódz potrzebuje wiwatujących tłumów jak ćpun heroiny. Zgodzi się na
wszystko, niech tylko będzie dużo, dużo, wielkie tłumy, za nim jedynym,
zbawcą i wyzwolicielem. Na sztandarach głód, śmierć, bieda. Jeszcze jedna
działka, aby poczuć znów blask chwały, zapomnieć o drżeniu rąk, o tym, że
Alik zdechł. „Mogło być tak pięknie, tylko ci zdrajcy i podżegacze, gotowi
zdeptać każdą świętość wrogowie, zazdrośnicy…
  echa ich kroków w mrocznych korytarzach”
  nerwowe uderzenie w boczną kieszeń marynarki – „Jest…” – pod dłonią
kojący chłód metalu małego pistolecika.

  Musi być msza, grudzień, śnieg, mrok, chłód… flagi, krew, pochodnie, ja i
Polska, Polska i ja.. JA. Tym razem uda się, naród przebudzi się, dzień
odrodzenia, apoteoza i alegoria. Zło nie może zatryumfować! Zgasną ohydne
wilcze oczka, ryża czuprynka… takie nic niepolskie… a ci którzy odwrócili
się, na kolanach powrócą a ja im wskażę sznury z pętlą… toksyny…

  - Sekretarza! Natychmiast wezwijcie sekretarza!!
  - Nie ma, jest tylko pan doktor…
  - jaki doktor? wypuśćcie mnie zdrajcy, wypuście!
  - proszę się rozluźnić… rozwali pan łóżko
  - Nie rzucim ziemi skąd nasz ród!
  - przyniosę proszek…
  - …z ziemi wolskiej do wolski!….
  - i chleb, ulepi pan sobie jakieś ludziki.. #
Ze strony:
http://tiny.pl/h13g9

--
stevep